1600/1600Zbývá 1600 znaků
Před 3 měsíciUpraveno

Tak to je kolo, jaké svět ještě neviděl.. no a s tím super turbo deluxe motorem je to už opravdu pecka. Ne..ne..ne.. to kolo si nekoupím, bojím se toho výkonu, ten bych jistě nezvládl.. Děkuji milý Lidle.😀

9
Před 3 měsíci

Kolik asi dostal autor za tuto reklamu ?

Každý, kdo se jen trochu vyzná, ví, že za takovou cenu koupit zrovna kolo v Lidlu značky znáné svou "kvalitou" jsou vyhozené peníze.

8
Před 3 měsíciUpraveno

Kolik že na tom kole vydělají ? Jo 20tis.KČ takže chápu

Před 3 měsíci

S takovými parametry za 40 tisíc? To si můžou strčit za klobouk. Na Ali se dá pořídit skvělá silnička 1000W s baterií 48V 25Ah a to vše za cca polovinu. Měsíc již vlastním toto kolo a jsem nadšený.

15
Před 3 měsíci
Zdeněk Firla

na co potřebujete na silnici motor a baterku s výkonem bloku jaderné elektrárny ? Na silničce je důležitá nízká váha, což takovej krám přímo vylučuje.

Před 3 měsíci

Já bych do toho nešel. Neznackovy motor= první problém, 10 rychlosti je zastaralé , co naboje , ráfky brzdy z podprůměrné kvality za 40 tisíc je výsměch. Ale spousty lidí se chytne , ale pak spíš za hlavu.

12
Před 3 měsíci
Jan Šmíd

Na elektrokolo není třeba 12 převodů

5
Před 3 měsíci

Tak jestli fungují jako cyklo doplňky z Lidlu- např. tachometr který funguje cca 100 km a konec, tak super! Na dojetí domů to snad stačit bude..😄 Už se těším, až tento motor jaký svět neviděl, bude opravovat paní pokladní..😄 Kvalita typu Mountfield, chjo, ale on si to dycky někdo koupí, když přeci napsali že to je výhodné..:)

9
Před 3 měsíci
Martin Černý

Tak zrovna tachometry z Lidlu používám bez jakýchkoli problémů už hodně dlouho (nejstarší asi 5 let, nejmladší 2 roky) na svých 4 kolech a manželka na jednom. Mají poměrně dost funkcí (jako jedny z mála mají i teploměr), které si člověk může přenastavit podle svých preferencí. A ta ty peníze je to skvělý poměr cena/výkon. Pár věcí bych jim ale taky vytkl:

  • na můj vkus se docela dost předbíhají či zpožďují hodiny
  • Prvotní nastavování mi nepřijde zrovna intuitivní, a připadá mi dost zdlouhavé. To by mi snad ani moc nevadilo, kdyby to nebylo nutné skoro vždy při výměně baterie. Člověk musí být hodně rychlý, aby ji stihl vyměnit a zároveň šikovný, aby v té rychlosti správně umístil těsnicí gumičku dřív, než se vybije kondenzátor, který pár sekund udrží paměť.
  • bezdrát má jen malý dosah a výkon, takže je potřeba experimentovat s umístěním (i malý blatníček z tenkého plastu na ochranu kluzáků vidlice dokáže signál odstínit, o umístění magnetu na zadní kolo ani nemluvě).
1
Před 3 měsíci

„Na jedno nabití by kolo mělo v úsporném režimu ujet díky akumulátoru s kapacitou 709 Wh až 100 kilometrů, což je ideální na dlouhé výlety i bez obav z vybité baterie.“

🤣🤣🤣

„do terénu, do kterého je kolo určeno“ *

🤣🤣🤣

1
Před 3 měsíci
Tomáš Malý

Cyklokros pro duchodce

1
Před 3 měsíci

To je supr. Doufám, že je to obdobná kvalita jako jejich hobby nářadí typu Parkside - tzn. rozpadne se do dvou dnů - max tří.

20
Před 3 měsíci
Jaroslav Konvička

Nařadí od Parkside mnohdy překoná značkové mám toho spousty a nedám na něj dopustit a za hubičku

15
Před 3 měsíci

Kdo jezdí v terénu v "úsporném" režimu? Co nabízí jiné od konkurence, za stejné peníze lze pořídit e-kolo zavedenější značky.

7
Před 3 měsíci
Kamil Demko

Kolo jine znacky nahradi tyto sr....y

5
Před 3 měsíci

Pochybuji, že se najde servis, který bude opravovat tento atypický motor, být tam Bafang tak by to za tu cenu stálo za úvahu, po záruce ale můžete zaplakat.......

1
Před 3 měsíci
Petr Orsag

Bafang.... 🤣🤣🤣

Zobrazit další reakci
Stránkování
Máte připomínky k diskuzi nebo k diskuzním příspěvkům?Napište nám
Služba Seznam Diskuze:Smluvní podmínkyOchrana údajůNápovědaO služběKontakt