Já měl ve smlouvě náhradní vůz , ale byl háček, že jen během doby servisu . Skutečnost byla , že čekací doba na smluvní servis spojišťobnou byl 80 km daleko a za tři týdny by vám na ně m mohli dělat .Nejlepší roztřískat auto úplně a za vyplacené peníze z havarijního pojištění koupit druhé .Takže náhradní vůz ať si strčí někam .
Osvědčila se mi dojezdovka a kompresor. Když mi uškodil hřebík, dofoukl jsem kolo a dojel nedaleko do servisu. Jindy mi prorazil nějaký výlisek pneu, dal jsem dojezdovku. Pokud si dokážete kolo sami přehodit, je náhradní kolo a kompresor nejlepší řešení. Když ale máte štěstí, nic z toho nepotřebujete.
Můžu místo hvězdičkování "Co si myslím o článku" to napsat? Nemůžu, neboť bych byl opět smáznut a opět by mi bylo vyhrožováno dočasným nebo dokonce trvalým BANem. Takže jsem to vlastně napsal.
A vítězem v anketě objev roku se stává... autozive.cz gratulujeme! 😂
Jednu podstatnou informací v článku postrádám, rezervní kolo je součástí deformační zóny vozidla, touto informací pisatel článku nedisponuje
To končilo s papírovými auty typu š120. Jak může být rezervní kolo součástí deformační zóny, když z výroby je jen s lepící sadou. Případně rezervní kolo za příplatek. To by automobilky vyráběli 2 verze karoserie? Podle toho, zda si zákazník připlatil. To by se asi moc nevyplatilo, U některých modelů je prolis na kolo vždy, jindy není vůbec
Když pneumatiku prorazite, tak nepomůže ani asistenční služba, protože Vás rozměr nemá a odtáhne Vás do servisu kde o víkendu taky nemusí mít Vaší pneumatiku a musíte koupit dvě aby byly na nápravě stejné
A ještě, když se píchne na dálnici, kde jedete 130, tak za pár metrů, než stačíte zastavit, tak pneu většinou rozemelete, ze už jí nenafouknete.
Stalo se mi mezi Vyškovem a Brnem, pneu rozemletá, že by ji nenafoukl ani důlní kompresor. Trojúhelník, hukot silnější než je zvuk mobilu, volám 1224. Nestačí info, jméno, místo, typ poruchy, velikost pneu. Chtějí vědět skoro i číslo bot. Po sedmi minutách nesmyslného hovoru vzdávám, nehledám svou pojišťovnu a měním dojezdovku (80 km/hod). Jako na potvoru 2 atm jsou na dálnici poměrně málo. Pokus o dofoukání až k Pohořelicím beznadějný. Benzinky nemají kompresor, nebo hadice, nebo koncovky a když už jsem našel u jedné vše, tak koncovka nedržela ani po několika domluvách. Nakonec u Pohořelic vzdávám a dojíždím pomalu do malé jihomoravské vesničky.
Následuje zoufalá snaha sehnat v pneuservisech rozměr 165/70 r13. Až ve Znojmě Oblekovicích-pneu Nesvadba- úspěch. Ani nevyužili nedostatku 13" a velice levně, i když by mohli přitnout jako za závodní Pireli.
Není tedy od věci vozit s sebou nafoukanou pneu.
Tak jsem šťastnej, že máme AutoZive.cz. Jinak bych asi umřel blbej a neznalej tohohle úžasnýho tajemství...
Děkuju, děkuju, děkuju...
Když je to tajemství, tak to nesmí nikdo vědět. Proto o něm majorita řidičů nemá ani tušení. Jenom, aby to někdo neprozradil!
Nikdy bych nejel s autem ktere nema rezervu.V kazdem aute jsem ji mel a pokud bych kupoval auto ktere ji nema tak bych si ji opatril.Za ten klid to stoji.