1600/1600Zbývá 1600 znaků
Před 1 rokem

Zajímavě napsaný článek, stále popisuje jenom to A. To B je také nutno zmínit. Totalitní režim, který vehementně podporujeme, proti kolabující demokracii. Jak bylo napsáno, dotace určitých podniků, v podstatě žádná ekologická opatření jako v Evropě, energetika založená na fosilních palivech, jinak nám nebudou moct plnit naše ekologické sny. Včas si zajistili těžbu nerostných surovin ve světě a pri tom devastace životního prostředí. Už skoro naprostá kontrola obyvatel, myšlení, jednání, postoje. Zlobíš, nekoupíš si lístek třeba na vlak. Soupeřit s tímto světem, hodně těžké obzvláště s našimi mysliteli v EU parlamentu. Snad je zabrzdí neco.

Před 1 rokemUpraveno

V Číně vesele roste produkce CO2, platy jsou třetinove, sociální a zdravotní pojištění 0. Třinácté platy nula. Žádné emisní povolenky a žádné zdanění úplně všeho s vidinou světlých zitrků. Pak můžou vyrábět lacino. My jsme zadusili vlastní průmysl a teď jen udiveně zíráme.

9
Před 1 rokem
Marek Schmidt

Tam udiveně nikdo nezírá ale naopak vymejšlí co dál ještě zafiknout.

2
Zobrazit další reakci
Před 1 rokemUpraveno

Je to vina konzervativních politiku, ale i motoristů, kteří do poslední chvíle tlačí na zachování spalovacích motorů a odmítají investice do vývoje elektromobility. Proto jsme za Čínou pozadu, začali jsme pozdě. Celé to mělo proběhnout jinak, měli jsme se pro elektromobily nadchnout a masivně do nich investovat a ne že tady budou miliony zpátečníků do poslední sekundy doufat, že se za jejich autem bude ještě za dvacet let kouřit. Ale kdo chce kam, pomozme mu tam, že? Takže moje další auto bude buď plně elektrické nebo hybrid a fakt je mi jedno jestli bude z Číny nebo Jižní Koreje. A jestli kvůli tomu přijde pár milionů lidí o práci a nebo zbytek evropských značek koupi Čína je mi taky úplně jedno. Byli jste varování, neposlechli jste, tak si teď ponesete následky.

9
Před 1 rokemUpraveno
Martin Dostal

Omyl. Problém je aktivita progresivostických politiků kteří nutí k likvidaci funkčních technologií a k jejich náhradě technologiemi dosud neexistujícími.

Když odhlédnu od od zcela zjevné neschopnosti elektromobilu nahradit auto se spalovacím motorem, stačí zmínit strategickou nebezpečnost této koncepce.

  • Elektrické energie je už teď nedostatek a bude se to stále zhoršovat. A budeme budovat další spotřebiče této nedostatkove energie?
  • V případě války, která je za dveřmi, jsou dodávky elektrické energie tím prvním o co přijdeme. Jak chcete zajistit chod státu, když budete mít samá elektroauta a žádné zdroje energie?

Doufám, že všichni kteří tento nesmysl prosadili jednou skončí v kriminálu, protože totálně zničili evropské hospodářství a postavení Evropy ve světě.

12
Před 1 rokem

Zajímavý článek přesto mi v něm chybí rozbor ještě jednoho bodu.

A sice, pokud eu opravdu přejde na elektromobilitu, kde bude brát pro ne tu elektřinu ? Večer v zimě ?

Jak vyřeší nabíjení na sídlištích ?

Jak vyřeší ty výkonové skoky (stovky kW na jedno auto), které úměrně rostou s rychlosti nabíjení

…….

4
redaktor AutoŽivě.cz
Před 1 rokem
Zbyndadlouha

Dobrý den, odepíšu vám podrobněji, poprosím o kontakt do mailu. Děkuji

Zobrazit další reakci
Před 1 rokem

Zapomínáme na to, že když rákosníci nebudou vozit auta z EU, nebude EU vozit to co si říká auto vozit sem. Stačí clo a je hotovo. A kdeže ty čínský auta jsou? Akuauta se málo kupují, natož čínský. To ať si kupují v russku, pokud jim na to zbyde.

6
Před 1 rokem
Jiří Toscana

Jenže: když vy nám cla na auta, tak my vám cla na komponenty a na materiály, bez kterých nevyrobíte ani motorku. Kapišto?

