Udělal bych kontroly každý měsíc. Každý majitel auta by dostal dva dni placeného volna za 100% od státu , aby to mohl zvládnout a když ne, tak by dostal 100% dotaci na nové auto a ještě by mu v autosalonu udělali kafe a sendvič zadarmo. Němci mají bezva nápady. STK v Německu asi mají málo práce. Chudáci.
V německu se nedaří automobilovému průmyslu, tak je potřeba trochu zatlačit, aby si koupili něco nového. Šrotovné je drahé, tak vymýšlí něco nového. Doufám, že u nás tohle neplánují zavádět, když neumíme zajistit, aby neprocházeli kouřící "vraky" se zjevnou závadou, to že tam budou muset 2x častěji to nevyřeší.
Proč ne, když to STK bude stát 200.-Kc, včetně měření emisí, tak v tom nevidím problém. Dnes již neví, co by za tu prohlídku chtěli, nenazranci.
ze zákona je provozovatel vozidla povinen udržovat vozidlo způsobilé k provozu!! To že vozidlo má platnou STK, provozovatele nijak nezbavuje odpovědnosti za technický stav!!!!
Zrušil bych celé STK , protože je to jen zbytečné okrádání lidí o čas a peníze....
No jo, koncern se svojí nabuřelostí, sebestředností a nenažraností řítí do definitivní zadele, tak skopčáci vymýšlí číčoviny ve snaze tomu zabránit. Blbé je to, že už jen sadomasochista by si dnes koupil nové VW. A to jsem byl velkým příznivcem této značky a starý dobrý Multivan T4 mi spolehlivě slouží dodnes.
jestli je lepčí stk každý rok, pak je zcela naprosto jasné, že každy měsíc je ještě lepčí, a už vůbec nejlepčí bude stk před každým nastartováním auta, kdy si zavoláte pojízdnou skupinu STKSTATEGROUP, která vám udělí souhlas s jízdou,
Za komančů totalita?? Ale kdepak, ta co nadchází bude nic v porovnání s minulostí.....
Je to naprosto jasné, že zákaz spalovacích motorů v evropě a přechod na elektromobilitu nebude mít vliv na emise, cílem je jen dostat ze silnic auta co vlastní nižší a střední třída. Emise se nesníží elektromobilitiou, ale snížením počtu automobilů na silnicích.
TÜV už dávno nesplňuje prvotní dobrý úmysl-sjednoit technické postupy a metody. Dnes je to jen banda byrokratů s minimálními technickými znalostmi vybavená značnou pravomocí. Kvalifikovaní technici jsou v TÜV na chvostě hierarchie. Je to v podstatě zbytečná organizace.
Ti co navrhujou STK každý rok pro 10leté vozy jsou padli na hlavu.Dnešní vozidla jsou vyraběný na výsoké úrovní.Jsem přesvědčén že na první STK by měli byt zváni nové vozy po 6 letech.Vždyť jejich záruka je 5-7 let.