1600/1600Zbývá 1600 znaků
Před 3 roky

Hrozny bláboly, prý hrozně drahy benzín? Tuším v roce 2014 stal u nás nějakých až 38Kc a mluvilo se o pokoření 40Kc, k tomu nakonec nedošlo. A to byla nižší cenová hladina obecně i mzdy. Srovnávat s rokem 2020 je nesmysl, to ovlivnil covid, všechno stálo a tak ceny spadly. A starý naftaky vytlačí legislativa, těžko je někdo bude chtít, když nebudou moct jezdit.

20
Před 3 roky

To je zase blábol.

1
Před 3 roky

Moje stará dobrá ovce rotačka tdi nemá konkurenci. 400000 a investice žádné, jen destičky olej a to je všechno. Navíc mám další na náhradní díly.

Před 3 roky

Ja nevim,ale dnes benzinove Tsi pri normalni jizde zere do sesti litru,tak co to je za řeči.Kdyz nekdo hodne jezdi tak koupi hned naftu ne.

11
Před 3 roky

Vesi blbost jsem dlouho nečetl, možná v Česku pokud tady budou vládnout pořád ti co doposud. Tak se staneme zaostalou východní zemi kde bude pár oligarchu a ostatní si budou mít jen na kouřící a vycochtane naftaky.

25
Před 3 roky

Mě je to jedno budu jezdit i když bude za 100kc litr

12
Před 3 roky
Jan Vachuda

Taky názor. Sice trochu přihlouplý a zbytečný, ale přesto názor.

29
Před 3 roky

Ceny pohonných hmot jsou zatím v pohodě. Před deseti lety byly při nižších platech ještě o několik korun vyšší a taky jsme to přežili. Spíš se obávám, aby EU nenařídila drastické zvýšení spotřební daně. To bychom časem tankovali třeba za 80 KČ, což by pro naši ekonomiku byl problém. A co hůř, ty peníze by šly na podporu zelených nesmyslů, takže by v podstatě letěly oknem.

12
Před 3 roky

S benzínovým motorem mám lepší možnost přejít na alternativu levnější náhražky benzínu.LPG například.

3
Před 3 roky
Marek Jendrystik

To já se starým dieslem to mám lepší. Můžu jezdit na olej z fritáku.

Před 3 roky

Má pravdu předseda, kupujte zejména japonské dieselové auta. VÝMĚNA VSTŘIKOVÁNÍ A ČERPADLA JE OTÁZKOU ČASU🤣

9
Před 3 roky
Tom Prorok

Mám 11 let starého Accorda (Honda) 2,2 diesel s více než 250 000 na tachometru a s výjimkou ERG ventilu a vyčištění DPF bez problému. Jo a jedna halogena abych nezapomněl. Doufám, že mi vydrží minimálně dalších 10 let a 250 000 km. Do nového auta s šicím strojem místo motoru, start-stop systémem a infonesmylem místo poctivých knoflíků nejdu ani kdyby byl zadarmo. Ten můj 11 let starý vůz se čtvrt milionem na tachometru je podle mne lepší než taková funglovka vyrobená aby ukájela zelené úchyly v Bruselu.

46
Před 3 roky

🤦 kdo vymyslí tyhle moudrá, prej starý diesel je jasné výhodnější 🤦🤦🤦 Asi nikdy nedělal DPF, dvojhmotu, vstřiky, čerpadlo, turbo, adblue atd.

3
Před 3 roky
Tomáš Bartík

starej dýzl nemá dpf ani ad blue přece

5
Stránkování
Máte připomínky k diskuzi nebo k diskuzním příspěvkům?Napište nám
Služba Seznam Diskuze:Smluvní podmínkyOchrana údajůNápovědaO služběKontakt