7
Před 1 rokem

Bohužel musím s autorem článku souhlasit a i některými jinými myšlenkami. Co vymýšlí ta z Bruselu je do nebes volající. Evropa neprodukuje tolik škodlivých látek, největší znečišťovatelé jsou Čína, i když už se lepší, Indie a Amerika. Ekologičtí teroristé chtějí všechno zakázat ale sami využívají všechno co jim dnešní vymoženosti dovolují. A moc by mě zajímalo, proč neprotestují když shoří celý vlak elektroaut, loď a sposta dalších, co svinstva se dostane do vzduchu? A teď ta Čína, všichni se najednou diví, co ta Čína umí a jaké má technologie. Jelikož je evropa a jejich šéfové a další nenažraní, všechno se tam přestěhovalo, oni se to naučili a vylepšili a teď jsou jinde. A zavést cla? Vždyť bez nich se už neobejdeme, skoro vše je dnes z Číny. Nedávno chtěli bohové z Bruselu udělat bububu a Čína odpověděla, vy chcete čipy do aut? A taky suroviny do autobaterií? Tak když chcete zavést nějaké sankce, tak mi vám dodáme méně, vyřízeno.

2
redaktor AutoŽivě.cz
Před 1 rokem
Hynek Čepička

Pravdou je, že jsme na Číně natolik závislí, že chtít ji jenom postrašit cly na auta by mělo takové důsledky, o jakých by se nám možná ani nezdálo. Navíc, přesně jak píšete, mnoho evropských výrobců v Číně vyrábí také, střelili bychom se v takovém případě do vlastní nohy. Opravdu to není lehká situace.

Vše dobré, ať se vám daří!

2
Před 1 rokem

Těžko se nadchnout pro něco, co dnes nefunguje a je cenově naprosto mimo realitu. EU to celé zabila a poslala do pekel, stejně jako řadu dalších věcí, tlačit jedno jediné elektrické řešení.

S autorem článku souhlasím.

EU prosazuje ideologii nehledě na zdravý rozum a možnosti ekonomiky.

16
Před 1 rokem

Bohužel s příspěvkem Martina Dostála tak úplně nesouhlasím ať mám doma fotovoltaiku tak cena elektromobilu mi nedává smysl. Cena dnešních vozidel na spalovací motor je také mimo realitu většiny kupní síly. Celé se to utrhlo za řetězu.

6
Před 1 rokemUpraveno
Marcel Beran

Cena auta je zatížena daněmi 180 - 350 tisíc a cena elektroahračky je dotována tak 0.5 - 1.5 mil. Výsledek je, že ti chudí, kteří si ještě před 5 lety mohli koupit základní Dacii za 156 tis za ní zaplatí dnes 330 tis a dotují cenu aut těm bohatým, kteří by si svoje elektroahračky mohli koupit o 800 tis dráž za své a nemuseli by okrádat ty nejchudší.

5
Před 1 rokem

Nějak nechci být rejpal. Čistě můj soukromý názor ale já prostě nechci auto na pět let. Všem je snad jasný že baterie má maximálně životnost 5 let testy uvádějí do konce tři roky pak už ztrácí kapacitu. A položme si otázku co potom koupíte si novou baterii za 400 000 nebo se fakt myslíte že to auto prodáte ale kdo ho koupí nikdo nebude chtít koupit ojetinu a ještě investovat do nové baterie.

1
Před 1 rokem
Viktor Klubal

Nevím jak u jiných aut, ale četl jsem o chlapovi, který si koupil Teslu s tím, že si případně dokoupí baterie za 320 tis. A když k tomu došlo, dozvěděl se, že 320 tis je dotovaná cena baterií u nového vozu. A další sadu baterií si musí koupit za plnou cenu 850 tisíc. Tak 400 tisíc za novou baterii asi stačit nebude?

1
Před 1 rokem

To samé jako u nás nikdo za nic neručí zodpovědnost žádná tak se dobře vládne hlavně velké peníze to je to podstatné takhle vládne EU.Rychle ven z unie jestliže není už pozdě.

11
Stránkování
Máte připomínky k diskuzi nebo k diskuzním příspěvkům?Napište nám
Služba Seznam Diskuze:Smluvní podmínkyOchrana údajůNápovědaO služběKontakt