Nepiji a nekouřím, tlak mám na hraně ale léčím se s štítnou žlázou a revmatoidní artritidou. Šla jsem k lékaři kvůli zažívání, nechal mi udělat CT břicha a byla tak rakovina ledviny. Doktor mi udělal sono a tam se vůbec nic neobjevilo. Šla jsem na operaci ledviny, kde mi měla být odstraněna pouze polovina ale probudila jsem se bez celé. Přitom před tím vyšetřením mi nic nebylo, ale je pravda, že jsem se v noci potila na hlavě a začaly mi padat vlasy, což mohlo být i štítnou žlázou. Horší je to dneska, pořád se kontroluji, mám strach aby byla v pořádku ta druhá, abych náhodou neskončila na dialýze. Kdyby nepřišla ta náhoda, tak se tak nesleduji a byl by klid. Jo a po té operaci mi přestaly bolet klouby
No - a nebo vám doktorka řekne, že vzhledem k věku zvolí "konzervativní léčbu". Kdybyste nevěděli, co to je, tak to znamená, že se na vás úplně vykašle. Zkušenost mého otce. Teď, když skončil v nemocnici, se lékařka, která ho ošetřuje, ptala, jak se s tím léčí. Když jsem jí to popsala, dost se divila - v tom případě totiž má nastoupit paliativní tým, který nemocnému ulehčuje zbytek života. Jsou holt lékaři a lékaři.
U mě "konzervativní léčba" znamená, že už 15 let každý rok podstupuji v nemocnici kompletní vyšetření. Váš otec měl asi smůlu na "lékaře".
Dobrý den, manžel (54let) se tuto strašnou dg.dozvěděl v srpnu 23, operován v prosinci 23 v Brně, celá ledvina musela pryč, ne jen zhoubný nádor. Manžel je v ID v 2 stupni po operaci páteře a následcích, zažádala jsem o přezkoumání zdravotního stavu jelikož je manžel úplně zdravotně vyřízen a milá posudková lékařka v Brně zamítla navýšení na 3 stupeň ani nenavýšila body, takže pro paní posudkovou lékařku rakovina ledvin s histologií - zhoubný nádor, je zřejmě jen rýmička. Jak smutné, jaké je jednání posudk. lékařů, když vidím jak mě manžel....ani to slovo nemohu napsat, omlouvám se.
Nemáte prosím někdo zkušenost z odvoláním? Pokud mám v textu nějakou chybu omluvte mě, přes slzy nevidím pořádně na klávesnici.