Většina starších aut jezdí podstatně méně než firemní nové auta pouze ožebračí lidi kteří jsou rádi že si jednou za měsíc dojedou na nákup a k lékaři
Myslel jsem žeto vydímmoctvrdě ale koukám že moje mysl není tak divoká
Ten TUV je jedna proněmecká banda! Ty jejich statistiky je jedna velká lež a tady ten jejich návrh je o tom, aby se točil prodej těch jejich předražených aut!
Jakékoli nové povinnosti odmítám, je to jen buzerace. Za chvilku by člověk jen vyřizoval různé kontroly, revize, povolení a platil pokuty. A pro nesouhlasící, mám Volvo XC90 T8, r. v. 2024. Ani omylem jakoukoli další povinnost či zpřísnění stávající. 🙁
Smutné, už neví, jak z lidí tahat peníze.
Já mám třeba BMW 535d z roku 2008, auto je v top stavu, pravidelný servis, vše oreginal, tak nevidím důvod platit kolik, 3k ročně za STK?
Kde jste vzali, že v ČR je první STK pro nová auta po třech letech?
(v Česku je tato lhůta nastavena na tři roky) - Pokud víme, tak v Česku je nastavena lhůta na první STK ne na 3 roky jak zde uvádí, ale na 4 roky!
No naše řidiče budou honit na STK každý rok a ukrajinci si budou jezdit po našich silnicích vesele bez nějakých kontrol.
Jenže v Německu mají auta mnohem větší nájezd kilometrů. Spravedlivější by bylo jezdit na STK po určitém množství ujetých kilometrů.
Je to zas zlodejarna, jak jen okradat lidi, nic vic - nic min... kdyz pominu zavady okolo a budu mit auto bez zavad s kerym jezdim jen obcas, tak nic jinyho zatim neni...
Německá organizace navrhuje...,tak si to u sebe v Německu zaveďte,nikdo Vám v tom nebrání,nevím proč nám to oznamujeme!