1600/1600Zbývá 1600 znaků

EU ,zachránce lidstva.

Jak ubohé.

104
Před 2 roky
Ladislav Koňařík

A není to apríl! Tohle může vymyslet jenom magor!

46
Zobrazit další reakci
Před 2 roky

Může mně někdo odpovědný sdělit, který a kolik voličů dalo k tomuto tématu svým poslancům pověření.

Nechce se mně věřit, že by většina voličů EU dala k takovému kroku při volbách hlas.

242
Před 2 roky
Jan Šanda

Hlas dávají voliči europoslancum, a europoslanci to musí odhlasovat, EK dává pouze podmět a návrh na odhlašování, sama osobě nic odhlasovat nemůže.

44
Zobrazit další 4 reakce
Před 2 roky

Muskova Tesla tohle umí u svých "aut" už léta...

17
Před 2 roky
Martin Kopecký

ano v tesle to tdi z roshodnutí muska prostě nenakopnete no, smolík hehe

7
Před 2 roky

Rudozelení progresívní levičáci s Timmermansem v čele. Nikdo z nich nemá technické vzdělání, ale prezentují se jako osvícení všeználci, osobující si jedinou pravdu.

159
Před 2 roky

Proč mi to připadá jako nějaký Hoax či cosi hodně zkresleného?

92
Před 2 roky
Radim Dvořáček

Nepřipadá, je to účelová manipulace.

79
Zobrazit další 2 reakce
Před 2 roky

Už neví co by nám zakázali nebo jinak omezili ať jdou mezi normální lidi jak se žije vymyslet hovadiny od stolu jim jde jinak o životě ví xxxxx

89
Před 2 roky

Já jen nechápu proč všichni přistupují na ty nesmysly. A divím se automobilkám, ty kdyby se domluvily a řekli. že tedy ukončí výrobu tak si to nikdo nedovolí, protože táhnou hospodářství a zaměstnávají tisíce lidí. Ale asi jim to taky vyhovuje?

66
Před 2 roky
Zdeněk Bouček

Vyhovuje. Automobilky vzdycky tlacily euro limity, aby mely oficialni zaminku chrlit nova a nova auta a lidi meli potrebu kupovat nova auta, ktera jim umozni jezdit do center mest a prolezt emisema.

A vyvoj elektromobilu je podstatne jednodussi, nez vyvoj spalovaku, takze se jim to hodi...

9
Před 2 roky

Jestli nic jiného,tak tohle unii rozloží a rozpadne se.

Bohaté státy EU a jejich "zelení" politici zásadně omezí možnost pohybu ostatních.

Seriózní hlasování neexistuje, jelikož si většinu tyto státy hlídají.

Zatím žádný z někdy až pomatených návrhu nebyl odmítnut jednohlasně.

Ekologický terorismus začne být problém až začnou vinou omezení umírat lidé

Bude málo energii nikoli z důvodu války ,ale protože se omezují zdroje ( atom,uhlí) ekologické zdroje zatím neumí energii skladovat tak,aby při zvýšené poptávce byla dostupná,ale když bude třeba hodně foukat bude energie přespříliš a když foukat nebude bude prd.

Přijde mi to sebelikvidační a to selský rozum odmítá

29
Před 2 roky

Jen úvaha, jedete na dovolenou, a zpět pěšky. Potřebujete rychle doktora ,máte smůlu.

Ti co jezdí z obce nakupovat, mají smůlu. Jedete na návštěvu, zpátky vlakem. A tak bych mohl pokračovat dokola. To může vymyslet jen úřada, který má malý plat, a chce někomu vlézt do zadnice.

40
Před 2 roky

Tenhle článek je strašnej žvást a čistá lež.

Tváří se jako zaměřené na motoristy, reálně šíří propagandu zaměřenou na očerňování evropské unie.

Opakuji.

Jde o čistou lež a fake

65
Před 2 roky
Tomáš Pak

Pamatujete na "Článek 13", jehož schválení mělo prakticky zničit celý internet, zakázat svobodu slova a utopit 50% koťátek na planetě? Alespoň tak to tehdy líčily magazíny zaměřené na IT a ještě apokalyptičtějším podáním například Ulož.to, které celé stojí na pirátském obsahu.

Tenhle článek je totéž v bledě modrém, jen místo internetu se řeší auta. Snad každému musí dojít, že je to snůška blábolů a nesmyslů. Vždyť dnes ani většina nových aut nemá přístup k internetu, aktualizace OTA jsou dominantou prémiového segmentu.

Ano, norma EURO 7 asi bude přísná (nevím, nestudoval jsem to a je mi to jedno), ale to přece člověka nemusí absolutně zajímat. Ekodaň se platí za auto jednou a to snad jen někde pod EURO 4, což dnes splňuje i 20 let starej diesel s vydlabaným DPF, navíc to je pár korun.

21
Stránkování
Máte připomínky k diskuzi nebo k diskuzním příspěvkům?Napište nám
Služba Seznam Diskuze:Smluvní podmínkyOchrana údajůNápovědaO služběKontakt