1600/1600Zbývá 1600 znaků
Před 10 měsíci

Dnes jsem jel po té trati okolo , , odklízejíci trosky následků na vlastní oči ,směr Košice - Pardubice - Praha . Je smutné , že nedávno dokončená stavba na tomto koridoru - 15 kolejí a další rekonstrukce za 7 miliard řízená semafory a počítačovým systémem ,spoléhá na reflex a jednání jednotlivých strojvůdců, nádraží prázdné, koleje bez nákladních vlaků, a dojde k takto k tragické události. Zabezbečení starého systému bylo odpojeno a nový evropský systém bude uveden do provozu na některých našich hlavních železničních tratí až od ledna 2025. Zjištění , že hodně vozů - vagonů soukromých a státních přepravců , lůžkové,spací , jídelní i ostatní, neodpovídá současným bezpečnostním normám, je varující a velmi zpožděné. Důvod je zřejmý, hodně dopravců kupuje starší , vyřazené vozy různých druhů od zahraničních dopravců - Rakousko , Německo , Francie atd , kde je zastaralá konstrukce , podvozky , jen se provede úprava interiéru. Pro naše dopravce je to samozřejmě levnější , ale NENÍ pro provoz na tratích v současné době , kde se na tratích pohybuje stovky souprav , BEZPEČNĚJŠÍ .Je potřeba z těchto současných tragédiíí vyvodit důsledky , urychleně zavést evropský zabezp. systém NTCS do provozu našich tratí, ne jen financovat přednostně dálnice a silnice , vybírat poplatky, z dálnic a nevidět , co se děje na železnici, na přejezdech a pod. Ministr Kupka by měl mín , vystupovat v debatách v TV , a víc se věnovat zabezpečení tratí a problémúm železnice , vyvodit osobní zodpovědnost kde jen slibuje , a neprosazovat do republiky za každou cenu zahraniční a soukromé dopravce.

Máte připomínky k diskuzi nebo k diskuzním příspěvkům?Napište nám
Služba Seznam Diskuze:Smluvní podmínkyOchrana údajůNápovědaO služběKontakt