1600/1600Zbývá 1600 znaků
Před 11 měsíci

Opatření se mne sice ještě netýká, ale položil si někdo z "chytrých hlav" otazku, jak důležité může být pro seniory někam se dostat? Např. k lékaři, pro léky, na úřady atd... a prosím netvrďte mi, že hromadná doprava je optimální řešení. P.S. s tou vyskakovací reklamou to je fakt přehnané..

24
Před 11 měsíci
Adamas Marek

To se nedá číst furt je tam reklama

11
Před 10 měsíci

Jestliže mohou lidé chodit do důchodu podle naší chytré vlády v 65 a budoucnu 70 budou všichni zdraví a jásat že mohou pracovat až do nekonečna tak si to nějak protiřečí a beru to jako šikanu určité věkové skupiny a rozdělování společnosti což těm vychytrálkům jde velice dobře ..

4
Před 11 měsíci

No co můžu na tohle v téhle zemi říct,je to nedemokratické a neetické a hlavně potlačování lidských práv a svobod těchto lidí v demokratickém zřízení a státě směřování proti určité skupině lidí jako jsou důchdci a starší lidé pokud se uvádí věk tak je to ještě horší ve svobodné demokratické zemi.Demokratické by bylo zabývat se konkrétním problémovým občanem ať tím zmíněným starším,mladým nebo středním věkem, ne jen konkrétní skupinou starých lidí,Už jsme tu měli jednu Ruskou totalitu a nadvládu a té jsme se zbavili,nepotřebujeme ani tu druhou,UNIJNÍ,že.Nejsme kolonie ani ničí provincie, jsme Hrdý česky stát z hlubokými historickými kořeny,tak hospodařme si na svým vlastním panství jak to má být,že.

14
Před 11 měsíci
Stanislav Mlčoch

Taky úplně nechápu na co máme ten parlament něco jako na úřadech razítka už pomalu

5
Před 11 měsíciUpraveno

65 let a definován jako senior,který prakticky nemůže ani řídit vozidlo ? Podle vlády je takový člověk v plné síle a je určitě schopen řídit i složitější stroje. A dnešní mladí budou pracovat až do 68 ,či více let. Nebo až dotyčný člověk dosáhne např. věku 60 let ,tak poslat do politiky a politiky od 60 let poslat do manuální těžké práce.

7
Před 11 měsíciUpraveno
Pavel Lohberger

Tak s tím máte pravdu, důchodový věk se bude zvyšovat až na 68, jsem zvědavá kdo mě bude prohlížet, jestli jsem schopná jít ještě do práce.

6
Před 11 měsíci

Je opravdu veliká klika, že mladí řidiči nehavarují, jezdí ohleduplně a podle předpisů dodržují i maximální povolené rychlost na rozdíl od starších řidičů, kteří jezdí jako blázni. Nebo že by to bylo naopak?

26
Před 11 měsíci

Dobrý den,, nejsem ani důchodce ani rizikový, je mi 55 let A za celou dobu co mám řidičák od 15 let ani jedna nehoda a jezdím nejen svým ale i služebním autem.

Nazývejme věci pravými jmény. Zase tady jde o další úřednický šiml a záminku jak vytahovat peníze. Proč v zemích s opravdovou demokrací ochraňovánm lidských práv a osobních svobod jako je Spojené státy nebo Kanada které v jiných případech jsou nám dávány například to jde bez toho. Nemají ani kontroly stavu řidičů ani technické kontroly mají nižší daně, kvalitnější cesty a na cestách řidiče s najetými kilometry kteří jsou ve směs ohleduplní a hlavně předvídavi. To je jedna z nejdůležitějších vlastností v provozu nehledět je na sebe ale sledovat dění kolem sebe.

Nedávno jsem byl svědkem jak důchodce zavinil dopravní nehodu zavinil uvozovkách parkoval a překřížil cestu přes pruh na dvouproudové silnici auto které jelo za ním bylo dostatečné vzdálenosti a mělo rozhodně čas nejenom přibrzdit ale i změnit směr nicméně se sluchátky v uších to asi jde doszdi těžko. Naopak auto přidalo a byla z toho bouračka.

Navíc nevím jak potom budeme reagovat a hodnotit auta s umělou inteligencí nebo dokonce automobily které částečně řídí sami tak je budeme po třech letech přezkoušet . Kdepak on se vymyslí nějaký zákon jak z toho zase vytěžit peníze. Mimochodem vlastním elektrické auto, zatím ještě státem podporované v uvozovkách. Ale co to je za podporu v Rakousku na každém rohu tři nabíječky s osmi konektory a nabití do 80% za 10 minut za cenu poloviční než u nás nabíjení pomalé trvající hodinu.

A co takhle všichni státní úředníci

8
Před 11 měsíci

Když ťuknu na křížek blbé reklamy,nereaguje,kdo nás takhle trestá,nejsem zvědavá na to že si nic v tomto telefonu nemohu řádně přečíst,běžte s těma reklamama už do řiti,slušně se to říci nedá a řiť je spisovně česky.

12
Před 11 měsíci
Zdenka Maxová

Tisíckrát souhlas

2
Před 11 měsíci

No je mi 60 a loni jsem si dělal A a můžu říct, že se opravdu některé věci změnily. První testy jsem dával kolem 40 bodů a až po procvičení jsem dělal testy s jistotou, ale nemyslím si že bych kvůli tomu jezdil líp, nebo bezpečněji. Ale procvičení testů by si měl udělat každý i z mladších ročníků.

6
Před 11 měsíci

Na našich silnicích se pohybuje mnoho psychopatů. Většina je jich ve věku 30 až 50 let. To nikdo neřeší. A statistiky zveřejňěte-kolik řidičú nad 65 let má nehody - ve vztahu k celkovému počtu řidičů. Největší nehodovost je do 35 let.Pracujte s fakty a ne ideologickým zadánim EU.

9
Před 11 měsíci

Řekl bych že mnohem víc nehod s mnohem horšími následky mají na svědomí mládí nezkušení řidiči v silných rychlých autech.

Další věc která je na hlavu postavená je ta zas.aná reklama která pořád vyskakuje takže je problém článek přečíst i napsat reakci do diskuse.

11
Stránkování
Máte připomínky k diskuzi nebo k diskuzním příspěvkům?Napište nám
Služba Seznam Diskuze:Smluvní podmínkyOchrana údajůNápovědaO služběKontakt