Podle líčení v článku jsem čekal, že karoserie se srolovala jako harmonika až po B sloupek jako u starých aut. Nic takového se ale nestalo, prostor pro posádku zůstal zachován, jak je dnes běžné. Jsou auta, která se od A sloupku ani nehnou, to ale nic nevypovídá o tom, co kinetická energie udělá s posádkou uvnitř. Toto auto asi není tak "bezpečné", označit ho jako "průšvih" mi na druhou stranu přijde přehnané. Zásadní pro bezpečnost je to, co se odehrává za volantem, ne před ním.
Tak až na to, že MG5 v Austrálii není MG5 v Evropě... Zase Autolživě nezklamalo:D. I v Austrálii má MG4 (stejná jako v EU) hvězdiček 5, Australskou MG5 jsem v nabídce MG u nás nenašel. Možná by stačilo se trochu víc na něco kouknout než začít dělat senzaci...
Ale to mi nezabránilo si do kamaráda s MG5 rejpnout aby jezdil raději hoooodně opatrně ;)
No někomu to třeba vadit nebude a auto si koupí, když automobilka ještě model třeba slevní, potom co test dopadl velmi špatně.
Cena/výkon zde hraje zásadní roli. Mě čínská auta odradila hlavně spotřebou, ta je na dálnici katastrofální.
Tohle auto si u nás nikdo nekoupí páč se tu neprodává. MG která se tu prodávají mají i v australských testech 4 nebo 5 hvězdiček.
Pro jistotu abych nebyl nařčen ze zaujatosti - MG neprodávám a celou dobu její nové existence říkám že je to čína. Se všemi z toho plynoucími důsledky.
Divné. Hlavně to, že na tom videu je naprosto jiný auto než u nás prodávaný MG5. Vždyť to je kombik.... !!
A tohle je navíc benzín. Ale to panu reportérovi neva, hlavně že má článek
To je stejné jak Dacia a jak se prodává
Čínská levota je k mání za hubičku.
Nikdy!!!