1600/1600Zbývá 1600 znaků
Před 3 roky

No a teď ještě započítat emise z požárů elektromobilů a jsou na tom s ekologii jak spalování pneumatik.

23
Před 2 roky
Petr Petr

Hlavně při rychlém zásahu lze z klasického auta ještě něco použít což u EV nejde protože zbyde jen zkroucené šasi 😄

Před 3 roky

tyto elektro auta dejme bruselu a uvidí se jak dlouho budou jezdit pak se rozhodnou co s tím.

54
Před 3 roky
Roman Vostatek

souhlas, ať si s tím jezdí sami, možná s tím pak přestanou normální lidi otravovat. S opancéřovaného BMW 750 s V8 umí elektromobily přikazovat každý.

4
Před 3 roky

Není chyba v nesprávném používání. Výrobce nezvládl proces balancování bateriových článků.

Další zaludnost se skrývá v typu článků LNMC. Jejich vlastností je vytváření zkratu mezi katodou a anodou. Proto již Tesla ( a většina asijských výrobců) používá baterie LFP.

LFP jsou z principu nehořlavé.

Pozor v ČR jsou firmy, které LNMC dodávají v rámci solarni elektrárny. Hořlavé LNMC určitě nepatří do rodinného domu.

Více na Odkaz

1
Před 3 roky

A to je naše budoucnost? Že je to ekologické, tomu už nikdo nevěří. Nikam to nedojede a nabijí se to věčnost. Je to drahé a nic to nevydrží a ještě to hoří. Ano jen tak dál, kupředu zelená. Aby byl elektromobil rentabilní, musí najet milion Km. Jak může najet milion Km, když baterie vydrží maximálně 200 tisíc. Asi jsem blbej, ale tuhle ekologickou rovnici nechápu.

43
Před 3 roky
Tomáš Vencl

Tomasi..nesnasim elektro a nechci ho, ale s milionem ti to opravdu ulitlo. Asi 250.000. Ale bud v klidu. To bezna rodina nikdy nenajede, i kdyz tu byl clanek kopajici za tyhke kramy, kde se tvrdili, ze bezne je najet 30.000 za rok. Pak odejde baterka a musis dat novou. Tim jde ceka eko do )(,ale to ty zaslepence nezajima. Znuci lrumysl, znici lidi.prijdou o praci..znuci planetu..ale co..hlavne ze je to zelený..

7
Před 3 roky

Jestlipak to vědí v Bruselu ?

2
Před 3 roky

Jen ať hoří, jinak to těm vypatlanzum nedojde.!

42
Před 3 roky

Na uhašeni auta se spalovacim motorem v průměru 600 litrů vody, u elektromobilu 10000 litrů. A speciální kontejner, kde pak musí stravit další 3 dny. V ČR mame tyto nádrže 2.

41
Před 3 roky
Miroslav Vrlák

Na druhú stranu ICE horí 11x častejšie, takže 6,600 litrov vs jedno BEV a to nehovoríme o znečistenej pôde a podzemných vôd olejom a palivom

1
Zobrazit další reakci
Před 3 roky

Za nedlouho bude nadpis znít :

Nenormálním autům je zakázáno parkovat vedle normálních elektromobilů.

7
Před 3 roky

Jak se to řeší s pojišťovnou když mě po měsíci používání nového auta toto auto shoří. Dostanu zdarma nový nebo mám smůlu a musím si koupit nový za svy. Teď sen všech výrobců a prodejců aut.

6
Před 3 roky
Josef Koval

Pokud vím, tak u auta dražšího jak 200k doporučuji si udělat havarijko. Taky ho mám, to si myslím by tento problém pokrylo.

1
Před 3 roky

Čím hůře, tím lépe. Z pohledu hasičů by ideální parkoviště pro elektromobily vypadalo jako takové malé bazény s vjezdovymi vodotěsný vraty, a kontrolovanym odtokek a sprinklerem, kde když by vznikl pozar BEV, tak by se jen zavřela vrata a naplnilo se to vodou, jednoduché jak facka 😄

39
Stránkování
Máte připomínky k diskuzi nebo k diskuzním příspěvkům?Napište nám
Služba Seznam Diskuze:Smluvní podmínkyOchrana údajůNápovědaO služběKontakt