Nedovedu si představit, že bych na jeden zátah seděl 10h v sedle. Rozumný dojezd je 150km a doba jízdy tak 4 hodiny. V cíli pak většinou existuje možnost kolo dobít. Nepočítám samozřejmě jízdy někde v buši nebo oblastech bez elektřiny, mimo Evropu.
No jestli ujedete na neprecipovanem elektrokole za 4 hodiny 150 km tak smekám. Navíc takové elektrokolo jsem u nás ještě neviděl.
To při těch mizerných dojezdech "takyelektromobilů" není zase až takové překvapení. Ovšem musíte asi víc šlápnout do pedálů. 😄
Kolo je od toho abych na něm mohl jet tam, kde na motorce nesmím. Spadlý strom na pěšině není problém přenést. Čínský paskvil spojil nevýhodu motorky s nevýhodou kola v čínské kvalitě. Není problém koupit si 2 rezervní baterky a strčit je do brašny na kterékoliv vyzkoušené značce elektrokola.
Přesně, když spadne strom, přenesete ho stranou s můžete pokračovat...😀
To je bomba! Budu na tomto kole dojíždět za prací do Rakouska.....Nemusím řešit palivo 🙂
A pracovat pak 1h a honem šup zpátky, snad se stihnete vyspat 😄
Chtěl bych vidět toho blázna po 4 hodinách jízdy. Pak by musel mít pribalene i berle .
Takové kolo nezní špatně.
Tento komentář byl smazán uživatelem.
Divný názor. Mezi prací a domovem máte vždycky možnost jednoduše nabíjet, stačí jen zastrčit konektor. Tedy přepokládám, že máte zavedenou elektřinu a stejně tak v práci.