Krásné dezinformace, Renault Megane 2001, 300;000 tis km, musí se tankovat, měnit olej, brzy, řemeny no prostě hrůza ! A to mám ještě Dustera a Sandero na tahání karavanu a vleků. U syna v servisu stojí jenom neopravitelné VW . Nissan, Fordy. Když u těch prémiových značek odejdou nápravnice či turbo, tak to prostě je omluvitelné jako spotřební materiál. Když je třeba na Dácií vyměnit žárovku či gumičký stěračů, tak to je skandál , hrůza, děs !!!
Tak politika TUV je jasná..... nemůže chválit né koncernové a prestižní značky. Já už mám pokrk předplácet odbory z Mladé Boleslavi. S kým mluvím a má Dacii Duster , tak jezdí a "bez problémů" Ať si každý koupí co chce, ale já to risknu. Konkrétně Duster má AT od VW a motor vyvinutý s MB .
Každé auto vydrží tak dlouho,jakou mu člověk dává ůdržbu.
Měl jsem asi 8 aut a nikdy mne žádné nezklamalo.Jediné co mne nechalo stát v Rakousku byl Favorit.Cívka v rozdělovači.Jinak měním olej a filtr paliva každých 10 tisíc.
Mám škodu fabii 1 . Běžná údržba a jezdí stále jako ďábel . Mám i ten dojem , model 1,4 MPI benzín že má skryté turbo. Neboť při stejné sešlápnutem plynu v 1700 otáčkách škubne do rychla. Jsem skodovkar a též jsem vyzkoušel Hyundai Getz crdi. Zbytečně drahý díly o ostatním nemluvě.
Měl jsem Renault Thalie 15 let a v pohodě sloužil teď jsem ho prodal a slouží dál . Na technické kontrole pavouček na skle ale to není značkou auta .
Renaultu Scenik r.v.2001. 1.9 Dci
Přes 300000 km a bez použití
Tak to je kus od kusu jak se zrovna podařilo
300t. se základní údržbou vydrží prakticky každé moderní auto.
Mám Dacii Logan r.v.2005 a jezdí dosud bez závad.Tady ty kydy rádoby expertů jsou k ničemu.Když se o auto staráš,tak jezdí.
Megane combi I. 1.9 D po faceliftu r.v. 2000 vydržel 400.000 km bez vážné poruchy.
Dacia Sandero rok 2013 bez problémů
Vše je to o údržbě u jakékoliv značky .
Já si počkám na názor nej mechanika p.Pavlíčka....