Z toho plyne poučení, že než riskovat zdlouhavé patlání s trávou nebo jiným sajrajtem, je opravdu nejlepší řešením vozit s sebou nejnutnější nářadí a třeba i 2 náhradní duše. Je to nejrychlejší a nejjednoduší způsob opravy.
To už si tam můžu nacpat hlínu a bude to rychlejší a jednodušší.
No, s tou duší to bude blbost. Když nemám s sebou nářadí, tak jsem asi na kratší cestě a dojdu pěšmo, když na delší, tak nářadí samosebou s sebou. No, může se stát, že zničím i náhradní duši, ale potom ji neděravím, ale zahodím a vycpu jen a pouze plášť. Sice ho asi cestou zničím, ale dojedu.
Prosím, proč mám děravět duši po celém obvodu a do těchto děr cpát trávu? Nebo autor článku si článek sám nečetl a opět použil GT? Děkuji za vysvětlení.
Tráva ? Mám lepší řešení , které jsem už několikrát použil .Vydělám duši a nasadím jen plášt ! Dojel jsem dom párkrát asi z 10 - 20 km vzdálenosti ! Doma dám novou duši nebo zalepím tu starou !
Odkaz
Prostě to funguje. Osobně jako kluk jsem takhle jel domů dvacet km..
Takže po krátké jízdě zničíte plášť i ráfek...(prořízlá duše už taky nepůjde opravit)
Nehledě na to,že s takto "opraveným kolem" nepojedete o moc rychleji,než kdybyste
šli pěšky. 🙁
Když není tráva, stačí sebou vozit trochu cementu, vyplnit štěrkem a vodou a je to neprorazitelné. Nechápu, proč to rovnou takhle neprodájí.
Větší kravinu jsem neslyšel to abych se pak bál jet kolem kravína.🤣
Tomáši asi řešíme bezdušovou variantu "opravy" kola, že? Bylo dobré si to po sobě přečíst a celý článek opravit. Děkuji
Děkuji za radu, opravil jsem tak i zadní kolo u traktoru. Převratný nápad. Ještě jednou děkuji.
Budeš mít seno na celou zimu.