1600/1600Zbývá 1600 znaků
Před 3 roky

Njn a jako na všechno ostatní přišli ti šašci nahoře na tento jasný fakt jako poslední.

41
Před 3 roky

Neřešte elektroauta, nebudete na ně mít.

Budete jezdit jen na šlapacím kole, proto EU už 20 let staví zběsile cyklostezky.

Auta budou jen pro vyšší státní úředníky a korporátní zaměstnance. To je cíl Evropské komise. A vše jim vychází.


9
Před 3 roky
Mince Kobliha

Ano, tsk tonje. Do modraku a makat ve fabrice a drzet usta... jen me zarazi, ze tohle lidem nevadi... asi jsou uz tim rozmachem.moc pretloustli...

Před 3 roky

Tohle je těm blbům v EU úplně fuk. Zelený teroristi prostě zase vymysleli kravinu a opilci v Bruselu jim tleskaj. Takže do roku 2030 zrušíme auta se spalovacími motory a zaneřádíme zeměkouli bateriemi z elektroaut. Mně z toho asi fakt jebne!

142
Před 3 roky
Pavel Chalupa

A to jsme se smáli Sovětskému politbyru, jaká to byla banda ožralých, uslintaných, retardovaných gerontů. Zlaté politbyro!

6
Před 3 roky

Masový diktát elektromobility je blbost, ale tenhle článek je účelový. Je prokázáno na mnoha případech, že obdobně staré Tesly ztratily jen 10% kapacity baterií.

Záleží prostě jak se o tu baterii staráte, několik dní zcela vybitého auta stačí aby se nevratně poškodila. A naopak pravidelné okamžité dobijení nízkým proudem zaručí dlouhou životnost.

7
Před 3 roky
Miloslav Čech

Mám najeto 300 tisíc a snížení je výrazně pod deseti procenty. Nekde kolem pěti cca. Jasně že ten článek je účelový. Je to odpad.

10
Zobrazit další 2 reakce
Před 3 roky

Tohle bude zase nějaká kampaň a youtubera stopro platí Kalousek. Není přece možný aby se baterie u elektrického auta rozbila, nebo nedej bože aby ztratila byť kousek ze své kapacity. Baterie v Tesle přece vydrží 1 000 000 mil jako prd. Navíc přece není problém koupit novou baterii, to přece zvládne každej. Jó takový zadřený motor TDI s milionem kilometrů na hrbu už přece opravit nejde a musí se vyhodit a tím zatěžuje přírodu víc než ty baterie, které přece mohou posloužit jako zásobárna elektřiny někde v rodiném domě.

A teď vážně, motor lze takřka celý zreciklovat což se o baterkách říci nedá. Nový spalovací motor nestojí to co auto samotný jako je tomu třeba u baterií pro Hyundai Kona electric. Kolik bych těch starých baterií s takovouto kapacitou musel u baráku mít, aby mi mohli napájet alespoň lednici. A takto by se dalo pokračovat a z aut na baterky udělat absurdní nesmysl, který nic neřeší, pro bohaté a vyvolené.

Třeba ale příjde doba, kdy nynejší baterie nahradí něco vyspělejšího a bezpečnějšího a šetrnějšího pro přírodu, než to co je tam nyní a potom to jistě budou skvělý auta pro masy, protože el. motor má proti spalováku snad jen samé pozitiva.

Bohužel komunita kolem el.aut se ráda ohání tím co jednou bude možný, a až, a určitě v budoucnu, ovšem každodenní realita je příliš nezajímá. Většina znich mění auta po roce až dvouch a chtějí šířit moudra otom, jak je to skvělá alternativa spalováků, ovšem většina z nás si auto kupuje minimálně na 5 let, někteří i na déle či dokonce celý život. Bohužel z aut se v tomto státě udělal nedostupný luxus pro vyvolené.

177
Před 3 roky
Libor Kratochvil

Buď neznáš realitu, nebo máš hodně peněz a je ti jedno za co je utratíš.

Před 3 roky

Když je 8 let stará a je těsně po záruce, proč si tedy původní majitel nenechal auto opravit na záruku? Protože ten článek je blábol youtubera který potřebuje lajky (a takhle ke dostane), nebo je původní majitel zkrátka pako.

3
Před 3 roky

Líbí se mi to kvičení zastánců slépé uličky elektromobility. Nikdo z nich totiž nemá EV déle než 2-4 roky a proto jsou teď spokojení. My, co máme auto se spalovacím motorem více než 10 let a stále máme stejnou spotřebu i stejný maximální dojezd tohle vůbec řešit nemusíme 🙂 Oni po 10ti letech budou plakat, že musí měnit baterii nebo že jim v bazaru za to auto dají tak 1000Kč 😄

21
Před 3 roky
Jan Kavrza

Spíše bych řekl, že ještě budou platit za likvidaci ojetého EV 😄

3
Před 3 roky

To je tedy novinařina. Je těžký, když i novinář naletí na vtip. Evidentně pokus koupit co nejhorší stav auta. Jak sami novináři zmiňují, Tesla dává záruku na stav baterie. Majitel Tesly měl uplatnit záruku už při poklesu dojezdu na zhruba 350km. Což evidentně nastalo před dobrými 5 lety. Že to majitel neřešil je jeho problém. A je problém kupujícího, že si neověří v jakém stavu baterie je. Pokud ale auto stálo méně, než nová baterie, ta stojí cca čtvrt milionu, pak auto stálo méně než čtvrt milionu. Tzn po výměně baterie je cena za auto méně než půl milionu. Po 8 letech cena auta tedy spadla o 60-70%. Třeba Ostavie 8 let staré se prodávají za cca 200-300 000. Jejich propad je možná trochu větší, ale jestli je propad o 60, nebo 70% mne přijde dost podobné. V čem je tedy problém?

30
Před 3 roky
Jakub Řehák

Muzu si u tebe objednat par novych aku do tesly? A at vydelas, nech mi je za 300000, ju?😂😂😂

Tohle je presne problem militantnich zastancu elektromobility, nemaj vubec paru, co to stoji

1
Před 3 roky

Majitel Tesly s ní najel milion kilometrů. Za tu dobu ale čtyřikrát vyměnil baterii. To znamená, že po 250 000 km je auto bez čtvrtmilionové investice na odpis. Tato informace není podstatná pro první majitele, kterým to kryje záruka, ale pro kupující ojetin, kteří běžně kupují třeba desetiletá auta, je zcela zásadní. Desetileté spalovací auto je totiž ještě perspektivní dopravní prostředek, zatímco stejně starý elektromobil bude jen auto na náhradní díly.

132
Před 3 roky
Václav Vysušil

Mám Teslu a najeto 300 tisíc, baterie je původní. Nepište nesmysly a své domněnky.

12
Před 3 roky

Vykucháme Krušné hory kvůli lithiu, kudy půjdeme budeme obcházet hromady starých nerecyklovatelných baterií, postavíme další nové elektrárny a přitom můžeme mávat zelenými vlaječkami a hlasitě volat: "Ať žije EU, sláva soudružce Lejnové".

62
Před 3 roky
Jan Staněk

Ano zůstaneme u naprosto ekologické těžby ropy a uhlí, sem tam se nějaký tanker vylije do more, ale to je vlastně v pořádku co? Ropu budeme vozit přes půl světa tam a zpět a rvát do ní hromadu další energie jen aby vznikl benzín a nafta 🙂

44
Zobrazit další reakci
Stránkování
Máte připomínky k diskuzi nebo k diskuzním příspěvkům?Napište nám
Služba Seznam Diskuze:Smluvní podmínkyOchrana údajůNápovědaO služběKontakt