Ja bych byl v klidu … mozna bude zitra chumelit …. A nebo ne no …. A co no
U nás si řada lidí myslí, že si v 2034 koupí poslední TDi, a s tím budou jezdit 20 let. No nebudou. Jednak budou mít problém s palivem, jak popisuje článek, jednak s daněmi. A navíc je otázka, jestli v 2034 ještě vůbec bude nějaký diesel v prodeji.
Ten přechod nebude ze dne na den, automobilky budou jednotlivé modely zařezávat postupně, a hádám, že v 2034 už koupíte spalovák jedině ve formě tříválcového miniauta.
K tomu automobilky dotlačí hned několik věcí. Jednak kvůli zpřísnění limitu "flotilových" emisí budou nuceny už v 2030 prodávat víc EV, než spalováků. Jednak kvůli konci spalovacích motorů v Británii od 2030 budou nuceny automobilky mít plně elektrifikované portfolium, protože Británie je pro ně stále důležitý trh.
Dnes už slyšíme od spousty i neevropských automobilek, kolik elektrických modelů plánují do roku 2030 začít vyrábět. Zapomeňte, že v roce 2030 budeme mít takový výběr spalovacích aut, na jaký jsme zvyklí.
První zaříznuté modely budou ty, kde rozdíl mezi spalovákem a EV není tak velký. Očekávám, že konec naftového VW Passat je blíž, než si většina myslí.
Ale samozřejmě to nebudou celé dotovat těžbou a prodejem ropy, že ne... Prostě to pojede na normální tržní ekonomice bez dotací... Otázkou je jak dlouho?
tomu říkám sprosťárna...
Už zase lži. Samy dobře víte,že elektromobilům ,již za krátký čas odzvonilo. Nelžete a nestrašte lidi,to, co funguje desítky let ,nikdy nezlomíte.
Však oni přijdou na to že je to prostě nesmysl
Jak takovy blabol muzou pustit na seznam
A kdo bude mít tolik elektřiny?
Nikdo