1600/1600Zbývá 1600 znaků
Před 2 měsíci

Nedovedu si představit, že bych na jeden zátah seděl 10h v sedle. Rozumný dojezd je 150km a doba jízdy tak 4 hodiny. V cíli pak většinou existuje možnost kolo dobít. Nepočítám samozřejmě jízdy někde v buši nebo oblastech bez elektřiny, mimo Evropu.

1
Před 2 měsíci
Václav Horák

No jestli ujedete na neprecipovanem elektrokole za 4 hodiny 150 km tak smekám. Navíc takové elektrokolo jsem u nás ještě neviděl.

1
Zobrazit další 2 reakce
Před 2 měsíci

To při těch mizerných dojezdech "takyelektromobilů" není zase až takové překvapení. Ovšem musíte asi víc šlápnout do pedálů. 😄

Před 2 měsíci

Kolo je od toho abych na něm mohl jet tam, kde na motorce nesmím. Spadlý strom na pěšině není problém přenést. Čínský paskvil spojil nevýhodu motorky s nevýhodou kola v čínské kvalitě. Není problém koupit si 2 rezervní baterky a strčit je do brašny na kterékoliv vyzkoušené značce elektrokola.

15
Před 2 měsíci
Jiří Janák

Přesně, když spadne strom, přenesete ho stranou s můžete pokračovat...😀

3
Zobrazit další reakci
Před 2 měsíci

To je bomba! Budu na tomto kole dojíždět za prací do Rakouska.....Nemusím řešit palivo 🙂

4
Před 2 měsíci
Tomáš Doležal

A pracovat pak 1h a honem šup zpátky, snad se stihnete vyspat 😄

1
Před 2 měsíci

Chtěl bych vidět toho blázna po 4 hodinách jízdy. Pak by musel mít pribalene i berle .

2
Před 2 měsíci

Takové kolo nezní špatně.

3
Před 2 měsíci

Tento komentář byl smazán uživatelem.

Před 2 měsíci
Michal Hrnko

Divný názor. Mezi prací a domovem máte vždycky možnost jednoduše nabíjet, stačí jen zastrčit konektor. Tedy přepokládám, že máte zavedenou elektřinu a stejně tak v práci.

2
Máte připomínky k diskuzi nebo k diskuzním příspěvkům?Napište nám
Služba Seznam Diskuze:Smluvní podmínkyOchrana údajůNápovědaO služběKontakt