Hehe, tak mercedes si za 0.8kWh baterku uctuje zhruba to co tesla za 100xvetsi 80kWh? Hybridy jsou nesmysl, pocet nabijecich cyklu je tam mnohonasobne vyssi nez u plne elektrickych aut, proto ty baterky odchazeji
A to je pořád dokola. I ošetřovala skotu ví,že elektroauta,hybridy,mildhybridy,plug in hybridy a všechny jejich odnože nemají s ekologií ani ekonomií v pozitivním smyslu nic společného. Je to jen jeden z mnoha prachsprostých podvodů EU na občanech, čemuž napovídá loňské zvýšení emisí CO2 v Německu o 4.5%.
Částečně se s Vámi dá souhlasit. Ale např. u hybridů od Toyoty (Prius, Auris, Corolla) to neplatí. Naopak - tato auta jsou z hlediska úspornosti, životnosti a servisní nenáročnosti na absolutní špičce.
To je jedno z nejlepších a nejspolehlivějších aut vůbec. S nejlepšími naftovymi motory kde i šestiválec jede za šest na sto. Auto které da 500 tis km bez vážné závady. Kde Motor drží i milion km. A oni do toho nacpou baterku a je vymalováno. Opravdu pokrok. A nová generace je na tom ještě lépe se spotřebou a emisemi. Tak jen čekám kdy už těch nastvanych lidi bude tolik aby ty protlačovaný a uměle dotovaný elektroauta začali bojkotovat
Vse je to pouze o pristupu servisu a technicke gramotnosti zakaznika.6 let jsem jezdil Priusem.Je to bezpochyby usporne a ekologicke auto.Baterka se da sehnat za 1000-1200$.Sikovny kutil ji vymeni za hodinku.V Toyote vas budou presvedcovat,ze baterie je OK jen aby mohli za vase penize rozvrtat cele auto.A na cenu vymeny se ani neptejte.Mohu jmenovat autorizovany servis,kde diagnostiku baterie delal technik "kapesnim"zarizenim a na muj dotaz jestli nekdy videl opravdovy zatezovy tester baterie ani neodpovedel.
Konkrétně u tohoto mercedesu se na německých fórech vedly diskuze ohledně šílené ceny akumulátoru. A taky o jeho nahrazení nebo ošizení systému a nebyl nikdo, kdo by to dokázal neoficiálně upravit. Snad se od té doby ledy hnuly.. Ale když vidím jak je sem tam někdo nabízí na inzerci musím se smát...
Trochu mi to připomíná extrémně drahé filtry pevných částic, které do dnešních dnů zlevnily o více než 90%. Jakožto nová technologie, nenašla si doposud zázemí specialistů, kteří budou danému segmentu rozumět a budou umět vyrábět alternativy případně dokáží řešit opravu opravou a ne výměnou.
Za tyto peníze se myslím najde někdo, kdo si na tom najde obživu a přinese trochu radosti nešťastným motoristům.
Ten nadpis je špatně! Měl by být, Oprava 8 letého hybridu se nevyplatila. Naftovému motoru nic nebylo, odešla baterka k elektromotoru. Kdyby si koupil normální diesel, tak ho to auto přežije.
To je těžké, když někdo musí mít Mercedesa jako majitel fabriky, ale přitom vydělá akorát tak na novou Škodovku. Je to každého volba.
pane Michal Štěpánek,hned je vidět,že jste znalec.Než vyplodíte zase nějaké moudro,tak zkuste gůglit.Ona i Škoda dělá elektrojebky s pořizovací cenou srovnatelnou s Mercedesem. A následná cena servisních prací či náhradních dílů se také tolik neliší.Můžete klidně vyndat rudou knížku a jako za starých dob jít napráskat souseda že on na to má,ale VY ne
Nebuď hloupí co do toho pleteš bolševiky.Kolik ti je roků?
Samozřejmě, že je možné to auto oprait levněji, ale Mercedesu se evidentně nechce. Vsadím se, že to byl poslední Mercedes, který si onen zákazník koupil. Stačí se obrátit na neautorizovanou firmu a je to.
tohle je nejaky nesmysl, baterka co se vleze pod sedadlo spolujezdce ,velikostne je podobna normalni 12v akumulatoru rozhodne nemuze stat pul mega, tady neco smrdí
Urcite tu smrdi to, ze zaprisahli odpurci jakekoliv elektromobility tu vylevaji svuj bezobjektivni vztek a nazor. Vse ma sve pro i proti, ale nyni se slusna debata "nenosi".