1600/1600Zbývá 1600 znaků
Před 3 roky

"Stop - start" systém jsem trvale vypnul dle návodu na netu odpojením kontaktu na (-) pólu baterie pro snímání jejího stavu. Tím se zároveň vyřadil "chytrý" systém tzv. rekuperace energie, který dobíjel v rozmezí 13,3 až 14,9V (bylo slyšet na otáčkách ventilátoru) a dobíjení jede po staru stále 14 až 14,2V a až budu někdy měnit baterii, tak bude stačit obyčejná (levnější), která nebude ničena v rámci jakýchsi úspor (za cenu drahé baterky a ničení startéru a motoru).

17
Před 3 roky
Pavel Nevečeřal

Auto z 10/2014 S/S vypínám kapacita EFB 85procent no 10let dá

Před 3 roky

A při tom stačí tak málo - vypnout tu škodnost diagnosticky, příp. diagnostikou nastavit 12V jako hodnotu, kdy baterka je vybitá a ten nesmysl neškodí.

Před 3 roky

Tak ono v podstatě systém startuje sám ne řidič a kdo si plánuje výměnu baterie ona se ozve v nejméně vhodnou dobu měření může ale nemusí pomoci


Před 3 roky

Mnohem lepší, je nesmyslný start-stop vyřadit

9
Před 3 roky
Martin Záruba

Tak, tak souhlas, ... však ho také pokaždé knoflíkem vyřadím.

8
Zobrazit další 3 reakce
Před 3 roky

Mám služební Renault. V zámku kapoty je spínač. Stačilo oba kabely propojit a start-stop je trvale vyřazený.

1
Před 3 roky

Když stop-start vypínám,stačí mi normální baterie,ne?

1
Před 3 roky
Petr Lintner

Ja tam mam obyc baterii a startstop vubec nefunguje

1
Zobrazit další reakci
Před 3 roky

Po nasednutí a nastartování ihned vypínám. Další zbytečný čip!

6
Před 3 roky

START STOP,asi největší omyl v automobilovém průmyslu.

5
Před 3 roky

EU a jejich výmysli,kravaty od stolu mají dobré nápady

2
Máte připomínky k diskuzi nebo k diskuzním příspěvkům?Napište nám
Služba Seznam Diskuze:Smluvní podmínkyOchrana údajůNápovědaO služběKontakt