1600/1600Zbývá 1600 znaků
Před 4 měsíci

Jo, oni maj lidi starý auto z plezíru a aby úmyslně ničili životní prostředí! Mám jako nákupní tašku Peugeota 206 starého dvacet let. Prochází bez problémů a vloni, když jsme chtěli jet na nákupy Němec tak dostal dokonce zelenou čtyřku od TÜV. Pán je zřejmě dobře placen od výrobců.

Před 4 měsíci

V Indonésii se nejezdí na stk vůbec, Němci zase blbnou. Jakože blbnou pořád.

Ten národ se nikdy neznormalizuje. Samé extrémy, jejich éra slávy 70 80 a 90 let je nenávratně ztracena a teď už jenom Berg ab, jak sami říkají 😇

1
Před 4 měsíci

Člověk, který se o své staré auto stará, je leckdy v lepším stavu, než auto třeba 5 let staré. Až bude nové auto stát 300 000,- stará auta ze sinic zmizí.

2
Před 4 měsíci

Tak v Německu jo tam většinou auto mění po pěti letech. Proč né při jejich platech ale vydržte a do čtyř let se budem mít taky dobře to budem mit stejný platy jak oni. Přece to říkal náš Péťa a on co slíbí dodrží a on přece nikdy nelže.

3
Před 4 měsíci

Řidiče by každoroční kontroly mohly vyjít hodně draho a mnohé z nich tak přesvědčit k výměně vozidla.

----

Toto je pravý důvod " peníze a výrobci můžou chrlit další nové vraky

7
Před 4 měsíci

Z článku: "Pro řidiče by to ale jednoznačně přineslo další náklady navíc, které by je v případě starších vozidel mohly přimět k tomu, aby si pořídili novější automobil."

Proto má dost lidí ty ojetiny, protože na nová auta nemají.

Před 4 měsíci

Vemeno chce kontrolovat auta podle stáří. Tak samozřejmě, strejda má v garáží auto staré 12 let najeto 15 000 km a Bárta nám chce říct, že by měl na STK každý rok. Za to auta z Fa. flotily mají nalítáno za 4 roky i více než 200k a Bárta má jasno, je to zachovalý bezpečný vůz .

Před 4 měsíci

Pro mnohé lidi je už i dvouletá technická prohlídka finančně náročná, natož řešit nákup nového vozu. Tento neustálý pokus o přesun finančních prostředků z efektivních rukou toho, kdo je musí vydělat, k tomu, kdo jen parazituje a vymýšlí překážky, je značně frustrující.

Před 4 měsíci

A co si ještě nevymyslí pro lidi, kteří nemají na nové elektroauto. Těm bohatším samé dotace a úlevy a těm, co potřebuji jezdit do práce za nuzný peníz, nebo důchodcům akorát klacek pod nohy nebo klackem po zádech.

Před 4 měsíci

Ja zas navrhuji, aby automobily servisovane ve znackovych autorizovanych servisech na pofiderni STK vubec nemusely a to bez ohledu na stari.

1
Stránkování
Máte připomínky k diskuzi nebo k diskuzním příspěvkům?Napište nám
Služba Seznam Diskuze:Smluvní podmínkyOchrana údajůNápovědaO služběKontakt