1600/1600Zbývá 1600 znaků
Před 5 měsíci

Zase nějaký dobře zaplacený pisálek.....😡 Ve zkratce budou se vyrábět el.auta, budou stát na plochách,kde budou chátrat aby se mohla vyrábět normální auta......😨

14
Před 5 měsíci

LED žárovky jsem si dal do celého domu až v době, kdy jsem si spočítal, že se mi oproti obyčejným vyplatí. A to na "ledky" žádné dotace nebyly a staré ještě nebyly zakázané. S elektrickými auty by to mělo být stejné. Elektrická auta se prodírají v prodejích v drtivě většině případů jen proto, že se zdaňují "neekologické" auta se spalovacím motorem a naopak se dotují vozy na elektřinu. Takže se nejedná a volný projev trhu. A to je špatně.

3
Před 5 měsíci

Elektromobilita by mohla růst kdyby auta staly 500000 Kč. Pokud stojí přes milion tak neporoste.

Před 5 měsíci
Roman Maleček

Ale světová elektromobilita roste. Letos to bude cca 25%. Zatím co spalováky budou v mínusu.

4
Před 5 měsíci

S jediným se dá souhlasit... EV budou jednou v budoucnu asi jediným pohonem. Ale to nebude ani v roce 2035 ani 2050. Možná ve 23století. Ale nebudou rozhodně používat lithiové trakční baterie, možná atomové kapsle... Spalováky rozhodně přežijí rok 2050. Už za pár let si to povíme....

2
Před 5 měsíci
Miroslav Měhýž

spalovák přežije, to je jasné. Ale pokud se nezmění EU, budete platit za litr benzinu tak 3000Kč , bude prodáván za přísných podmínek ve specializovaných prodejnách oproti OP a v omezeném množství cca 0,5l na půl roku.

V žádném případě vám EU nebude zakazovat spalovací auta.

Před 5 měsíci

Autor článku je zjevně fanatik do elektro....Vůbec netuší,že už nyní chybí elektřina. Polsko vyhlásilo stav energetické nouze,v ČR jede temelín na 50%,v Německu nafouká a cena elektřiny jde nahoru.To nemluvím o vzácných kovech jako lithium a kobalt co mají po celém světě zajištěny pouze Čína,USA a Rusko.Těžba v ČR se nějak zasekla.I přes snahu Bruselu znepříjemnit výrobu a prodej spalováků stále tyto auta vedou.

9
Před 5 měsíci

Tak já doufám, že EV nezmizí. Podle mě mají potenciál doplnit stávající i nové a budoucí způsoby pohonů samohybů. Jen proboha nechejte lidi si vybrat co jim přinese větší užitnou hodnotu.

Poselství automobilkám a všem vládám. Spalovací motory se prosím snažte zdokonalovat, zdokonalte i baterie elektrovozů, dotáhněte syntetická paliva a vodík a ono se pak ukáže, co bude nejlepší. Z hlediska energetiky, emisí, cen a užitné hodnoty.

4
Před 5 měsíci
Michal Kopecký

Ano, ale napred se musi srovnat masova vyroba, kdy hlavne EU automobilky stale masove vyrabeji pouze spalovaky. Az jakmile se bude obou typu vyrabet cca stejne, pak at rozhodne trh. Do te doby maji spalovaky vyhodu prave v masove produkci a tudiz i cene.

1
Zobrazit další reakci
Před 5 měsíci

Tak zajisté, nejhorší a nejstarší pohon bude dominovat. Ještě, že zde není dřevoplyn 🙄 ono je dobré podotknout, že v Číně se jezdí hlavně na uhlí a co se bude kupovat určuje strana. V evropských zemích kde prodeje vedou evecka je důvodem brutální zdanění spalovacích motorů...když už malujeme budoucnost na růžovo, zkuste prosím říct všechny informace 😁

5
Před 5 měsíciUpraveno

Kdyby počátkem 20. století rozdávaly vlády zdarma majitelům koní oves, otruby a kůže na opratě, nedošlo by nikdy k rozvoji automobilismu.

2
Před 5 měsíci
Tomáš Honsů

To jistě né. Ale také žádná vláda tehdy neměla potřebu koně střílet. EU je první která chce povinně likvidovat spalovací auta.

Před 5 měsíciUpraveno

Někdo o tom ještě pochybuje? Škoda auto uvedla letos dva modely ICT (spalováky) na Indický trh. Pokud si někdo kupuje v Indii auto, tak je to většinou buď domácí značka, nebo Jižní Korea. Oboje hybridy. Indická vláda dává nemalé incentivy do elektromobility a letos se prodalo za H1 už přes 1 milion BEV (většinou motorky a tříkolky, ale to je většinový druh motorizace), do konce roku to bude něco kolem 2 miliónů (nárůst oproti loňsku asi 25%). To samé Čína. Etiopie zakázala dovoz spalovacích aut úplně. Afrika, vzhledem k geografickým a klimatickým podmínkám bude zřejmě následovat. Kam Škoda a v jaký objemech chce ty čnoudy prodávat, když to nikdo nebude chtít kupovat ani za dumpingovou cenu?

1
Před 5 měsíci

Tak samozřejmě. Když ústřední výbor EU rozhodl že za 10 let se musí přestat prodávat spalovací motory tak je samozřejmě že EV budou vyhrávat. Když nebude konkurence tak monopol vždy vyhraje.

1
Stránkování
Máte připomínky k diskuzi nebo k diskuzním příspěvkům?Napište nám
Služba Seznam Diskuze:Smluvní podmínkyOchrana údajůNápovědaO služběKontakt