Proč lžete lemplové, nedávno se potvrdilo to, co už bylo zjištěno dříve, že stáří vozidel jezdících denně je úplně jiné, dříve bylo prováděno dynamické měření, kdy se po určitou dobu zaznamenávali auta jezdící po českých silnicích, nyní Cebie vycházela z dat STK, kdy se ukázalo, že průměrné stáří pravidelně používaných vozů je lehce přes osm let, ale tak je třeba lhát a manipulovat že 😄 😄 😄
Bezpečnosti víc prospěje řidič, který zná a respektuje předpisy, co kdyby raději zavedly povinné přezkoušení, to by se silně zredukoval provoz.
Chodit každý rok na STK, je jen další tahání peněz z lidí.
Nebyl bych proti kdyby na STK nebyly fronty a člověk zde nestrávil celý den. Objednat se nelze. Technici nemají ani to nejmenší technické vzdělání a absolutně nejsou schopni posoudit technický stav vozidla. Hodinová sazba za prohlídku je 3000 korun, to je naprosto nehorázná zlodějna!
Nevím kam jezdíte ale já se objednávám a danou dobu( plus mínus 10 minut) jdu na řadu.
Nechápu jak souvisí s stáří vozidla s technickým stavem. Jsou vozy po 8 letech používání úplně zničené a s vysokými nájezdy a naopak. Voňavky staré třeba 15 let s nájezdem 50 000 km co majitel leští v garáži a dopřává jim plný servis.
Tek to jsem v.......auto mám staré 24 let, to budu chodit co týden.
Bárta se klasicky odkopal. Klidně na STK budu jezdit každý rok když to bude gratis. Protože moje auta jsou ve 100% pořádku. Ale nevidím důvod proč bych měl každý rok někomu platit že mě chce buzerovat. To že Bárta je aktivista který lobbuje za elektrické křápy při každé možnosti vypotit tu nějakou blitku, nelze pochybovat.
Za technický stav vozu je odpovědný vlastník a už skutečnost, že si stát vlastníka nutí si stav vozu nechat draze zkontrolovat, je na pováženou. Nakonec se stejně ukazuje, že nucené kontroly na STK jsou jen rejdištěm úplatků a podvodů. Proč stát nenechá odpovědnost na vlastnících a na jejich servisech? To by ubyl byznys STK. Jednak je přece známé, že ev. špatný technický stav vozidel není ani zdaleka příčinou dopr. nehod, a kromě toho si vlastník nese v případě způsobení DN špatným tech. stavem přestupkovou nebo trestní odpovědnost. A výše sankce by měla sama o sobě motivovat vlastníka mít auto v pořádku. Kromě toho ani nařízené TK nezabrání tomu, aby opilec nevyrazil bez značek se zákazem řízení na silnici. No, a nápad z Německa je jen dalším byznysem pro lotry, který se rychle přenese k nám. Každá blbost ze "západu" se u našich úředníků bleskově chytne.
Běžte s tou buzerací už do... Sice mám nová auta, je mi to osobně fuk, ale jde o princip. Svoboda mizí, buzerace, nařízení, příkazy, zákazy, přibývají salámovou metodou a začíná to být už přes čáru. Potkáváme spoustu brzdičů provozu, ale vraky teda rozhodně ne, nebo úplně výjimečně na nějaké vesnici. Úplná hloupost. Naučte radši zase lidí řídit, aby nebrzdili provoz. To bude přínosnější.
Přesně tak. Mnohem větším přínosem pro bezpečnost by bylo povinné absolvování školy smyku na polygonu po získání ŘP, který by byl do té doby platný např. s dvouletou podmínkou úspěšného absolvování školy smyku. Toto žádná autoškola nevyučuje a tento pátek byl názorným příkladem toho, že je to potřeba mnohem víc, než pustit za volant 17 leté děti nebo řešit STK každý týden.
pokud vozidlo projde bez závad, měl by to paltit stát. Pak budu jezdit na STK třeba každý měsíc.
JInak to je zase skrytá daň ve prospěch "kamarádíčků" politiků, jako skoro vše.
Takže toto by byl bič na vraky nikoliv kolektivní trest pro všechny tak, jak je to nastaveno nyní, kdy musí platit i ti, co mají auta v perfektním stavu.
No to je teda zase dobrý nápad jak vytáhnout prachy z lidí, kteří nemají na koupi nových aut... No je to smutné, voliči až zase půjdete k volnám volit to co nám ostatním nadále bude znepřijemňovat život v tomto státě, koho a co budete volit...To co s tady děje, je jen donucovací prostředek...
Ano, a proto se pořádně seznamte s německými kandidáty do PS a rozhodně žádného takového nevolte... 😂😂😂
Další buzerace a výpalné. Zloději z TUV se třesou na další chechtáky.