1600/1600Zbývá 1600 znaků
Redaktor webu Energozrouti.cz
Před 7 měsíci

a pak poplatek za poplatek... 😀

37
Před 7 měsíci

Zatím to není nutné. Při nákupu elektrického auta, srovnatelné velikosti, dnes zaplatíe dost do státní kasy na dph.

37
Před 7 měsíci
Miroslav Vochozka

ano, zatím, při počtu několika desítek tisíc aut z mnoha milionů, ale dph to rozhodně neřeší, navíc nejvíc ev kupují podnikatelé s dotací a ti si dph odepíší.

47
Před 7 měsíci

Možná na tom něco je, jen možná. Ale také by se někdo mohl ozvat, že auta která mají malou spotřebu by měla platit víc na spotřební dani, protože na obnovu silniční sítě přispívají méně než ty které mají velkou spotřebu. To je blbost co.

3
Před 7 měsíci
Karel Žahour

Z pohledu výběrčího daní ani ne. Radši o tom nebudeme mluvit, aby je to nenapadlo. :⁠-⁠).

Před 7 měsíciUpraveno

Tak to samozřejmě dopadne. Ztrátu z daně z PHM musí stát dorovnat.

16
Před 7 měsíci
Václav Jelen

Dorovnat? Komu?

5
Před 7 měsíci

Pamatujete si když začínaly elektromobily, jak všichni horlivě vypočítavali kolik ušetří oproti spalovákům za kilometr jízdy? Dálnice zdarma, parkování zdrama, jízda v pruhu pro MHD, minimální servis? To bylo článků a není to tak dlouho že...

Povidali že mu hráli, když uvěřil tak se smáli... 🙂

57
Před 7 měsíci
František Novák

Zatím to stále platí, nebo ne?

21
Před 7 měsíci

Zase čtu tu nehoráznou lež, že elektromobilita je klíčová pro snižování emisí. Tak to Australané spočítali a kdyby přestala jezdit všechna auta se spalovacími motory, sníží se emise o desetitisíciny procent. To Čína hravě překoná výstavbou dalších uhelných elektráren. Už vážně přestaňte lhát!

35
Před 7 měsíci
Milan Hruška

Zase čtu tu nehoráznou lež, že Australané spočítali, že se sníží se emise o desetitisíciny procent.

Už vážně přestaňte lhát, raději se podívejte na fakta, na to nemusíte být inženýr abyste pochopil, že to je kravina ty Vaše desetitisíciny procent...boha jeho.

Odkaz

usafacts.org
How much emissions do electric cars produce?
Electric vehicles release half as much greenhouse gas emissions as gas-powered cars on average.
2
Před 7 měsíci

V tomhle jsou aktivisté zbytečně aktivní, tohle přijde i bez jejich aktivit. Pokud se podaří protlačit tu blbost, že auta se spalovacími motory budou zakázána, přijde stát o nehorázné příjmy z pohonných hmot a bude se to muset nějak vykompenzovat. Takže zatím se všichni tváří, jak je provoz elektromobilů krásně levný a až jich bude víc, než zanedbatelné množství, tak se na provozování ektrovehiklu vymyslí nějaké poplatky.

67
Před 7 měsíci
Miroslav Med

Postaví se mýtné brány i na okresky a budou se vybírat daně za používání cest a ne pouze z dálnic....

8
Před 7 měsíci

Je správné a nanejvýš spravedlivé, aby ti, kdo netvoří žádné emise měli úplně všechno zadarmo, naopak je právě velmi potřebné - aby ti, kdo emise tvoří platili jak mourovatí - protože jsou neekologičtí - tak praví správná a jediná pravda v EU - kterou vymysleli lidé rozumní moudří a nejchytřejší. A kdo se proti tomu staví - takoví by se měli zablokovat.

9
Před 7 měsíci
Karel Šplíchal

Nehledejte emise škodlivin jen ve výfuku. Co otěr pneumatik, brzdového obložení... Navíc tato daň by nahrazovala jakýsi poplatek za používání dopravní infrastruktury. Tu si my ,čmouďáci, platíme z DPH za palivo

3
Před 7 měsíci

No a hlavně, když jsme někteří říkali, že jakmile se to začne rozmáhat, tak jim taky zdaní a zpoplatní kde co, tak někteří tomu nechtěli věřit...

56
Před 7 měsíci

Majitele elektromobilu by meli platit silnicni poplatky a dalnice stejne jako vsichni ostatni.

je to preci poplatek za pouzivani silnic a ne za to,na co auto jezdi.

Uz jen diky sve vyssi vaze nici silnice vice,nez spalovaci auta

56
Před 7 měsíci
Daniel Dvořák

Ne tak docela. Osobní auta dálnice neničí. To dělají kamiony.

Jinak kromě hmotnosti auta je důležité i šířka a průměr pneumatik.

Např. škoda Octavia "ničí" dálnice více, než Tesla model 3.

16
Zobrazit dalších 29 reakcí
Stránkování
Máte připomínky k diskuzi nebo k diskuzním příspěvkům?Napište nám
Služba Seznam Diskuze:Smluvní podmínkyOchrana údajůNápovědaO služběKontakt