To je jen další způsob, jak z lidí dostat peníze. Starší auto automaticky nemusí být vrak. Naproti tomu auta ve firmách jsou mnohdy na odpis po pár letech.
UA STK nemají a nikomu to nevadí z politiků. Pokuty UA taky neplatí, jelikož si nepřihlásili bydliště. Nehody za ně platí KP - Kancelář Pojistitelů. Tak nevím co po nás papaláši chtějí.
Dá se na to dívat i opačně - pokud je něco vyrobeno tak kvalitně, že to přežije deset let provozu, lze to kontrolovat méně často 🙂 Ale chápu, že společnost placená za kontroly a certifikace navrhuje více kontrol a certifikací.
Není to při ročním nájezdu 2000 km mrhání penězi?😀
Slavné Tüv kdybyste zažili a viděli co dělají na kontrole s vozidlem byli by jste zděšeni. Zřejmě se to týká pouze zahraničních vozidel. Na tuto kontrolu mě vzali kamion a čekal jsem že ho roztrhnou při zkoušce čepů a uložení. Hnus
Ale klidně! Už vidím ty STK zavalené prací, a nutnost se rovnou objednat na další termín za rok. To by byl slušný masakr, u nás nezvladatelný.
To je strašně hezké, jak se stát bojí, jestli nejezdíme v nebezpečných strojích. Kdy se začne zajímat o to, že v nich jezdíme po jeho nebezpečně rozmlácených silnicích?
Standardně dementní evropa. STK nezná drtivá většina světa, amerika, rusko, indie, čína, jen debilní evropa svazuje, uzurpuje, zakazuje, nařizuje, sankcionuje a najde se dost těch, co tyhle ičoviny ještě obhajují.
Náhodou super způsob,jak zalepit státní rozpočet.A co takhle povinnou návštěvu STK včetně emisí před každou jízdou, ještě lépe denně?To by se peníze jen sypaly..To je taková hloupost, že by se to mohlo i uchytit 😯
Nejde o Věk vozidla o to, jak se o něj kdo po celou dobu o vozidlo pravidelně stará a jak s ním jezdí, podle toho pak vycházejí nebo nevycházejí emise a tomu je odpovídající jeho technický stav !