1600/1600Zbývá 1600 znaků
Před 2 roky

Tak pokud si autor o čtenářích myslí, že si automobil vybírají podle zvuku motoru, je hluboce mentálně retardovaný ( to správné slovo od i zde napsat nemohu).

27
Před 2 roky

Tak to je asi stejne kvalitni reseni, jako kdyz si nekdo na octavku pridela druhou koncovku vyfuku a na kapotu prilepi znacek bmw.

K smichu.

Ten zvuk je jenom projevem motoru, spojuje vas s usilim, ktere ten motor prave vyviji, vtahuje do akce. Pokud je to fake, je to akorat pozerstvi.

Prednosti ev je tichost, tak proc si hrat na neco jineho?

5
Před 2 roky
Martin Kuba

Na ovci 2 koncovky a za tím i výfuky jsou I ze série😀

Zobrazit další 3 reakce
Před 2 roky

Nic ve zlým, ale pokrok byl, když se z černobílé televize přešlo na barevnou nebo z kabelového telefonu přešlo na bezdrát. Teď máme vozy, které jezdí plus mínus stejně (rozuměj nestartujeme jedny klikou a druhé startérem), akorát ty jedny mají energii na 1000 km o hmotnosti 40 kg (nádrž kapalného paliva) a ty druhé o hmotnosti 400 kg. Až i ty druhé budou mít energii o hmotnosti 40 kg, bude to přesně ten pokrok černobílá/ barevná televize.

14
Před 2 roky
Bohumil Krat

A pak máme ty vodíkové elektromobily, které mají energii o hmotnosti 6kg na dojezd 600km.

4
Zobrazit dalších 5 reakcí
Před 2 roky

Když jsem si přečetl nadpis, "zadoufal" jsem že snad výrobci mají konečně!!!! lehké a výkonné akumulátory.

To co je napsáno dále pod nadpisem, je k smíchu a potom k pláči. 🙄

Autor článku je zcela mimo.

Hezký den.

32
Před 2 roky
Pacal Jan

Takové bláboly. Štve mě že jsem na článek klikl a pak ještě četl. Lži v nadpise

9
Před 2 roky

Zavedení elektromobilů bude znamenat, že polovina lidí si už auto nebude moci dovolit. Zvuk auta je to poslední co tyto lidi zajímá. To je jen rozmar miliardářů. Pokud nebude elektromobil typu Fabie stát 350000 a záruka na baterie min 15 let nesmí se ukončit výroba aut se spalovacím motorem!

23
Před 2 roky
Bohumil Novák

No na jednu stranu to hide dobře, protože ta polovina řidičů tam stejně na silnici nemá co dělat.... 👍

4
Před 2 roky

Ale pořád to neřeší jednu podstatnou věc. Já mám např. Octu 1 generace, má 22 let a pořád jezdí a krom běžné údržby na ni nebylo potřeba sáhnout. Koupil jsem ji, jako dvanáctiletou ojetinu. T znamená, že s ní již 10 let jezdím. Budu takto jezdit elektromobilem, ve kterém, kromě běžné údržby a případně relativně levných komponentů, jako je spojka nebo turbo, nebudu muset nic měnit a baterie mi vydrží stále stejně?

5
Před 2 roky
Stanislav Indruch

To se tedy máte čím chlubit. Pochopím studenta, že si na rozježdění koupí vrak. Navíc když i například roční auta se dají sehnat za super ceny

8
Zobrazit další 4 reakce

Zvuk je problém? To je asi to jediné, co se mi na elektromobilech líbí. Vadí mi cena, komplikované dobíjení (na sídlišti, kde jsem ráda, když zaparkuji blíž než 1km od vchodu - už jen tu prodlužku si neumím představit😆) a falešná nálepka "ekologické". Elektřina se ne vždy vyrábí ekologicky a jinými zde zmiňované baterie nejsou ekologické ani trochu. EU rádoby ekonadšenci zase zabodovali...

17
Před 2 roky

jo to bude věc s hlukem na silnici dáme hluk rallye , na technický bez hluku , a ve vsi dáme největší hluk jako bez výfuku a ještě vytáhneme ampliony ven aby se lidi pos.......

16
Před 2 roky
Marie Erbenová

A nakonec to v EU nebudeš smět použít, protože to není zvuk motoru a k provozu není potřeba, takže je to vlastně rušení okolí a za to se už dnes dávají pokuty...

1
Zobrazit další reakci
Před 2 roky

Zvuk motoru je mi úplně jedno. Časem jsem dospěl k třílitrové mu šestiválci, jemuž přezdívají šepot motýlích kridel. Že bych toužil po tůněmi hlukem nepoužitelné ho řešení, tak to opravdu ne Navíc když se kdysi přešlo od páry k benzínu a naftě, byl to krok vpřed. Dnešní snaha přejít k el.vozům je krok zpět. Proto to odmítám. A také proto, že se ani náhodou nejedná o zelené ekologické řešení. Je to přesně naopak. Hmotnost vozu je o 750kg vyšší, což je skoro 2x více, než užitečná hmotnost, tedy to, co běžně auto uveze. Spotřeba energie, ať už je jakákoli, je daleko vyšší. Na kolo byste si nikdy nenalezli k sobě 1 a půl sebe navíc, protože tu energii prostě nemáte. S tím souvisí masivnější podvozek, který bude více trpět. A to nemluvím o baterií, na jejíž výrobu se spotřebuje tolik energie, kolik průměrný motorista spotřebuje za 7 let. Za tu dobu bude po baterii. Pro tahle a další negativa. Ne pro zvuk motoru.

7
Před 2 roky

Nechce se mi věřit tomu, že by výrobci byli tak naivní a skutečně si to mysleli. Ano možná nějaká ta desetinka postižených petrolheadů by to mohla nějak zkousnout, ale pro většinu lidí to bude asi to poslední, co budou řešit a co by chtěli.

12
Stránkování
Máte připomínky k diskuzi nebo k diskuzním příspěvkům?Napište nám
Služba Seznam Diskuze:Smluvní podmínkyOchrana údajůNápovědaO služběKontakt