1600/1600Zbývá 1600 znaků
Před 4 měsíci

ano co rok na stk a každý rok platit eko poplatek dle nejnižší emisní třídy a ono to lidi přejde držet doma stare vergly

Před 4 měsíciUpraveno

Za 1 já jezdím na STK každe dva roky za 2 v Německu berou třikrát vyšší plat a stejně nemají velký rozdíl ve stáří aut na silnicích a za 3 kde vezmu skoro milion každých deset let na nové auto to si může dovolit naše vládni sebranka která má jedny z nejvyšších platů v EU ale já rozhodně ne.

2
Před 4 měsíci

Když budou tato pravidla povinná pro všechna vozidla a pro všechny majitele všech národností, nemám s tím problém!

16
Před 4 měsíci

Vraky na silnicích vídám a je potřeba, aby STK dělaly svou práci pořádně. Ale představa, že si kvůli častějším kontrolám někdo koupí nové auto (v jejich představách ideálně elektro) už je psychiatrická diagnóza. Upřímně, pohnojili si stát v rámci migrační krize, pak odpojením jádra, ta které nemají náhradu, pak tlačením elektromobility, kterou většina lidí nechce a skoro nikdo si to bez dotací nemůže dovolit... Většina lidí prostě nemá zbytečné stovky tisíc na nové auto, takže se jen ta regulace bude o to více obcházet.

3
Před 4 měsíci

Mám VW Golf r.v. 2000.Chtěl jsem ho prodat za cenu šrotu. Jelikož v rodině vypadlo jedno auto tak jsem potřeboval ještě jednu STK. Nechal jsem umýt motor a při tom povídám mechanikovi že půjde z baráku a on se na mě tak divně podíval a povídá pojďte sem a tak jsem vlezl pod auto na zvedáku řekl co vidíte já moc nechápal a povídám , nic. No o to právě jde, tady není ani trochu koroze. Jestli to prodáte tak jste v-l. Golfa mám dodnes nic z něho neteče a jezdí za 7,5 litru (je to bezin 2 l). Kdybych byl němec ta za tu dobu bych mě pět nových aut. To by mě zajímalo kdo na tomto světě zanechal větší ekologickou šlápotu. Hezké svátky.

2
Před 4 měsíci

Za mě je to jenom krok, jak oživit prodej nových aut a automotiv-průmysl jako celek. V praxi by to ale znamenalo, když se na to podívám hodně zjednodušeně, ročně dát bokem něco kolem padesáti až sto tisíc na nákup nového auta v budoucnu (počítáno na deset let). Další potom otázka s likvidací toho starého. Pokud opravdu dojde k tomu, že se sníží průměrné stáří, a že se omezí trh se staršími auty, tak se už stane v podstatě neprodejné. A to ani nikdo nebere v úvahu náročnost (energetickou, surovinovou atd.) se samotnou výrobou.

Před 4 měsíci

To by byl ukázkový levičácký útok na soukromé vlastnictví.

Z logiky věci by naopak měly být kontroly vázány na reálný nájezd. Např každých 50 tis. km. To najedu za necelý rok, manželka nikdy 😁

2
Před 4 měsíci

14. 7. 2012 byl skoro stejný článek o stáří vozidla 6 let.


Za úmyslem bezpečí a ekologie se schovává pravda... Krachující VW.

U mé pandy z roku 2005 (také všechny kontroly bez závady), kde je stav nového vozu, je to jen další zbytečný náklad.

Na druhou stranu pro souseda, který prošel kontrolou se svým shnilým golfem z roku 2015 a hustým dýmem kdoví jak, je to důvod k zamyšlení, jestli se mu to s úplatky vyplatí...

Řekl bych, že stačí omezit úplatné STK, což už se údajně děje...

Před 4 měsíci

A co takové auto, které je staré 10 let a má najeto třeba 20 tisíc. Také je to vrak?

2
Před 4 měsíci

Fajn STK třeba každý druhý měsíc,ale.... Nastavit v celé EU a se stejnými podmínkami. Jezdím po zemích EU a jsou místa, kde mají taky jistou formu STK, ale... Jezdí tam fakt plečky a nikdo, fakt nikdo je neřeší s policajtama tam taky problém nemají a každý se stará, aby to jezdilo, brzdilo a tak nějak fungovalo. No a votode::: Jenže tady fakt jenom o prachy a umělou zaměstnanost. Automobilky by jinak žraly trávu a s půlkou republiky by byl šlůs. Takže auto co by při trochu normálním zacházení najelo 300 tis. raději praštíme do škarpy a fofrem koupit nové!!! Ekologie na palici.

Stránkování
Máte připomínky k diskuzi nebo k diskuzním příspěvkům?Napište nám
Služba Seznam Diskuze:Smluvní podmínkyOchrana údajůNápovědaO služběKontakt