1600/1600Zbývá 1600 znaků
Před 3 roky

I modrý kouř za turbodieselem značí vyčochtanou osičku turba kterou proniká olej do výfuku

2
Před 3 roky
Martin Kares

zajimave me auto cudne lechce sedomodre po startu kdyz to dele stalo a problem nikde nemam je to jen tim ze je to upravene o 30KW vic nez bezne ma mit a presto je vse ok dela to vetsi davka nafty jenom mam to na diag zjistene,jak se rozjdeu je cisto a olej nemizi

Před 3 roky

Článek píše někdo kdo ani Nepozná že mu Auto běží na dva válce... a navíc u dieselu Pokud olej proniká do válců, spálí se A žádné mastné skvrny z výfuku nebudou.

7
Před 3 roky
Michal Krtek

Přesně! Ale prochcávající vstřikovač ani nezmíní. Ke všemu ani nezmínil, že jak olej, tak nafta zlikviduje kat.

2
Před 3 roky

dobra ptakovina ze vyrazny cerny kour je u naftaku vetsinou problem muze to bejt tak spatnej soft,vetsi vstriky,atd...to nemusi automaticky bejt hned problem,jinak vetsina naftaku cerne cudi bezne pri prudky akceleraci je pak jen rozdil jestli huli fakt brutalne nebo jen lechce,a vibrace muzou bej i zpusobeny tou zminenou upravou kdy to ma jinak spalovani vsecko ale problem to hned neni,....zase pise nekdo kdo nevi ze tam je i tahle moznost

Před 3 roky

Moje starý tdi hulí jak prase a spraska všechny tyhle moderní auta. A servis za skoro nic.

2
Před 3 roky
Filip Pivoňka

me nejvic dostavaji lidi jak se chlubi ze ma modernejsi auto jak ja atd..a pak neni scohpen s tim jet vic jak 50-60 za obci a cumi jak tele ze sem s tim starym TDI behem par vterin daleko pred nim ano kdyby chtel zpraska me ale vetsina lidi to neumi

1
Před 3 roky

Tak podle článku už mám auto po smrti před 10lety.

11
Před 3 roky

A za vše může egr!!!

1
Máte připomínky k diskuzi nebo k diskuzním příspěvkům?Napište nám
Služba Seznam Diskuze:Smluvní podmínkyOchrana údajůNápovědaO služběKontakt