Je potřeba připomenout, že role MŠMT je díky dvoustupňovému kurikulu poněkud jiná, školy si zařazují jednotlivé oblasti do svého Školního vzdělávacího programu. Ten schvaluje školská rada a jeho správnost i realizaci má kontrolovat Česká školní inspekce.
Změny v sexuální výchové, které byly připravovány kolem roku 2010, zatrhl na popud Jany Trlicové Jochové tehdejší ministr školství Josef Dobeš. Následně přerušil práce na revizích Rámcových vzdělávacích programů, které nejsou dokončeny dodnes, a zdecimoval a posléze i zrušil kurikulární Výzkumný ústav pedagogický. České školství se z toho nevzpamatovalo dodnes...
Máte připomínky k diskuzi nebo k diskuzním příspěvkům?Napište nám
Janek Wagner
Je potřeba připomenout, že role MŠMT je díky dvoustupňovému kurikulu poněkud jiná, školy si zařazují jednotlivé oblasti do svého Školního vzdělávacího programu. Ten schvaluje školská rada a jeho správnost i realizaci má kontrolovat Česká školní inspekce.
Změny v sexuální výchové, které byly připravovány kolem roku 2010, zatrhl na popud Jany Trlicové Jochové tehdejší ministr školství Josef Dobeš. Následně přerušil práce na revizích Rámcových vzdělávacích programů, které nejsou dokončeny dodnes, a zdecimoval a posléze i zrušil kurikulární Výzkumný ústav pedagogický. České školství se z toho nevzpamatovalo dodnes...