Takze treti baterka vydrzela cca 1 200 000km? To je uplne fantasticke. Prvni dve vymeny byly na zaruku a pravdepodobne v nich byla jen vadna elektronika nebo par clanku.
Přesně tak....všude každej omílá dokola, jak bylo nutný vyměnit baterii a každj si pod tim představí, že byla ta původní totálně na odpis.. Jenže tak to není, v baterce se obvykle vymění jeden dva moduly s defektním článkem a i ty je ve výsledku často možné opravit pouhým odpojením onoho článku. Takže bych spíš napsal, že bylo nutné provést 3x opravu baterie. Výdrž té poslední je ale naprosto fantastická.
Cena výměny baterie je samozřejmě nesmyslně vysoká, jelikož Tesla neprovádí samotný servis baterií (tedy provádí, ale pouze pro účely záruční výměny, nikoli jako pozáruční servis). Ten ale umí nabídnout různé jiné neautorizované servisy za zlomkové částky.
Ohledně motorů, ty často odejdou vinou vadného těsnění kdy se do nich dostane voda, což je škoda, samotný motor by vydržel nesmysl.
No jasně . Je to perfektni. 3x nova baterka, 2x elektromotor. A nikdo se uz nedozvi kolik času - let, měsicu - strávil čekanim nez se ten kram nabije.
Je to jinak:první výměna byla 180000mil(redakce nezná převod na km),druhá použitá půlroční 150000km výměna pořád zdarma a jelikož to bylo zadara od Tesly tak o výměně 3,4,5,6,7 baterky už nic nikdo nepíše.
Takže ty kilometry najela jen karosérie. To je teda terno. Já na Octavii zatím 800000 km. Motor původní.
To se máš čím chlubit že jezdíš takový starým pekáči.
Proč tam není uvedena cena za servis toho vozu?
Protože pak by to tak senzační. Před pár lety byli články o Fabii co najela přes milion km a pokud si dobře pamatuji tak tam ten servis byl jen o výměně spotřebních dílů. A co ty staré taxiky Mercedesy co najely neskutečné množství km. Stejně většinou auta odejdou na korozi. Kdyby to šlo, bylo zajímavé srovnat kompletní náklady (pořízení, provoz a servis). Té Tesly a třeba té Fabie.
Motor asi jo, to je smotaný drát v podstatě....ale baterky v ceně 2/3 auta...
:(