Je nesmysl aby jste v koloně na semaforech zařadili páku do pozice P, protože musíte přeřadit z pozice jízdy na neutrál přes zpátečku až na pozici parking a to si myslím že za prvé se ničí převodovku víc než když budu mít zařazenou rychlost a budu stát na brzdě a pak se plynule rozjezdu a za druhé ten řidič za vám bude dost rozhozený až mu při každém zastavení budou svítit nejenom brzdová světla ale budou blikat i zpáteční světla. Jsem zastánce názoru že čím víc si hraješ s pákou automatické převodovky tím dřív se po..re.
Vy jste blbějšì než autor a ty plusaří s vámi.Přezařování na P je blbost,ale když se tak rozhodnete tam žádná couvačka neblikne a ani se zpátečka na tu chvíli nezařadí.To by jste musel tak pŕestatovat páku po 5 vteřinách z každé pozice do druhé.
Autozive zrejme pise nejaky genius. U automaticke prevodovky jsem jeste paleni spojky na D nevidel. Vyjma idiotu, co dalj plny plyn a zaradi. Je tam toriz hydrodynamicky menic. V nem je olej.. Mozne je to u prevodovky robotizovane. Napriklad u nakladaku.
Ten clovek nerozumi tomu, o cem pise.
I přesto že má některá aut. převodovka hydrodynamicky měnič (na místě spojky u manuálu), tak uvnitř převodovky se nachází mokrá spojka a u některých převodovek je spojkovych košů několik podle počtu rychlostních stupňů.
Zdá sa mi, že v dnešnej dobe sa automobilky predháňajú, ktorá bude mať silnejšie svietiace brzdové svetlá. Ak budete stáť na brzde, vodič za vami nebude vôbec nadšený. Vodiči, zohľadnime aj túto stránku veci. Buďme k sebe ohľaduplný. Stáť na brzde skráťme na najkratšiu dobu. Ďakujem.
ja si budu stat na brzde jak budu chtit
Jezdím 20 let v automatu.Považuji to za jízdu po městě pro mně mnohem praktičtější (samé značky a semafory🙈)a nebaví mně neustále řazení v manuálu. Pokud stojím na křižovatce, mám nohu na brzdě,jde o krátkou dobu.Pokud je ale kolona a čekám déle, vždy dávám P. Příjde mi to lepší. Ale je to na každém co mu vyhovuje.
Hlavně, že se všude píše u automatu je N jen pro případ tažení vozidla a P jen parkování. To přeřazování na semaforech tu převodovku víc likviduje než stabilně D.
Pokud nestojím třeba na železničním přejezdu 10 minut jednoznačně je optimální nechat D. Od začátku do konce jízdy. Nevyřazovat při jízdě z kopce. Pravidelně měnit olej ... kdo dodrží tato elementární pravidla tomu automat přežije celé auto.
V USA nechápou co v Evropě s automaty děláme že se nám kazí
Autor článku je zřejmě lobbista servisů automatických převodovek. Ještě měl doporučit ať se nikdy nemění olej protože je doživotní
V autobusu mám pořád D, a stojím na brzdě. Převodovka sama vyřadí na neutrál. 🙂 Na konečné vyřadím na N. Mám tam jenom DNR.
Mám dotaz, jak ničím převodovku když má D a na semaforu mi zhasne motor? Pak jen tuknu na plyn a jedu.
To zase ničíte motor a startér 😁😁
Automat nemám ale když zastavím na semaforu a sešlápnu brzdu tak se spojka vypne a není potřeba s tím pořád šachovat.