tak konstrukce se ukázala nadčasová, opět stačí dodat efektivnější motory, lepší avioniku a může sloužit dalších padesát let. Ostatně na západ od ruských hranic vrtulové letouny už před řadou let zažily obnovu zájmu protože pro některé typy operací jsou praktičtější než proudové. A toto může přistát na vodě i v bažinatém prostředí, tedy použitelnější než třeba Super Tucano. Pokud by znova rozjeli výrobu, zmodernizovali pohon a přístroje tak to může být hit trhu.
Opravte starověké na starodávné, za Caesara letadla neexistovala. A dosah má vysílačka, letadlo má dolet, případně operační vytrvalost. Jinak článek celkem fajn. Tyhle Berijevovy hydroplány mají svoje kouzlo. A jejich proudoví nástupci jsou velmi zajímavé stroje.
Co je staré,nemusí být špatné.Pokud by existovala zpětná vazba, Boeing ,Airbus by dnes vyráběl letadla s poloviční spotřebou a dvojnásobnou nosností. Zavřít reklamu.Zavřít reklamu
Nechápu co tím chtěl autor říci 😁
Nejspíš nic. Prostě se hledají témata když už neví jak dál.