"Stop - start" systém jsem trvale vypnul dle návodu na netu odpojením kontaktu na (-) pólu baterie pro snímání jejího stavu. Tím se zároveň vyřadil "chytrý" systém tzv. rekuperace energie, který dobíjel v rozmezí 13,3 až 14,9V (bylo slyšet na otáčkách ventilátoru) a dobíjení jede po staru stále 14 až 14,2V a až budu někdy měnit baterii, tak bude stačit obyčejná (levnější), která nebude ničena v rámci jakýchsi úspor (za cenu drahé baterky a ničení startéru a motoru).
Auto z 10/2014 S/S vypínám kapacita EFB 85procent no 10let dá
A při tom stačí tak málo - vypnout tu škodnost diagnosticky, příp. diagnostikou nastavit 12V jako hodnotu, kdy baterka je vybitá a ten nesmysl neškodí.
Tak ono v podstatě systém startuje sám ne řidič a kdo si plánuje výměnu baterie ona se ozve v nejméně vhodnou dobu měření může ale nemusí pomoci
Mnohem lepší, je nesmyslný start-stop vyřadit
Tak, tak souhlas, ... však ho také pokaždé knoflíkem vyřadím.
Mám služební Renault. V zámku kapoty je spínač. Stačilo oba kabely propojit a start-stop je trvale vyřazený.
Když stop-start vypínám,stačí mi normální baterie,ne?
Ja tam mam obyc baterii a startstop vubec nefunguje
Po nasednutí a nastartování ihned vypínám. Další zbytečný čip!
START STOP,asi největší omyl v automobilovém průmyslu.
EU a jejich výmysli,kravaty od stolu mají dobré nápady