Dneska je takový trend dělat z Rusů hlupáky a blbouny,proto mi to taky projde.Já mám sice jiný názor , ale něni děmokratyčny.Kdo všechno má z těch lumpáren užitek, taky jste o tom tak nějak děmokratyčně dumali?
Možná by se Vám dalo i odpovědět, kdybyste psal trochu pochopitelněji. Některé Vaše novotvary a rádoby hádanky jsou pro běžného smrtelníka poněkud matoucí až neřešitelné. Možná by ve Vašem případě stačilo vysvětlit, co myslíte těmi "lumpárnami".
Osobně celkem nechápu, sle třeba mě někdo poučí, proč se při bojověm nasazení používají na kolových vozidlech pneumatiky, které jsou náchylné k průrazu a tím pádem vyřazení stroje z boje a jak bylo uvedeno, učinění snadným cílem dronů. Proč se již dávno nezačaly používat kola s plnými gumami? Takové BVP s plnými gumami, kdyby najelo na bodec, či ježka by si, sice ve druhém případě tu gumu pochroumal, nicméně by byl schopen manévrovat dál a v prvním případě by to ani nezaznamenal.
Aha a Kolumbus objevil Ameriku asi ...
Proto se USA jmenuje Kolumbie a ne Amerika Vespučínová..
Ježky teď na českém hradě v Praze , demontují ...
Tak6e co je to ježek , vlastně ?
Jde a jak vznikl je dlouho do dějin , ...
Jsou to minimalně tři klacíky , jako svázané tak aby po dopadu vždy dopadli většinou bodů na horu tak aby co nejvíce zranili nepřatelé...
Používalo se to i v pravěku ...
Používá se to do teď, protože je to velice flexibilní technika , zastavit cokoliv , podle velikosti
Ještě bych vypýchl takovou scénu z filmu , kdy byli na výsadkových plážích použité tito ježci tak, že se nakonec staly krytím pro pěchotu ...kdyby bílý zaminované, možná by se den D nikdy nekonal , no ale Hitler chrápal do 10 dopoledne, byl fet , nikdo se ho neodvážil budit , feťáka ...
Už letitá Tatra 813 měla systém pro změnu tlaku v pneumatikách podle druhu terénu a pro zabránění defektu. Pokud nám na vojně nekecali, tak system zvládlo dofouknout za jízdy i kolo s několika průstřely.
Za mne byly všechny Pneu na OT i nákladních vozidlech poškozené výstřely za jízdy automaticky dofukovatelné, pokud tedy nenajely na minu.
Na těch záběrech ale nebylo OT, ale nějaký malý náklaďák, možná dokonce dodávka. Tam to dofukování pneu za jízdy asi nebude.
Jo, to známe: "Za stranu a za lidi!"😁😁😁
proto měl Jan Žižka na vozech loukoťová kola, protože mu to strategicky myslelo.
Já sloužil v r.1968 a vojenská vozidla měla dofukování pneumatik za jízdy.