Jo, oni maj lidi starý auto z plezíru a aby úmyslně ničili životní prostředí! Mám jako nákupní tašku Peugeota 206 starého dvacet let. Prochází bez problémů a vloni, když jsme chtěli jet na nákupy Němec tak dostal dokonce zelenou čtyřku od TÜV. Pán je zřejmě dobře placen od výrobců.
V Indonésii se nejezdí na stk vůbec, Němci zase blbnou. Jakože blbnou pořád.
Ten národ se nikdy neznormalizuje. Samé extrémy, jejich éra slávy 70 80 a 90 let je nenávratně ztracena a teď už jenom Berg ab, jak sami říkají 😇
Člověk, který se o své staré auto stará, je leckdy v lepším stavu, než auto třeba 5 let staré. Až bude nové auto stát 300 000,- stará auta ze sinic zmizí.
Tak v Německu jo tam většinou auto mění po pěti letech. Proč né při jejich platech ale vydržte a do čtyř let se budem mít taky dobře to budem mit stejný platy jak oni. Přece to říkal náš Péťa a on co slíbí dodrží a on přece nikdy nelže.
Řidiče by každoroční kontroly mohly vyjít hodně draho a mnohé z nich tak přesvědčit k výměně vozidla.
----
Toto je pravý důvod " peníze a výrobci můžou chrlit další nové vraky
Z článku: "Pro řidiče by to ale jednoznačně přineslo další náklady navíc, které by je v případě starších vozidel mohly přimět k tomu, aby si pořídili novější automobil."
Proto má dost lidí ty ojetiny, protože na nová auta nemají.
Vemeno chce kontrolovat auta podle stáří. Tak samozřejmě, strejda má v garáží auto staré 12 let najeto 15 000 km a Bárta nám chce říct, že by měl na STK každý rok. Za to auta z Fa. flotily mají nalítáno za 4 roky i více než 200k a Bárta má jasno, je to zachovalý bezpečný vůz .
Pro mnohé lidi je už i dvouletá technická prohlídka finančně náročná, natož řešit nákup nového vozu. Tento neustálý pokus o přesun finančních prostředků z efektivních rukou toho, kdo je musí vydělat, k tomu, kdo jen parazituje a vymýšlí překážky, je značně frustrující.
A co si ještě nevymyslí pro lidi, kteří nemají na nové elektroauto. Těm bohatším samé dotace a úlevy a těm, co potřebuji jezdit do práce za nuzný peníz, nebo důchodcům akorát klacek pod nohy nebo klackem po zádech.
Ja zas navrhuji, aby automobily servisovane ve znackovych autorizovanych servisech na pofiderni STK vubec nemusely a to bez ohledu na stari.