1600/1600Zbývá 1600 znaků
Před 2 roky

Ceny nových osobních vozů jsou přemrštěné, zlevnění je na denním pořádku. Osobně jezdím celý život ojetiny a prakticky mne žádná nezklamala ! Skoro 50 let.

3
Před 2 roky

Upřímně mě stačil Trabant, aby mě dovezl kam jsem potřeboval, a nebýt toho že mi ho ukradli a zničili puberťáci pro zábavu, tak ho mám do dnes. Nepotřebuji auto které na mě žvatlá Anglicky či Korejsky jak se dotknu displeje, a všude to bliká jak ohňostroj na václaváku. U auta potřebuji místo k sezení, volant, kola, světla a brzdy ten zbytek je zbytečný. Nezáleží mi na hyper vzhledu jak ze Startreku a zrychlení že polknu vlastní zuby a to nemám flusací. Když jedu po dálnici a předjíždí tam cucák s Audi q7 200/kmh, kterého potkám namotaného ve svodidlech o 10 km dál, tak mi přijde tahle machrovina zbytečná včetně výkonu toho vozu, není to traktor aby měl 300 koní. Náklady čistě na jeden automobil jsou 60-80 tisíc pro fabriku včetně platu dělníka. zisk se rozdělí na 3 hlavní položky platy kanceláří, benefiční složku a čistý zisk který se pohybuje kolem 350 tisíc z auta za 600 tisíc. Zdůvodnění toho typu že musí mít ten zisk, aby mohli financovat vyrobení dvou skladových vozů které tam leží a nikdo je nechce. tak budu snad vyrábět tolik kolik prodám nebo o pár kusu víc abych měl rezervu nepotřebuji 5000 aut ve skladě na které pak horko těžko shání kupce. Informace o ziscích mám od bývalé ženy pracovala pro Seat v kanceláři závodu  Martorell ve Španělsku a WV koncern to vede všude stejně.

33
Před 2 roky
Rudolf Korec

Plně s Vámi souhlasím,

je až s podivem, že automobilky neznají základní pravidlo obchodu. To je, že zákazník je pán, ten platí a má představu, co za své těžce vydělané peníze chce.

A ne obráceně, zákazníku, ty tupá ovce, co potřebuješ vím nejlépe já výrobce, co ty chceš mne nezajímá, stejně ti nic jiného nezbyde než se mi přizpůsobit.

To platilo v dobách nedávno minulých, kdy na auta byly pořadníky a na výzvu k odběru vozu se dostavil natěšený zákazník, že konečně na něj přišla řada. A jaké balo jeho zklamání, když ze vrat vyjelo jiné auto v jiné barvě, jiné výbavě a td. než si vysnil.

Na otázku "tak betere ho, nezdržujte další ve frontě" mu nezbylo nic jiného, než kývnout a nebo se zařadit opět na konec té dlouhé fronty s vydinou stejného výsledku za několik let.

Auto je v podstatě jedna z nejhorších investic a roto ve světě hledají jiné metody, než je vlastnictví, např. pronájmy, sdílení a pod.

Normální člověk potřebuje auto na přepravu z místa A do místa B a nebazíruje na zbytečnostech.

A kontrolní otázka pro výrobce. Víte co se v autě bezpečně neporouchá? No přece to, co v něm vůbec není!

Proto lidé kupují Dacie Hiundi, základní Škoda fabie za 370 tis.? No kdo si to může dnes dovolit?

Firmy to nekupují, konečně nekupují i další "blíbené" modely této značky, začaly šetřit. Lidé to také nekupují, protože na to dnes nemají.

Za úsměvné považuji OPTICKÉ zlevnění celé palety modelů Škody, kdy sice ceny NAROSTLY, ale přibyla BOHATĚJŠÍ VÝBAVA, za kterou se dříve připlácelo, tak prý zájemci vlastně KOUPÍ VÝHODNĚJI.

Autoprůmysle vzpamatuj se a zeptej se zákazníků co chtějí!

34
Zobrazit další 3 reakce
Před 2 roky

Začněte dělat zase auta "pro lidi! a kšefty se pohrnou... Opravdu ne každý touží po autě, které mluví, bliká jak vánoční stromeček a má zrychlení na sto za vteřinu ...

37
Před 2 roky

Nemohou se divit. Nacpali auta všelijakými nepotřebnými blbostmi, aby mohli šponovat ceny a najednou jim chybí součástky pro skutečně potřebné funkce.

A politika vyrábět jen auta s vyšší přidanou hodnotou (ziskem) je cesta do pekel, protože lidé začnou používat hlavu a budou auta dojíždět a ne kupovat každé dva nebo tři roky nová.

33
Před 2 roky

Z auta udělali pojízdný počítač mám mobil za 5tis a v podstatě zvládne vše co ten za 30tis. Obyčejná malá dodávka od Renaultu má 15 paketů a 73 volitelných doplňků naprosté mrhání časem i výrobními prostředky podle mě by stačili tři úrovně výbavy auto na stavbu, pro rodinu a luxus a je vymalováno.

11
Před 2 roky

Vůbec mi nevadí, když nějaká automobilka zkrachuje. Je to jejich zodpovědnost a zodpovědnost politiků kteří nutí svět do řešení, které není logické, levné a vůbec ne ekologické.

Nechci chápat auto jako smysl života.

12
Před 2 roky

prostě když auto vyrobí za 150 000 kč a prodají za 600000 kč o čem to je toto tedy no jako za komunistů výrobní cena š 120 15 000kčs a prodejní cena 58 000kčs

3
Před 2 roky
Milan Nekola

Vývoj auta stojí miliardy trvá dlouho než se zaplatí až poté mají zisk

Před 2 roky

Jak udat auta, která zákazníci nechtějí? Čti, jak prodat drahé elektromobily.

20
Před 2 roky
Jan Dvořák

Nechtějí? Objednal jsem si elektromobil a budu na něj čekat 14 měsíců. Prodejce mi řekl, že mají kvóty a v lednu jsem byl poslední, kdo si letos ještě mohl auto objednat. Nechápu.

2
Zobrazit další reakci
Před 2 roky

Nejsem ekonom, ale jak se liší výroba auta v Číně a v Česku, proč tam vozidlo jako je Škoda Octavia stojí od 350000,- a mají zisk a u nás stojí o 150000,- víc a brečí,že zisk jde dolů nebo je malý.

Tak ať prodávají Octaviu levnější a nebudou stíhat vyrábět.

Jinak Čina zavalí trhy levnými auty.

Cožse už děje

7
Před 2 roky

Pochopitelně, že budou muset snížit ceny, jelikož firmy budou muset šetřit díky vysokým cenám energií a budou hodně přemýšlet o nákupu nových aut...a soukromník prodeje nezachrání.

11
Před 2 roky
Stanislav Houdek

Přesně tak.Očekávat, že firmy nakoupí flotily Enyaqů namísto Octávií a Fábií, je hodně naivní představa.

5
Stránkování
Máte připomínky k diskuzi nebo k diskuzním příspěvkům?Napište nám
Služba Seznam Diskuze:Smluvní podmínkyOchrana údajůNápovědaO služběKontakt