Světe div se. Léta letouci nam bylo vnucováno, že trh řídí zájem zákazníka. Teď, když se lidi tak xhovají, tak se zas divíme. Trh se neřídí sám, ale řídí ho přihloupla, rádoby ekologická rozhodnutí Evropské unie.
Máme passat tdi fabii sdi peugot hdi a nikdy bych je nevymenil za nové předražené šunky.Jednou za 2 roky investice do 20 tis a auta jezdí stále a hlavně za 4-5L nafty na 100km.A základní servis doma za pár kč.
Mam skoda fabii 1.9 SDI jsem spokojen, i kdyz cely podvozek sem musel nechat opravit. Pak bezny pravidelny servis. A to je mi 27 let, nepotrebuju supr auto, staci mi to, mam to trosku zuslechtene vse homologovane
No tak Fobii 1,9 SDI bych se moc nechlubil, jednou jsem s ní jel na služební cestu. Bylo to utrpení, slaboucky motor, vibrace až se celá kastle třásla, hluk a rachot. Absolutně nevhodný motor, asi jste masochista. Zkuste se někdy projet v něčem s motorem TSI, nejlépe 2.0 TSI, ale i 1.4 TSI jede ve Scale velmi dobře.
Co emise, není jednoduché dnes z dieslem projít, tak jednoduché to není jak si hlup autor článku představuje.
To,co ušetří na palivu,dají za opravy starých dieselů..Náklady na provoz auta nejsou jen PHM. Pochybuji, že výměnou nového benziňáku za starý diesel někdo něco ušetří..
To je pravda, ale já ropáky miluji kvůli krouťáku
Zajímavý článek. Kde berou ti redaktoři tak kvalitní informace?