1600/1600Zbývá 1600 znaků
Před 3 roky

Je nesmysl aby jste v koloně na semaforech zařadili páku do pozice P, protože musíte přeřadit z pozice jízdy na neutrál přes zpátečku až na pozici parking a to si myslím že za prvé se ničí převodovku víc než když budu mít zařazenou rychlost a budu stát na brzdě a pak se plynule rozjezdu a za druhé ten řidič za vám bude dost rozhozený až mu při každém zastavení budou svítit nejenom brzdová světla ale budou blikat i zpáteční světla. Jsem zastánce názoru že čím víc si hraješ s pákou automatické převodovky tím dřív se po..re.

22
Před 3 roky
Bad Wolsh

Vy jste blbějšì než autor a ty plusaří s vámi.Přezařování na P je blbost,ale když se tak rozhodnete tam žádná couvačka neblikne a ani se zpátečka na tu chvíli nezařadí.To by jste musel tak pŕestatovat páku po 5 vteřinách z každé pozice do druhé.

Před 3 roky

Autozive zrejme pise nejaky genius. U automaticke prevodovky jsem jeste paleni spojky na D nevidel. Vyjma idiotu, co dalj plny plyn a zaradi. Je tam toriz hydrodynamicky menic. V nem je olej.. Mozne je to u prevodovky robotizovane. Napriklad u nakladaku.

Ten clovek nerozumi tomu, o cem pise.

13
Před 3 roky
Jan Zíma

I přesto že má některá aut. převodovka hydrodynamicky měnič (na místě spojky u manuálu), tak uvnitř převodovky se nachází mokrá spojka a u některých převodovek je spojkovych košů několik podle počtu rychlostních stupňů.

Před 3 roky

Zdá sa mi, že v dnešnej dobe sa automobilky predháňajú, ktorá bude mať silnejšie svietiace brzdové svetlá. Ak budete stáť na brzde, vodič za vami nebude vôbec nadšený. Vodiči, zohľadnime aj túto stránku veci. Buďme k sebe ohľaduplný. Stáť na brzde skráťme na najkratšiu dobu. Ďakujem.

11
Před 3 roky
Ľubomír Horník

ja si budu stat na brzde jak budu chtit

13
Zobrazit další reakci
Před 3 roky

Jezdím 20 let v automatu.Považuji to za jízdu po městě pro mně mnohem praktičtější (samé značky a semafory🙈)a nebaví mně neustále řazení v manuálu. Pokud stojím na křižovatce, mám nohu na brzdě,jde o krátkou dobu.Pokud je ale kolona a čekám déle, vždy dávám P. Příjde mi to lepší. Ale je to na každém co mu vyhovuje.

12
Před 3 roky

Hlavně, že se všude píše u automatu je N jen pro případ tažení vozidla a P jen parkování. To přeřazování na semaforech tu převodovku víc likviduje než stabilně D.

28
Před 3 roky

Pokud nestojím třeba na železničním přejezdu 10 minut jednoznačně je optimální nechat D. Od začátku do konce jízdy. Nevyřazovat při jízdě z kopce. Pravidelně měnit olej ... kdo dodrží tato elementární pravidla tomu automat přežije celé auto.

V USA nechápou co v Evropě s automaty děláme že se nám kazí

3
Před 3 roky

Autor článku je zřejmě lobbista servisů automatických převodovek. Ještě měl doporučit ať se nikdy nemění olej protože je doživotní

3
Před 3 roky

V autobusu mám pořád D, a stojím na brzdě. Převodovka sama vyřadí na neutrál. 🙂 Na konečné vyřadím na N. Mám tam jenom DNR.

4
Před 3 roky

Mám dotaz, jak ničím převodovku když má D a na semaforu mi zhasne motor? Pak jen tuknu na plyn a jedu.

6
Před 3 roky
Novak Jirina

To zase ničíte motor a startér 😁😁

7
Před 3 roky

Automat nemám ale když zastavím na semaforu a sešlápnu brzdu tak se spojka vypne a není potřeba s tím pořád šachovat.

3
Stránkování
Máte připomínky k diskuzi nebo k diskuzním příspěvkům?Napište nám
Služba Seznam Diskuze:Smluvní podmínkyOchrana údajůNápovědaO služběKontakt