No Lada to nebude... 😀
„Navíc brzdové destičky u elektromobilů vydrží déle díky rekuperačnímu brzdění, které snižuje opotřebení.“
Tak tenhle byl fakt dobrej 😂😂😂😂
Autor zřejmě vůbec netuší, co se děje s brzdovými destičkami a kotouči, když se téměř nepoužívají.
Reznou. Stačí občas probrzdit. Měnit se to opravdu musí až po strašných kilometrech oproti spalováku, který má destičky sjeté hned. Ale hlavně, se z těch rezatých brzd kromě rzi nic neuvolňuje.
Tak samozrejme, pac to auto jde rovnou do srotu a ne do bazaru. Takze ho pak ani nikdo dal nespravuje ze.
AAA: "podrž nám pivo" 🤣
Já v tom tedy čtu něco jiného, než autor. EV masírka nám tady nalívala do hlavy, že náklady na budou řádově nižší, než u spalováků. A já vidím, že to není pravda. V podstatě jsou srovnatelné s těmi dobrými.
Tesla která dělá auta vyšší střední třídy+. Je to fér srovnávat náklady na servis Superba s Fábií?
Tady je opravdu vidět, že autoři článků na těchto stránkách zřejmě rozumí elektrice/elektronice, ale o autech mají přehled téměř 0.
Jako pardón, ale napsat (cituji z článku): "Ačkoli Lexus je obecně považován za symbol spolehlivosti a luxusu, jeho náklady na údržbu jsou vyšší než u Toyoty. To může být pro některé zákazníky překvapivé, protože očekávají, že prémiová značka bude mít nejen vyšší kvalitu, ale i nižší provozní náklady."
Tak tohle může napsat opravdu jen neznalec, protože dle jeho smýšlení by servis takového Bugatti musel stát rovnou 0Kč. Není to spíš tím, že ten Lexus používá třeba motory o větším objemu, který vyžadují třeba větší objem provozních kapalin ? Sám vlastním CT200h což je vlastně převlečený Prius 3.tí generace (případně Auris) a servisně jsem tam naprosto stejně jako u obyčejný Toyoty, protože to je jen převlečená obyčejná Toyota. Kdybych měl třeba RX450, tak tam servis bude samozřejmě dražší - větší brzdy, větší množství kapalin,....
Jo a k samotnýmu článku, kde se propaguje Tesla, tak tyhle výsledky zveřenila i garaz.cz a tam ta Tesla není tak super TOP:
Odkaz
Sorry jako, Tesla vyšla nejlépe i Garáži ve srovnání prémiových desetiletých aut.
Navíc servis Tesly vyjde na stejné peníze jako VW. Prostě můžeš jezdit v prémiovém autě a vyjde tě to za servis na stejné peníze jako jezdit v Golfu.
A co výměna baterie? To se do nákladů na opravu nepočítá? Já zapomněl, ono to vyjde stejně draho jak nové auto. Tudíž nulové náklady.🤣🤣🤔
A co výměna spalovacího motoru, ta se do nákladů také nepočítá?
jojo...jak jsem slyšel o tom že to šetří destičky tak vidím další placený článek na podporu elektroaut....všude jinde se píše že právě naopak ty elektrovozítka jsou žrouty pneumatik a brzd vzhledem k jejich váze a to nemluvím o nadměrně opotřebovaných dílech řízení a podvozku
Ano, když s tím člověk jezdí jako imbcl, tak to žere gumy a brzdy a nabíjí co 100km. Ale to platí pro KAŽDÝ auto. Znám "člověka" ( to jsem asi dost přehnal), který dokázal zničit právě vyměněné brzdy a čerstvě obuté pneu na jedničkové oktávce během jediné cesty přes Prahu.
Takže ano, při dostatečné snaze lze i s trabochem jezdit s náklady obdobnými Bugatti Veyron.
Zvláštní, dle renomovaných společností zaměřených na kvalitu a průzkumy, patří Tesla mezi nejhorší vozy, viz TUV v Německu, kde mají problém projít první jejich STK, či ostatních US průzkumů, kde je kvalitou a servisnimi náklady mezi nejhoršími značkami :D
Chce se mrknout i jinde, aby si člověk mohl udělat srovnání....
Odkaz
Pokud někoho překvapí, že dražší Lexus bude mít vyšší provozní náklady, než levnější Toyota, měl by si zopakovat základní školu, IMHO.