říkám to pořád, malý motor na plyn jako generátor pro el. motor vozidla, tim pádem 1)nepotřebuješ vyrábět baterie
tim pádem
2)můžeš mít velkou nádrž na plyn
3)nepotřebuješ řešit co s nefunkčními bateriemi
4)hoření plynu v motoru neznečišťuje ovzduší ani zdaleka tolik, jako spalování benzínu
5)plyn je obnovitelný zdroj energie(dá se získávat např při plasmickém spalování odpadu, a několika dalšími způsoby)
6)malý motor jako generátor nemá takovou spotřebu jako kdyby se ten samý motor použil pro přímý pohon auta
takže
7)zvýšená efektivita získání energie k pohonu vozidla ze spalování plynu
Zajímavé takže tím autor chce říct, že automobilky budou měnit všem kupujícím baterie, protože většina jich poskytuje záruku na baterii 8 let a 150000 km. A nebo je to trotl co dělá z jednoho vadného kusu závěry pro celou elektromobilitu, protože se mu to hodí. Buď je tak hloupý a nebo lže a mlží záměrně. Myslím že to druhé, tak mu to pánové nezerte a zkuste zapojit hlavu. Tím neříkám že ev nemají svoje problémy, ale tohle je fakt neskutečně hloupý článek.
Slavný YouTuber se nedávno rozhodl, že koupí a otestuje 8 let starý model Testy. Záruka na baterii trvá přesně 8 let, takže nedávno vypršela. Vůz měl při testu najeto 156 000, což není nijak velké číslo. Pro porovnání například Volkswagen Passat, nebo Škoda Octavia s motorem TDI jsou při stejném počtu kilometrů teprve „dobře zajeté.ˮ Přestože je Tesla model 3 stále v super stavu a nikdy nebyla havarovaná, je už téměř nepoužitelná pro normální řidiče.
Tak tady ti experti ani nepoznají modely Tesly. 8 let staré auto určitě nebyla Tesla 3, ale Tesla S a to z roku 2013. Na fotce se sice Tesla S, ale po faceliftu z roku 2016.
Testovaná Tesla je ze začátku produkce a to ještě se starými bateriemi. Složení baterií se už několikrát vylepšilo. A mimo jiné, tento yutuber kupuje vraky a pak si s nimi různě hraje…. Takže tendenční článek a klasický clickbait.
Ten kluk měl možnost koupit S za běžnou cenu ojeté s garancí za cca 33K ale rozhodl se koupit ji za 20K pár týdnů po garanci. Sloužila mu 14 dnů než mu zkolabovala baterie a v Tesle mu to nechtěli opravit. Jen vyměnit.
Youtuber není obecně proti elektrickým autům, spíše naopak, ale zmiňuje ve videu ne až tak běžně uváděné praktické nevýhody. Celkem zajímavé video.
jasne a az zaprahnu v lete karavan pustim klimu a vezmu to pres alpy k mori...no mozna se nedostanu ani k nasim hranicim...je to blbost..ve meste treba ale tolik prachu neberem abychom kupovali takova auta..v cesku jde o prakticnost
EU je spolek diletantů s abnormálními platy a doplácejí na ně všichni občané států unie!Baterie nejsou jediný projekt poškozující občany!
V EU žádní politici nejsou jsou to úředníci ,kteří tyto hovadiny navrhují, ale ve finále je schvalují politici států EU t.j. i naši. Jediná možnost je donutit naše politiky ,aby uplatnili právo veta. Politici se vymlouvají na EU, ale je to jejich zodpovědnost, tlačme na ně, donuťme je hlasovat proti, ale v podstatě jsou s úředníky EU domluveni a nám akorát lžou ráno, v poledne i večer! Nakonec na jaře schválili dluhy a teď se chlubí jak nám EU z těchto dluhů daruje 180 miliard, podvodníci!
Na provozování elektroauta bude ještě potřeba dostudovat vyšší dívčí, aby se zjistilo že k ničemu není.🤫
Jo to je novina.To dá rozum že ta baterie nedá víc než osm let.Vždyt u běžného auta baterka vydrží 7 let a EL. auta na tom lépe nebudou a to bez rozdílu. Třeba zrychlení maj ale ty tesly skvělý.Typuju to, že to bude jednou všechno na vodík.
Vzhledem k tomu, že dodavatelé "domácích" solárních elektráren dávají na baterie záruku 10 let, bych věřil vyšší životnosti.
Je to jen baterie. V mobilu vám vydrží pár let a pak ji můžete vyměnit protože by byl pořád na nabíječce. U mobilu to není velkej problém ale rozebírat celý auto kvůli výměně to už se moc nevyplatí. Jestli má každý auto do 200tisic baterii v háji tak to radši spalovák.
Jakou výdrž má baterie v mobilu když ho koupíte a jakou po 3 letech ? Baterie je brána jako spotřební zboží.
Tohle ale není úplně ta samá baterie. Ta technologie se mírně liší...