No a teď ještě započítat emise z požárů elektromobilů a jsou na tom s ekologii jak spalování pneumatik.
Hlavně při rychlém zásahu lze z klasického auta ještě něco použít což u EV nejde protože zbyde jen zkroucené šasi 😄
tyto elektro auta dejme bruselu a uvidí se jak dlouho budou jezdit pak se rozhodnou co s tím.
souhlas, ať si s tím jezdí sami, možná s tím pak přestanou normální lidi otravovat. S opancéřovaného BMW 750 s V8 umí elektromobily přikazovat každý.
Není chyba v nesprávném používání. Výrobce nezvládl proces balancování bateriových článků.
Další zaludnost se skrývá v typu článků LNMC. Jejich vlastností je vytváření zkratu mezi katodou a anodou. Proto již Tesla ( a většina asijských výrobců) používá baterie LFP.
LFP jsou z principu nehořlavé.
Pozor v ČR jsou firmy, které LNMC dodávají v rámci solarni elektrárny. Hořlavé LNMC určitě nepatří do rodinného domu.
Více na Odkaz
A to je naše budoucnost? Že je to ekologické, tomu už nikdo nevěří. Nikam to nedojede a nabijí se to věčnost. Je to drahé a nic to nevydrží a ještě to hoří. Ano jen tak dál, kupředu zelená. Aby byl elektromobil rentabilní, musí najet milion Km. Jak může najet milion Km, když baterie vydrží maximálně 200 tisíc. Asi jsem blbej, ale tuhle ekologickou rovnici nechápu.
Tomasi..nesnasim elektro a nechci ho, ale s milionem ti to opravdu ulitlo. Asi 250.000. Ale bud v klidu. To bezna rodina nikdy nenajede, i kdyz tu byl clanek kopajici za tyhke kramy, kde se tvrdili, ze bezne je najet 30.000 za rok. Pak odejde baterka a musis dat novou. Tim jde ceka eko do )(,ale to ty zaslepence nezajima. Znuci lrumysl, znici lidi.prijdou o praci..znuci planetu..ale co..hlavne ze je to zelený..
Jestlipak to vědí v Bruselu ?
Jen ať hoří, jinak to těm vypatlanzum nedojde.!
Na uhašeni auta se spalovacim motorem v průměru 600 litrů vody, u elektromobilu 10000 litrů. A speciální kontejner, kde pak musí stravit další 3 dny. V ČR mame tyto nádrže 2.
Na druhú stranu ICE horí 11x častejšie, takže 6,600 litrov vs jedno BEV a to nehovoríme o znečistenej pôde a podzemných vôd olejom a palivom
Za nedlouho bude nadpis znít :
Nenormálním autům je zakázáno parkovat vedle normálních elektromobilů.
Jak se to řeší s pojišťovnou když mě po měsíci používání nového auta toto auto shoří. Dostanu zdarma nový nebo mám smůlu a musím si koupit nový za svy. Teď sen všech výrobců a prodejců aut.
Pokud vím, tak u auta dražšího jak 200k doporučuji si udělat havarijko. Taky ho mám, to si myslím by tento problém pokrylo.
Čím hůře, tím lépe. Z pohledu hasičů by ideální parkoviště pro elektromobily vypadalo jako takové malé bazény s vjezdovymi vodotěsný vraty, a kontrolovanym odtokek a sprinklerem, kde když by vznikl pozar BEV, tak by se jen zavřela vrata a naplnilo se to vodou, jednoduché jak facka 😄