Redaktor zapomněl na 2ZZ-GE motor Toyoty vyvinutý společně s Yamahou, atmosféra 1,8l, nadčtvercový vysokootáčkový, 192 kobyl. Lotus si ho u Toyoty vyprosil a zastavoval do svých modelů Elise a Exige. Nastrojený motor vážil cca 110kg. Motor má proměnlivé časování a zdvih ventilů (podobný jako VTEC od Hondy) a netrpí žádnými neduhy. Jeden z ikonických motorů toyoty, společně s atmosférickým dvoulitrem 3S-GE (nebo 3S-GTE - ten samý motor s turbem)
Nejspíš podčtvercový ,nepleteš se ?
Mám ve Felicii Pick up motor Volkswagen 1,9D, kód AEF. Ten motor má jen 47 kW,nemá ani hladký chod ani není tichý,ale zato téměř nezničitelný i přes stovky tisíc km.
Jako pracovní auto skvělé, díky váze motoru podstatě líp jede na sněhu a zvládne poměrně těžký přívěs.
S benzínovým motorem Audi 2,0 TFSI 155 kw jsem maximálně spokojen. Super zátah, olej od výměny do výměny co 15000km. Mám najeto 150000km a motor krásně, tiše šveholí.
Je to možné,ovšem pětiválec 2.5 se 400 plnokrevníkama od audi je trošku jiná liga.
Mám fiat punto 1.2 benzin 44kw. Domnívám se že lepší motor co do použitelnosti neni, nic ho nezastavi. Z mého pohledu naprosto neprůstřelná spolehlivost Soudím spolehlivost nikoliv výkon který je k prdu.
Může mi někdo vysvětlit výraz: motor je pevný?? Jedná se o mizerný překlad nebo o diletamtismus redaktora? Je to zase o jeden z mnoha článků kde nejde o obsah ale o to někam nacpat reklamu? Nebo se mýlím. Každopádně to nemá s odborností motorheadů před 20ti lety nic společného
Fiat Twin CAM I4 (Delta S4) a
XU8, 1.8l, ze které v 205 mi16 nakonec 530hp(+) s 490Nm asi předpokládám nebudou stát za zmínku.
XU10, K4M, F4R.. Bylo by toho víc 🙂
Upozornění:
nejedná se o NDR outlet *ŠK.DA mluvit, tedy nic pořádného..
Ahoj vsem. Mam motor N63 B44a (v8 2x turbo) od bmw o kterem se pise … ruce pryc ! Po motoru chci stale maximalni vykon,takze casto otacky v cervenem. Me zjisteni je takove,ze tyhle motory nejvic nici podtaceni a usporna jizda.
Před lety jsem měl Audi 2.5tdi132kw allroad 6ti válec když jede něco takového poznáte ho na dálku.prostě pecka.
Já, ač odpůrce koncernu, musím uznat, že ta 2.5 V6 TDI má nějaké své charisma a skvělý zvuk...! Takový, správně nahrublý, specifický..
Čekal jsem tam nějaké pětihrnek od Volva nebo aspoň ta putovní 2.5tdi z Audi ve VW transportér a volvech kolem milénia.
Mám Škodu Superb 1.9 TDI, 1. generace a za Mercedes bych ji nevyměnil, asi se o ni dobře starám...