1600/1600Zbývá 1600 znaků
Před 3 roky

Pro všechny zaslapené ekology, by to mělo být varováním, protože žádný auto se spalovacím motorem nezačne hořet samo od sebe, je k tomu potřeba vždy nějaká závada, ale auto na baterky si vystačí jen s tou baterií a nikdy nevíte kdy to může přijít.

Byly stovky případů kdy se tento typ baterie vznítil i v mobilu, třeba Samsung by mohl vyprávět a přes všechny tyto problémy začaly tenhle typ baterií cpát do aut, kde v nejhorším možném případě ani nebudete mít šanci z auta utéct. Tomu říkam zaslepenost a ignorace nejhrubšího zrna.

32
Před 3 roky
Libor Kratochvil

Baterie v EV hoří, když se špatně vyrobí, nebo když výrobce neimplementuje nějaké ochrany.

Proto taky je tento článek specificky o Chevrolet Bolt a ne třeba o Teslách, s těmi nikdo problém nemá.

A s tím Samsungem to byla chyba na straně výrobce baterie, taky to nebylo 'samo od sebe' bez příčiny.

Před 3 roky

To je ta ekologie?

49
Před 3 roky

Elektromobility přez mrtvoly.

61
Před 3 roky

Jen at hoří,třeba se to lidi začnou bát kupovat i s těma dotacema.

45
Před 3 roky

Já bych viděl nejlepší elektro s kombinací benzín. Ale ve stylu indukce ze na hlavních tazích... na dojetí potom ten benzín... nevím proč se nešlo touto cestou 🙁 baterie jsou na nic.

5
Před 3 roky

Zákaz vjezdu e-auta, je dobrý nápad.

Kdyby to zachránilo jen jeden život tak se to vyplatí.

21
Před 3 roky
Karel Ludwig

tak zakážeme i ICE, horia častejšie a dokonca je ich viac 😉

5
Před 3 roky

Youtube je plný videí kde hoří různá elektrovozítka od baterie. Celosvětově to asi budou tisíce, možná statisíce případů. Tato technologie zatím není dostatečně propracovaná a bezpečná.

9
Před 3 roky
Petr Morávek

Myslíte tyhle videa? Odkaz

😄

Zobrazit další reakci
Před 3 roky

Doufám, že svět zmoudří, přestane je vyrábět a vrátí se zpět k normálním autům na benzín a naftu....

Myšlenka a úmysl dobré, ale zatím tato cesta má obrovské mouchy, které byly lidem zcela účelově zamlčovány a postupně jednotlivé problémy elektrovozidel vycházejí najevo a je slepá, teda tudy cesta nevede...., alespoň za mne.

Hezký večer všem, zejména však neelekektomajitelům

43
Před 3 roky
Pavel Černý

Hezký večer Odkaz

Zobrazit dalších 8 reakcí
Před 3 roky

.... a kolik se asi uvolni co2 kdyz to el auto blafne, kolik vody je treba na haseni a jak dlouho to hori..... proc se to nikde nepise???? nebo se to nesmi ..???

74
Před 3 roky
Borivoj Pisecky

Koľko podzemných vod sa znehodnotí kým prídu hasiči a stihnú neutralizovať nasiaknutú pôdu olejom a palivom čo sa deje v podstate skoro pri každej väčšej havárií ? O tom sa nepíše, alebo sa nesmie ?

4
Před 3 roky

Doporučuji na YT si najít video, simulace nehody a mechanické poškození baterie.. Ono to fakt nejde uhasit. Když už si po chvíli mysleli že v pohodě, tak to z ničeho nic zase blaflo tryskajícím plamenem, taktak stačili zdrhnout..

28
Před 3 roky
Milan Kubát

prečo crash testy všetkých BEV skončili s počtom horenia = 0 ? Ľudia ani nechápete aký proces prebieha v batériách, článkoch, moduloch, ale už viete z videa na YT ako to horí a ako sa to hasí. A zaujímavé, u simulácií sedeli v aute a len tak tak stihli zdrhnúť ? Čo to bola za simulácia ? Link ? Asi sa nedočkám čo ....

9
Zobrazit další 3 reakce
Stránkování
Máte připomínky k diskuzi nebo k diskuzním příspěvkům?Napište nám
Služba Seznam Diskuze:Smluvní podmínkyOchrana údajůNápovědaO služběKontakt