Pro montovnu jako je Česko, nepřicházejí vůbec dobré zprávy...
Krachuje japonský výrobce a nevím, že by montoval své vozy v ČR (pletu se?). Dodavatelé dílů v ČR to také myslím zvládnou. A montovny jsou potřeba pořád = český dělník pracuje spolehlivě a levně. Prostě jen nebude montovat zastaralá evropská (japonská) auta, ale přejde na montáž čínských moderních dopravních prostředků. Myslím, že větší problém mají centrály velkých evropských výrobců (v Německu, Francii, Itálii,...). Musí vyřešit komu prodají výrobní závody (Číňanům nebo Indům) a z čeho budou žít (když nebudou nic vyrábět).
Když určité auto začně používat kompletní techniku jiného výrobce, přijde o své DNA = důvod proč by zákazník měl koupit zrovna Nissan. To auto má shodné vlastnosti jako jiné auto (Renault, Dacia) a zákazník volí to levnější. Vybočuje snad současný Nissan X-Trail v terénu nad konkurencí? Má výrazně spolehlivější motor (pro expediční použití mimo civilizaci?)?
A naopak levnější značku to posílí, protože některé komponenty používá z té kvalitnější, dražší, zkušenější...
Tak už začnete nabízet za rozumné ceny své auta, nepředražujte je a my si je budeme kupovat. Po silnicích budou jezdit mladší vozidla a ne jen udržované starší vozy.
Už jsem to psal někam vedle: miloval jsem značku Nissan, měl jsem tu čest vlastnit P10 GT v roce 1997 ,to byla taková nádhera, že dodnes lituji, že jsem ji prodal. Ghosn je idiot a lidem dnes je jedno, jak to jezdí, hlavně, že je to velké a levné.
Nedej bůh, aby ten investor byl z Číny.....
Zadna cesta neni...