Majitel toho auta musí být úplný trotl musel by dávno před koncem záruku si tu baterku nechat opravit.
Youtuber musel být úplný pitomec, že si vybral auto s původním dojezdem 400km a on si vyberte auto které ujede 80? Co to je za ..... Který normální člověk by si tohle auto koupil když si vedle může koupit za stejný peníze auto které ujede 300km? Jen blbec.
A autor článku šíří lži na základě jednoho hloupého videa.
A někteří čtenáři jim to baští i s navijákem.
Tak nevím kdo je ten nejhloupější.
Ach jo.
Již delší dobu sleduji kvalitu výplodů tohoto pseudo automobilového webu.
Což ostatně platí pro jakýkoliv výrobek i pro běžné auto se spalovacím motorem.
Každý normální řemeslník ví, že např. i baterky v AKU vrtačce mají omezenou životnost. Že by to nevěděli soudruzi v Tesle, se mi nechce věřit. Spíše jsme svědky jednoho z dalších "amerických snů" tentokrát v podání jednoho vizionáře, pod heslem "Nahrabat a zmizet"
Zřejmě inženýři udělali chybu. A kde se buddou staré baterie ekologicky likvidovat.Ví vůbec někdo co to bude za průšvih?
A kam vyhazujete použité tužkové baterie?
Baterie rozhodně nejsou věčné ale zrovna v tomto případě bych si vsadil na nevhodné zacházení. Když necháte vybitou baterii dlouho stát tak degraduje.
Původní majitel jí nejspíš nějak pomohl.
I kdyby ta baterie vydržela, nikdy, nikdy mi pod ruku elektromobil nepřijde, raději budu jezdit na kole nebo vlakem. Ještě by mě zajímalo, jak dlouho vydrží baterka u šitky ŠÁDE GELD Enyaq 😄 😄 😄
Skvělá zpráva! Takových lidi jako vy by mělo být vic. Místo aut na kole nebo vlakem.
"I přes nulové emise" .. no nevím, ta uhelná elektrárna, která vyrábí proud na dobíjení, vyprodukuje na 1 kWh více emisí, než spalovací motor (spalování uhlovodíků je čistší proces než spalování uhlí). V ČR vyrobí obnovitelné zdroje méně než 10 % elektřiny ( Odkaz ), takže elektromobil jezdí převážně na uhlí.
Ach jo, a dival se nekdo na to video? Vzdyt typek rika, ze ho stve, za automobilky chteji velke prachy za vymenu i kdyz se da baterie opravit. Zkontrolovat vodice uvnitr, najit vadny clanek, nahradit ho, vybalancovat znovu cely bateriovy pack a je to. Bezny problem s opravou par set dolaru. Cas 13:29 Odkaz No jo, ale na clanek jsme klikli, reklamu videli, pisalek si vydelal, zivot jde dal...
No ale to přece není nic nového ... jen tak ti neomarxisté v Bruselu to tak nějak nechtějí vidět, nebo jsou duševně, technicky i morálně tak zabrždění, že na to ještě sami nedokázali přijít ...
Je to od počátku jeden velký nesmysl, tlačený politiky a placený řadovými občany! A je opět jen a jen na občanech nejen této země, ale i EU, jak s takovými politiky naloží ...
Nejsem zastánce baterkových aut a dokud to půjde zůstanu u mého spolehlivého auta z roku 2005, které při dobrém servidu ještě pěkných pár let vydrží.
Nicméně tenhle článek je tendenční blábol. I pokud ten youtuber má pravdu, tak je to prostě izolovaný případ. Ne pravidlo. Prostě narazil na vrak. Určitě se takto dá narazit na klasické auto s podobným nájezdem, o které se majitel "staral" tak, že je na odpis.
Koho zajímá jak ve skutečnosti baterie elektromobilů degradují, tak třeba zde jsou super data
Odkaz
Takže osm let stará tesla bude mít pravděpobně kapacitu kolem 70-80% originálu. U některých vozů (audi) to bude lepší. U jiných to bude mnohem horší (některé ročníky Outlanderů, ...)