1600/1600Zbývá 1600 znaků

S příchodem nové doby přišla i nové postupy. Každá továrna měla železniční vlečku, měla sklady a vyráběla, nevytížený náklaďák riskoval pokutu ... Dnes pokud nedorazí kamion s díly, fabrika stojí, kamiony bez nákladu brázdí cesty bez postihu. O přeložených kamionech je zcela zbytečné psát. Všichni kapitalisti se smáli systému, který tu byl, ale k smíchu je tu bohužel něco, někdo, úplně jiný. Na silnicích, dálnicích nekonečné kolony kamionů, výtluky, vyježděné koleje v asfaltu, zácpy, nehody, agresivita, nevraživost. Chyba je v systému, co tohle připustil. Hlavně že EU fantazíruje o emobilitě a zelených zítřcích.

62
Před 1 rokem
František Šťastný

Souhlasím...

Jezdivaly naše kamiony a vagónovaly se,aby prejely hranice..

Jenže v područí EU naší dopravci a vývozci budou platit velké prachy...nakonec to asi zaplatí výrobce, třeba i zemědělec,aby vůbec prodal.

Nicméně náš stát bude nadále skladištní oblast,montovna..

Stejně jako jiné menší státy Eu...

Naše politická garnitura si nedupne a neumí chránit naše zájmy...

12
Před 1 rokem

Varianty dopadu :

1) dopravci budou tento poplatek dotovat a jezdit se ztrátou

2) Dopravci odepíší staré, ještě funkční kamiony a nakoupí nové "ze svého"

3) dopravci zavřou firmy a přestanou vozit

4) dopravci si poplatky zahrnou do ceny za dopravu a takto se promítne až ke konečnému spotřebiteli zvýšením ceny zboží

5) dopravci si ve větší míře odepíší starší a ještě funkční kamiony a nakoupí nové a tyto zvýšené náklady zahrnou do ceny za dopravu a takto se promítne až ke konečnému spotřebiteli zvýšením ceny zboží

6
Před 1 rokem
Zbyndadlouha

4) a 5) je správně = zaplatí koncový spotřebitel, jako vždy. Před 20 lety jsme se bavili o vagónech, ale TIR lobby vyhrála

7
Zobrazit další 2 reakce
Před 1 rokem

Na zelené mozky dojede celá Evropa a časem se vrátíme do doby kamenné.

Jakékoliv poplatky zvyšují ceny zboží a to do budoucna vyvolá sociální odpor k jakýmkoliv změnám už nyní začíná mít problém i střední třída obyvatel a to už je alarmující.

41
Před 1 rokem

Toho nákladu se kamiony vozí zbytečně sem a tam hodně. Část by šla vozit po železnici a taky by se dalo v některých případech líp využívat regionálních produktů, které se nemusí tak daleko vozit. Takovéto mýtné je dobrý nápad.

20
Před 1 rokem
Jan Lubenský

Vy myslíte, že to mýtné zaplatí řidič, nebo majitel firmy?? Ten to pouze zahrne do ceny dopravy a zaplatí to koncový zákazník, což jste vy!!!

18
Před 1 rokem

Celá struktura LKW dopravy je nachystána pro 2-3 nadnárodní společnosti, které budou moci splnit tyto požadavky a u nás na to nedosáhne ani největší dopravce.

CZ i SK dopravci by se měli dát dohromady, protože tohle je likviduje všechny.

Měli bz se domluvit a zahájit stávku na 14dní, prostě nepojede ani dodávka, prostě nikdo.

Po 4 dnech se zjistí, že v obchodech není zboží, podnikům stojí zboží ve skladech a o PHM na benzínkách nemluvě již po 2 dnech.

Má je jedno obrovské ALE : že by se dopravci domluvili a na 14 dní nevyjelo ani kolo se nestane. Naši dopravci jediné co umí je to, že si navzájem lezou do kšeftů a podrážejí se cenami.

Nějaká stavovská čest atd, to je pro 98% dopravců úplné tabu.

A nějaké promítání cen do cen za dopravy?? Ha ha ha, kdo odjede za nejméně peněz tak ten jede, jestli to pojede autem E1, E2, E3, E4, E5, E6 nebo jen koňským povozem je každému odesílateli který platí dopravu úplně jedno.

Stejně jako všichni nadávají na PL, LT,LV dopravce, stejně jim CZ i SK zákazníci práci dávají stále více, protože prostě cena. A je jedno jestli emise nebo cokoli jiného.

1
Před 1 rokem

Zaplatí to koncový spotřebitel.Třeba na rohlíku, na čemkoliv. To je celé . Je to jen další lichva na obyčejné lidi.

A podle mého je to právně napadnutelné. Člověk je sice chytrý ,ale lidi jsou tupé stádo...

14
Před 1 rokem
Radim Beranek

A co byste na tom chtěl napadnout? Myslíte si, že by to prvotně neudělali dopravci?

Zobrazit další 2 reakce
Před 1 rokem

Tak bych mohl vybírat odškodné za liknavost našich zákonů, že kuřáci, kteří obtěžují občany ve svém okolí si údajně mohou v demokracii kouřit kde chtějí, jelikož to zákon nezakazuje = na balkónech, na plážích, na lavičkách v parcích a kolonádách, pod okny a u vchodů úřadů, prodejen aj.objektů. Rovněž pěstování, prodej a užívání této jedovaté návykové drogy je zřejmě schválené OHS, MZD, IPZ jako zdraví prospěšná potravina, ač na její užívání denně umírá "jen" 50 občanů v ČR. Vybrané peníze bych si mohl zakoupit filtrační zařízení do bytu, na pracovišti aj.

1
Před 1 rokem

Co je za objev však už to tak dávno je i u nás nakladni auta plati myto podle emisní třídy jako je to totální nesmysl a výmysl těch nemeckejch hnojů ale jim budiž oni aspoň nake nakladni auta vyrabí my nic a máme to samí . Proč vyhazovat auto ktere ještě slouží navíc byva spilehlivější než ty eu6 hnoje . Jako tu silnici ojíždím uplně stejně a je jedno jakokoliv emisní třida to je .V eu. Jen za všechno vybírat humus

3
Před 1 rokem

Všechna nákladní doprava by se měla přesunout na železnici , nebyli tak zničené silnice , zácpy a nehod🙂

31
Před 1 rokem
Helena Vondrová

Už vidím,jak Kupka dává příkaz ke stavbě vlečky k vašemu Coopu na vesnici 😂

5
Před 1 rokem

Naprosto amatérský článek. Co je to za termín těžká nákladní vozidla ?

1
Před 1 rokem
Roman Vinš

Co treba vozidla nad 12 tun

Zobrazit další reakci
Stránkování
Máte připomínky k diskuzi nebo k diskuzním příspěvkům?Napište nám
Služba Seznam Diskuze:Smluvní podmínkyOchrana údajůNápovědaO služběKontakt