Měl jsem 110L,Favorita, Fabii I a II, Octávii a Yetiho a už nikdy Škodu. Yeti byl strašně tvrdý. Nepříjemné svezení. Trochu pomohlo plné zatížení. Myslel jsem si, že ti co vytvořili Š 120, 1203 a podobné hrůzy s tříložiskovými motory už ve Škodovce dávno nejsou. Ne, Škodovka zkrátka neumí a ani ten problémový WV jim nepomohl. Nedávno jsem se svezl v jednom západním autě a uvědomil jsem si, že jsem pouze vyhazoval peníze. Při koupi Oplel Crosslenda jsem také sáhl vedle. To jsem tomu dal, a to jsem na něj čekal půl roku !!Ten motor je naprostá hrůza. Ten zvuk je příšerný, máte pocit že se snad každou chvíli rozpadne.Takže už nikdy 3 válec a turbo už vůbec ne. Kdyby mi to auto po záruce zůstalo na krku a rozbilo se, tak se nedoplatím.
Mnoho z Vás se mnou pochopitelně nebude souhlasit, ale je to jen příspěvek. Jsou to pouze mé zkušenosti. Ta auta jezdila, ale jen jezdila, žádný požitek. Zkrátka nesmíte si sednout do něčeho jiného.
Musím Vám oznámit novinu. Pro Vás novinu. Lidé co navrhovali a vyráběli Š 120 a Š 1203 nemají nic společného se Škodovkami minimálně od jedničkové Octavie. A to pominu že Š 1203 kromě pár dílů neměla se Š 120 nic společného. Škoda 1203 se totiž vyráběla na Slovensku. Motor, převodovky, nápravy , brzdy, to vše bylo rozdílné.
No a evidentně je pro Vás nová i informace, že Škodovky se u nás pouze montují. Vyvíjejí se v Německu a jsou to de-facto pouze jinak vypadající Volkswageny. Platformy, motor, převodovky, elektronika, náprav, brzdy atd jsou totožné s VW
Takže Vaše tvrzení že Škodovka auta neumí je blbost. A to ani nebudu zmiňovat že Škodovka patří k nejprodávanějším automobilům. A v několika zemích auta od Škodovky vyhrála titul auta roku. Mimo jiné i ve Velké Británii. Teď tam tituly vyhrává značka, ze které si tam před 30 -ti lety všichni dělali srandu. Tudíž Váš názor že Škodovka auta neumí a nepomohl jí ani VW je zcela mimo mísu
Jak přehlížený? Pořád nejlepší SUV od škodovky, to co přišlo po něm jsou jen osobáky na velkých kolech. Tohle auto je super do terénu. Jen 2 věci bych změnil, alespoň o něco větší kufr, je to fakt tragédie. A když jedete pomalu a chcete ho rozjet na 2. stupeň se spojkou, tak vám motor zhasne, u jiného auta jsem nezažil.
Já teda nejsem žádný expert, ale kde jste proboba vzali, že nejslabší motor v Yeti měl 143kw? Tolik neměla ani nejsilnější motorizace v Yeti... A nejvyšší 231kw? To už je bláznovství, takový výkon nikdy v žádné škodovce nebyl. Tuším že nejsilnější motor ve škodovkách měl šestiválcový superb se 191kw. Úplně mimo tenhle článek.
Hrozná recenze..Např. vůbec nezminuje největší problém tohoto auta a to je koroze.Oproti tomu motory 2.0TDI jsou prakticky bezproblémové,praskání hlav motorů se těchto motorů už netýkalo.A rozhodně o tahle auta není malý zájem,spíše je problém,že mnoho aut je už v mizerném stavu.A také cenově je Yeti poměrně vysoko.
Auto pro čtyři cestující. Malý kufr, na dálnici tvrdý a uskákaný. S 1.4 TSI elegance ideální na okresky, na dálnici žrout.
Tvrdý a uskákaný? Tak to si vyměňte tlumiče. Asi jsou po smrti. Na tohle si teda u našeho stěžovat nemůžu.
Yetti se v bazarech prakticky neohřeje! Kdo psal že je přehlížený, je blb. Jezdil jsem v něm dva roky 2tdi. jediný problém pro kupce může být malý, fakt malý kufr a to že je dost tvrdý. Jinak pohodový auto.
Z nových Skodovek stojí za to jen Fabia R5 Evo...ovšem těch 270 000Euro za základ je trochu hodně 🙂
Ceny nejen těchto vozů výrazně stouply a yeti obzvláště a v bazerech se moc neohreji
Je to škaredá předražená krabice!!!
Malej kufr?