Všem ekologum co propagují elektromobili bych ihned zakázal používat spalovací motory aby šli příkladem.Vetšinou kážou vodu a pijí víno.Pokud nám tito lidé budou vládnout tak nás čeká 17 století většina populace bude chodit pěšky a ti ze střední třídy budou jezdit na koních .
No toto??? Kdybych to napsal ja..naprosty odpurce elektra..tak to chapu.Ale takovy to stvavy clanek proti elektru??? Divim se, ze to vubec vyslo))) elektru zdar..nee zmar!!!
Už by jste se měl probrat. Vlastnil jsem Teslu 3 dva roky a byl jsem rád, že jsem se ji zbavil i když jsem na ni prodělal i trenky. O nekvalite mluvit nebudu, ale že baterie se nabíjela jak chtěla a vybíjela také pokaždé jinak, to je pravda. A pro upřesnění, auto jsem koupil nový. Takový elektrokrám už do baráku nikdy nechci.
Velkým problémem je až arogance zbytečné EU v prosazování fantasmagorických ideí nemajících oporu v řádném hodnověrném průzkumu. Tato nezodpovědná parta organizovaná nezodpovědnými politiky jímž jde jen o jejich peníze se ukazuje obecně zbytečná a škodlivá. Devastaci našeho průmyslu i zemědělství mají na svědomí jak naši vlastní zločinci v rozhodovacích funkcích, ale zejména EU svými dotačními programy vedoucími k pokřivení tržního hospodářství.Začalo se řepkou a pokračuje zcela nesmyslnou elektrifikací automobilové dopravy! Výsledky jsou patrné v každotýdenních informacích z této oblasti. Jak se EU z toho bude vyvlékat bude docela zajímavé. A neponesou žádnou odpovědnost za svá chybná a škodlivá rozhodnutí. Nelze než odmítnout EU jako po všech stránkách zbytečnou a předraženou organizaci.
Pane pisálku, kdybyste si alespoň zjistil k tomuto případu všechny relevantní informace! V tomhle případě totiž došlo k uvolnění některého z kontaktů uvnitř baterie a tím se dojezd takto tristně snížil. Tím samozřejmě neomlouvám celou věc, kvalita provedení, popř. montáže je zde zřejmě poměrně tristní (tento případ se zdaleka neobjevil pouze jednou), nicméně to nic nevypovídá o samotné degradaci baterie. Ta je totiž u Tesly při rozumném používání reálně okolo 10% za cca 350tis km nájezdu, viz. např. Odkaz Tzn. to auto pořád najede 90% toho, co najelo jako nové. Takže Vás prosím, než něco podobného vypustíte, zjistěte si veškeré dostupné info. Děkuji.
Přesně a kdo se nespokojí s bulvárními informacemi zde, tak si dohledá. Ta baterie není KO. Servis Tesla, jako každý autorizovaný servis, mu nabídl komplet výměnu komplet celé baterie. Přitom je evidentní, že baterie není degradovaná protože k tomu omezení v nabíjení došlo náhle. Již se mu nabídl neutorizovaný specializovaný servis (Electrified Garage) který mu baterii opraví. Asi tak.
Tak to byl opravdu smysluplný test, YouTuber si koupí rozbitý auto a autor článku z toho udělá precedens že všechny elektromobily jsou špatný. Když si někdo koupí TDI s vykuchanym PDF a změří emise, napíšete také že všechny TDI jsou zdraví nebezpečné rakovinomety? Přitom nové TDI i nové elektromobily jsou velmi ekologické, jen každá technologie má své využití. Elektromobil na krátké trasy a popojiždky (okresky, město, do práce, na nákup) a TDI se vyplatí na dlouhé trasy po dálnici. Baterie v hybridech Toyota zvládají 10 let/500 tis km s 80%kapacity baterie.
To by každý ten elektro automobil musel dostat za symbolickou 1 Kč protože normální člověk na to nemá.
Autor si nezjistí informace a jenom papouškuje hloupost. Stala se chyba na jednom článku, stačí vyměnit jeden článek a auto ujede zas stovky kilometrů. De facto spadlo do nouzového režimu. To se může stát i těm skvělým dobře zajetým TDi. Jinak fakt nejsou TDi po 150 000 km dobře zajeté. 😄
Ten článek je o ničem. Kolik byla nákupní cena ojeteho auta s "vyřízenou" baterií a kolik stojí baterie? Atd. Názor youtubera má pro mne nulovou hodnotu. Faktem je, že dopady na životní prostředí u elektroaut jsou zcela záměrně podceněné. Hlavouni to nechtějí slyšet.
Jardo, dopady jsou nižší u elektroaut, srovnávají se nekde kolem 100 tisíc a pak je elektroauto méně zátěžové.
Za tři roky se kapacita snižuje. Do 5 let můžete auto vyhodit.Skvělé.Mnohé auta ani 150000 km nevydrží. EU bravo!!!
Kdybyste si o tom něco zjistil tak tohle je klasický clickbaitovy článek pouze na zvýšení zisku z reklam.
Majitel auta s 8 kterou zárukou by musel být idiot když by poslední rok před koncem záruku jezdil s autem které má evidentně rozbitou baterii, když ujede jen 80km místo obvyklých 300-400. Tak je asi něco špatně a výrobce by mu ji opravil v rámci záruky, která říká , že po 8 letech má mít baterie cca 80% kapacity, nebo 160 000 km
Pan autor i ten youtuber schválně vymazali svoje mozky z hlavy, protože takovouhle slátaniny nikdo nemůže brát v potaz.
A další věc jen na základě jedné poškozené Tesly autor situaci vztahuje na všechny elektromobily.
Což je lež a stačí se podívat do bazarů na 8 let stará auta a hned vidíte že degradace baterii je cca 2-3% za rok.
Tenhle článek je sprostá lež.
Koukám že se autoři z autofora stěhují na autozive a tím se stává autozive další "žumpa" internetu.
Je to o pohledu na věc. Nová baterka je drahá, ale pokud auto jede rychle jako Ferrari, tak se zkuste zeptat nějakého majitele, který je trochu provozuje co dá ročně za servis. Pak je to zcela jiný pohled na věc. Nemůžeme čekat, že provoz Tesly bude stejný se Škodovkou. Nemluvě o tom, že toto je ne zcela běžný případ.
článek je o baterii, ne o autě. je úplně buřtík, v jakém autě je... navíc, nemálo aut, hlavně diselů, najezdí 150tis km za 2- 4 roky. při pořizovací ceně elmobilu vychází 1km zhruba od 10,- kč. hurááá do elmobility
Jedná se o softwarový upgrade, kdy při závadě baterie se baterie dobýjí max. na tuto hodnotu. Většinou však bývá závada v systému řízení dobíjení nebo v systému výměny tepla, samotné nateriové články jsou v pořádku. Článek je chybný v tom, že baterie je opravitelná, jen to neřeší autorisované servisy, které pouze nabízejí výměnu za novou (cca 400k). Ve dvou případech, o kterých jsem četl, výšla oprava na 22k (prasklá hadička chlazení) a 15k (vypadnutý kontakt a výměna drátku).
to jsou ty drátky a hadičky ze zlata, že to stojí tolik?