Tendenční článek adorující elektromobilitu,kde opět jsou překrucována fakta nebo rovnou lži.
Nějak jsme se ale od fanatických elektropropagandistů stále nedozvěděli kde se vezme tolik energie když zelení khmérové v Německu vypínají jaderné elektrárny, kde se vezme infrastruktura na dobíjení takového množství aut.
Nebo je to tak aby většina obyvatel zkrátka vůbec necestovala jinak než veřejnou dopravou?
To vše dokonce ještě dřív než v roce 2035.
Jinak kamiony na vodík hodně pobavili,stačí se mrknout na dálnice,rád bych viděl jak takové množství nákladní dopravy by se dalo uživit vodíkem.
Pokud se něco tlačí něco co by mělo mít přirozený postupný vývoj ,nebude z toho nic dobrého.
Asi adorují, aby se ještě prodalo aspoň něco toho elektrošrotu. Většina obyčejných smrtelníků pochopí z životnosti baterie a ceny výměny, jak moc jim jde o podobnou věc a svět se bude opět točit vesele dál...
Ne. Naprostým základem všeho, nejen dopravy, ale vůbec dalšího pokračování moderní technologické civilizace je dostatek stabilní a cenově přiměřené elektřiny. A tady je problém. Nebude jí dostatek a už vůbec ne levné, ani nebude stabilní. Protože grýndýl.
jestli dnes nebude globalni valka, tak kolem roku 35 urcite..... skoda, ze si nikdo neuvedomuje, kolik statu zivi fosilni paliva.... a jak se rika, sytej hladovemu neveri...... a jen si musi soudruzi v \bruselu uvedomit, kolik milionu lidi maji v armade staty , ktere tezi a nebo bohatnou z ropy .... to bude teprve fofr... dnes je proti tomu ue jen slabej odvar..... pokud nebudou uvazovat o uzivatelsky vyhodnym aute pro kazdeho, a vsem vnuti e auta, tak to bude problem... skoda, jen, ze ti trdla, kteri to dnes upekli uz tady nebudou.....
V článku je tolik manipulací a nepřesných tvrzení, někdo by mohl napsat lží, ach jo. Vybírám nové auto a zavrhl jsem i plugin hybrid, protože je prostě o 300kg těžší. Tenhle náklad baterek bych tahal všude s sebou. Pořád dvojí posádku. Na kole bych to neudělal, proč bych to měl dělat v autě, kde mě to sice nestojí vlastní síly a energii, ale platil bych to v benzínu. A to je to, co mi vadí na elektroautech nejvíce. Tam tahám 750kg. To je energie zbůhdarma navíc... A to nemluvím o podvozku, který pod tou váhou bude více trpět. A na jeho výrobu se spotřebuje více materiálu a energie. Vadí mi, že se nepočítá celý životní cyklus elektroauta. Za mne je jeho dopad na životní prostředí větší než u běžných aut.
Němci to tuším počítali a vycházelo to víceméně (počítáno emise z výroby + emise výr. El. energie)
1 ku 1 (záleží na množství elektřiny z jádra apod.)
Každopádně zhruba se čísla vyrovnávala v čase, kdy bylo třeba vyměnit v elektroautě trakční baterii 🙂🙂
Tento článok písal človek, čo o EV nemá ahnung 🤦🏻♂️ O 50% väčší predaj v cz? Takže miesto 2,sa predali hneď 4ks? A ďalšia vec, Nórsko od EV ustupuje, zdanili ich, zrušili dotácie, zaviedli poplatok.. Chce to mať otvorené oči a použiť selský rozum. Lacné čipy? Elektrika? Ani k jednému nemáme prístup. Infraštruktúra - pri rýchlosti výstavby to bude hotové tak za 1000r... Neviem v akej realite žije autor článku, ale určite to nieje naša realita.
50% ze 2 máte na 3
Já bych spíš tipoval z 5ti na 7,5
.. ta polovina, neboť na ten poslední kus přesvědčovala sekretářka z showroomu zákazníka na silvestra přes půlnoc, tak se to nedalo vykázat ani na 2022 ani na 2023..
když už píšete že v česku stoupl prodej ev aut proč neuvedete konkrétní čísla? jsou to řádově jen desítky ,možná stovky kusů. s takovými bláboly nikoho neudivíte,bez těch čísel je to nechutná propagace e-šílenství
Ale vžduť se jen fanaticky pokoušejí o vymývání mozků ...
... formulace "existuje mnoho odhadů" je kouzelná, lhavá deklamace fanatického příznivce zkratomobilů
Hrozný lajna. Bože, když už to někdo píše, ať si ověří fakta. Tyhle vylízané, zdegenerované, debilní a zezelenalé mozky nemají nic jiného na práci, než psát a šířit zbožná přání pitomců z eu.
Redakce serveru Energožrouti je tak zahleděná dopředu, že neví co má pod nohama, to znamená že podobně jako jiní vymývači mozků zakopne a nabije si h-u-bu bubbu.
Článek se zavádějícími daty. Nevychází z čísel nýbrž z procent. Pak i 40 prodaných aut za poslední měsíc může být dvojnásobný nárůst. Oproti 3000 se spalovacím motorem ovšem zanedbatelným. Ale nechme čísel. Ekektoauta jsou bohužel více neeko než jejich "předchůdci" a to nejen výrobou elektřiny a ztrát při nabíjení a uchování v bateriích, ale například ve snaze snížení hmotnosti kterou neúměrně zvyšuje právě baterie. Karbon a hliník či to má vyřešit je na výrobu těžce neeko. Nemluvě o brzdach těžkých aut a jejich prašnosti.
No nevím jak jinde, ale v České republice se zcela jistě nic takového nestane. Důvodů je hned několik. První bude vůbec nedostatek elektrické energie, pokud zrušíme uhelné elektrárny budeme rádi, když pokryjeme současnou spotřebu, natož zvýšenou o elektromobily. Za druhé nabíjecí místa. Ať se ČEZ bije v prsa jak chce, už vidím, jak se večer snaží 100 000 aut na Jižním městě nabíjet. Za třetí není šance, že by do roku 2035 nějak výrazně elektromobily zlevnily, alespoň na úroveň aut se spalovacími motory. Kde na to proboha lidé vezmou peníze? Budou oprašovat 40 let staré veterány aby vůbec mohli jezdit. Za čtvrté, současné baterie jsou na technologických hranicích svých kapacit a nějaké výrazné zlepšení není v dohledu a jiný pohon také ne. Tak jak pak to chce ta unie vlastně udělat?