naštěstí pracuju pro normální firmu, takže nečekám, že by další služebák byl baterkový. doma to nenabiju, to bych musela tahat někam prodlužku, v provozech to nenabiju, u zákazníků to nenabiju a hodinu někde nabíjet u nabíječky, to se fakt vyplatí, že?
Aby to byla "lavina" (např jako Ford v USA před 100lety) musí splnit 2 předpoklady: automobil velmi levný, aby na něj zaměstnanci z běžného platu bez problému dosáhli, a pak velmi levné pohonné hmoty, široce dostupné. Elektromobily nesplňují ani jedno - tu "lavinu" se pokouší zajistit dotace a všelijaké dočasné zvýhodňování. To když vyschne, "lavina" se zastaví.
Proč by stát měl určovat, jaky druh elektroaut si mají lidé pořizovat? To je levicové myšlení, které zhoršuje ekonomiku. Ať si každý koupí, co chce.
Nikdo nezakazoval koně, když vznikly parní stroje, nebyl žádný vládní zákaz tlačítkových telefonu, když se začaly objevovat dotykové apod.
Pán si myslí, že moudrý úředník určí, co je lepší, a to se pak lidem přikáže.
Tohle je důsledek Green dealu, který už teď zdražil elektřinu a bude hůře.
Všude po světě je evidentně po elektroboomu, autíčka na batejky stojí všude a pan se nám probudil. V jakém že to děláte oboru?
To sou zas kecy.
To je zase pěkná masáž mozku. Elektrické auto pro člověka, který jezdí 20 km do práce a pak zpátky, nabije si zdarma v práci, proč ne. Služební auto,na kterém nepocítí drastický úbytek hodnoty, násobný oproti spalováku, protože to zaplatí firma, tak s tím nemám problém. Zkuste ale takové auto nabídnout někomu,kdo opravdu jezdí v řádu stovek kilometrů denně, případně vozí něco těžkého.Ten vám el. auto otluče o hlavu. Protože místo aby sedl,jel a neřešil nic, tak bude řešit kam dojede, kde nabije, co bude dělat když nabíječka nepůjde nebo bude obsazená, občas prostě nedojede protože to neodhadne, nebo si v zimě nepředloženě zatopí. Víceméně se stane otrokem auta. Díky, ani zdarma nechci..
Vy musíte mít s elektromobily bohaté zkušenosti , když se tak obšírně rozepisujete o problémech a strastech s nimi .
😂
Tak to je opravdu super. Při odhadové délce trasy, kterou pan Bezucký zmiňuje: tedy Praha - Č. Budějovice - Písek - Břeclav (dle "Mapy cz". - cca 463 km) dvakrát dobíjet, tomu se říká pokrok. O ekologii a podobných nesmyslech, ani nemluvě.
Kdy už si konečně tito lidé vytáhnou hlavy z vlastních zadků.
""..Zaměstnanci podniku XY chtějí mír a rozvíjet socialismus,,"" I tohle jsme mohli číst před lety. Jak se ten cirkus neustále opakuje, jen s jinými šašky.. Ano. I tehdy mluvili vyvolení za své zaměstnance bez jejich vědomí.
Jak může někdo z oboru elektro říct, že elektromobil je udržitelný a ekologický, to by mě fakt zajímalo 😄. Drahé kovy zastoupené ve 4% na světě to je opravdu udržitelné jak sněhulák v létě 😄. Doly na vzácné kovy jsou v držení Ruska a Číny, nevím to se opět EU a ekoteroristi budou opět v náručí těchto zemí ? Bohužel peníze vládnou světu a kupodivu ti co mají IQ 0,00000000000001 jsou ti co rozhodují.
Moudrá těchto lidí s 200000 tisicovym platem jsou úsměvná ,elektro auta jsou pro normální populaci drahá a už samotná výroba není také zrovna ekologická elektro auta by měla být alternativou ale ne násilně vnucovanou protože jinak se Evropa sama zničí a prospěch bude mit Čína ,Indie a další kteří netlačí na utlumení spalovacích aut