1600/1600Zbývá 1600 znaků
Před 2 roky

Musím autorovi článku pogratulovat za skvělý tendenční článek se špetkou demagogie, hodný bulváru.

Já přijímánou legislativu chápu pouze jako efektivní opatření proti majitelům plug-in hybridů, kteří nenabíjejí a svůj částečně elektrický vůz používají jako spalovák. Nebo po vjezdu do nizkoemisni zóny nechtějí a nebo nepřepnou na plné elektrický pohon vozu.

Možná to bude pro někoho překvapivé, ale obce jsou základním územním samosprávným společenstvím občanů jenž mají v naší zastupitelské demokracii dánu ústavou pravomoc přijímat normy (vyhlášky měst a obcí). Mezi tyto patří zřízení tzv. nizkoemisních zón. Prostě se občany města zvolení zastupitelé dohodnou, že například v centrech měst s hustou zástavbou takové zóny vzniknou.

Přijímána legislativa EU je jen nástrojem, který automaticky umožní si vůli občanů (jími zvolených zastupitelů) vymoci. Další možností by bylo na hranice takových zón postavit hlídky obecní policie, ale toto řešení je značně neefektivní a finančně náročné.

Ještě chci upozornit na to, že nizkoemisní zóny jsou před jejich platností vyhlášeny min 12 měsíců předem, aby měl řidič čas si rozmyslet vjezd a případné nabíjení v takovéto lokalitě. Stejné je to například s alkoholem a volným pobíháním psů, také většinou v obcích existují vyhlášky, které takové jednání regulují.

Takže to neberte jako šikanu EU (jak nám podsouvá autor článku), ale jako možnost jak efektivně vynutit vůli obyvatel v určitých částech měst. Bohužel nežijeme v ideálním světě a lidé často páchají přestupky, přečiny i trestné činy, bohužel je občas třeba dohled i represe -škoda.

13
Před 2 roky
Miroslav Ryba

Takže povezu zraněného, nebo nemocného člověka přes nizkoemisní zónu do nemocnice a EU mi vypne motor? Nebo když bude kriminalista v civilním voze pronásledovat zločince?

7
Zobrazit další 4 reakce
Před 2 roky

Na každý debilní nápad existuje protinápad. Protože ten příkaz přijde do palubního počítače, jistě se najde způsob, jak ho hacknout, aby tento příkaz ignoroval, přitom vysílal informaci, že vůz stojí a ten se přitom vesele prohání po cestách.

35
Před 6 měsíciUpraveno
Stanislav Indruch

Už nyní je velké množství aut, o kterých jejich servisní středisko ví, kde zrovna je a pokud máte mobil, Google vám ochotně vypíše i trasy, kudy jste se pohyboval..A nejen vám. Dražší vozy, při sebemenší drobné chybě v systému auta, automaticky volají své operační středisko a okamžitě vám volá váš servisní technik, s pokyny, co dál máte dělat, nebo jestli raději čekat na příjezd pomoci, nebo rovnou odtahu.. dnes se neschováte ani pod zem...

Zobrazit další 2 reakce
Před 2 roky

Až jednou svůj vůz nenastartuji, tak ho nějakým způsobem přepravím k úřadu a zapálím, ať žije ekologie. Idioti. Neustále řeší emise aut a tak proč po silnicích jezdí tolik kamionů vozící vzduch z jedné strany Evropy na druhou. Proč se vozí maso ze Španělska do Čech , když tu máme vlastní chovy a to je jen zlomek nesmyslných přeprav zboží po Evropě . Tohle nikomu nevadí ?

8
Před 2 roky
Karlos K

Mate pravdu. Kdysi existovala KDS ,ktrrá hlídala přepravu. Žádné ježdění prázdný. Vytížení tam i zpět,jinak obrovská pokuta. Počet kamionů by klesl nejméně o 1/3.

1
Před 2 roky

Blýská se na lepší časy...liberální totalita je zde. Takovej liberální komunismus nebo co to bude. To jsou paradoxy.

7
Před 2 roky

S emisemi je třeba něco dělat, ale je otázkou co. Tohle není snadné řešení. Nejprve je třeba náhrada za vozidla se spalovacím či vznětovým motorem a to elektromobily zatím nejsou a asi nikdy nebudou. Možná s vodíkovým palivovým článkem, ale kdo na takové vozidlo bude mít? Budou jezdit jen boháči a ostatní budou mít pech. To znamená lidskou nevoli a nezaměstnanost, což znamená nepokoje. Zase ruku na srdce, kolik lidí dnes jede 500 m pro díťě do školy, školky každý den? Kolik pro hambáč do Mekáče, kolik 200 m do obchodu? Kolik lidí dojíždí velmi daleko do zaměstnání, aby si vydělali o 5 tis. víc a při tom o 3 tis. víc projedou? Lidi jsou líní, přemnožení a přirozeně dementní, tak se nedivme, že vyvstává obrovský problém s ekologií.

3
Před 2 roky
Jan Kodl

No jasně, proč jezdit do zaměstnání z vesnice, když se můžou hodit na pracák a sociálku, že? Jsou lidi, kteří jezdí za zaměstnáním 40 tam a 40 zpátky. Zaměstnankyně banky má na vesnici kydat hnůj v ZD?

8
Před 2 roky

Vy stěžovatele zde co tu jen tlachate,a stejně budete zase volit ty kteří lezou Bruselu do přízně.takze na co si stěžujete?!!

14
Před 2 roky

Takže předpokládám že pokud bude v danou chvíli málo elektrické energie a nebude ji možno v danou chvíli vyrábět pouze ze zelených zdrojů tak nenastaruji ani elektromobily a celá doprava se zastaví...

44
Před 2 roky
Radomír Jareš

No jasně ani sanitky nepojedou zdechne pár lidí ale bude to bio eko Eu

7
Před 2 roky

Tohle je totální teror vypatlanců s nízkým IQ a touhou po uchopení absolutní moci nad celou Evropou. Je na nejvýš nutné ten moloch zvaný EU jednou provždy zrušit.

7
Před 2 roky

Je to úplně jednoduché.Když automobilky nepřistoupí na tento nesmysl celé EU může jít k šipku.A to je se vším.Pokud budem jak hloupé ovce tak budou s námi orat jak budou chtít.Tak to je přesně s elektrickou,plynem , benzínem.Par idiotů rozhodně a zbytek to odnese.Lidé vemte rozum do hrsti!!!!!

13
Před 2 roky
Pavel Gorecki

Stejně budeme všichni žebraci, elektřina bude luxus. Orwell už to popsal ve svém románu "1948" Chvilky nenávisti k Rusku budou povinné.

Před 2 roky

Ono to tak horký nebude.

Úředníci z Bruselu si nechtějí připustit, i když už to vědí, že tohle jejich bezhlavé prosazování čistého vzduchu přinese sociální nepokoje. Následně pak konec projektu EU.

Už i "zelené" Německo chápe, že tudy cesta nevede.

Na benzín a naftu se bude i nadále jezdit.

Pravděpodobně se bude platit nějaká forma ekodaně.


5
Stránkování
Máte připomínky k diskuzi nebo k diskuzním příspěvkům?Napište nám
Služba Seznam Diskuze:Smluvní podmínkyOchrana údajůNápovědaO služběKontakt