1600/1600Zbývá 1600 znaků
Před 2 roky

Ja bych byl v klidu … mozna bude zitra chumelit …. A nebo ne no …. A co no

2
Před 2 roky

U nás si řada lidí myslí, že si v 2034 koupí poslední TDi, a s tím budou jezdit 20 let. No nebudou. Jednak budou mít problém s palivem, jak popisuje článek, jednak s daněmi. A navíc je otázka, jestli v 2034 ještě vůbec bude nějaký diesel v prodeji.

Ten přechod nebude ze dne na den, automobilky budou jednotlivé modely zařezávat postupně, a hádám, že v 2034 už koupíte spalovák jedině ve formě tříválcového miniauta.

K tomu automobilky dotlačí hned několik věcí. Jednak kvůli zpřísnění limitu "flotilových" emisí budou nuceny už v 2030 prodávat víc EV, než spalováků. Jednak kvůli konci spalovacích motorů v Británii od 2030 budou nuceny automobilky mít plně elektrifikované portfolium, protože Británie je pro ně stále důležitý trh.

Dnes už slyšíme od spousty i neevropských automobilek, kolik elektrických modelů plánují do roku 2030 začít vyrábět. Zapomeňte, že v roce 2030 budeme mít takový výběr spalovacích aut, na jaký jsme zvyklí.

První zaříznuté modely budou ty, kde rozdíl mezi spalovákem a EV není tak velký. Očekávám, že konec naftového VW Passat je blíž, než si většina myslí.

Před 2 roky

Ale samozřejmě to nebudou celé dotovat těžbou a prodejem ropy, že ne... Prostě to pojede na normální tržní ekonomice bez dotací... Otázkou je jak dlouho?

4
Před 2 roky

tomu říkám sprosťárna...

3
Před 2 roky

Už zase lži. Samy dobře víte,že elektromobilům ,již za krátký čas odzvonilo. Nelžete a nestrašte lidi,to, co funguje desítky let ,nikdy nezlomíte.

9
Před 2 roky

Však oni přijdou na to že je to prostě nesmysl

1
Před 2 roky

Jak takovy blabol muzou pustit na seznam

Před 2 roky

A kdo bude mít tolik elektřiny?

6
Před 2 roky
Eva Wendlerová

Nikdo

2
Máte připomínky k diskuzi nebo k diskuzním příspěvkům?Napište nám
Služba Seznam Diskuze:Smluvní podmínkyOchrana údajůNápovědaO služběKontakt