U nás ve společnosti, pobočka nadnárodního korporátu, cca do 100 lidí, 70% ing v technických oborech, vývoj, výzkum (elektro, chlazení,vibrace) Když se pořádal průzkum, jestli by se měly na pozemek parkoviště instalovat nabíječky pro elektrovozy a kdo plánuje elektrovozidlo koupit, společnost to zavrhla, protože se přihlásil jediný člověk, který možná v budoucnu plánuje koupit elektro. Jsou to všechno chytří lidé kteří v rámci společnosti vlastní mnoho US patentů, vývojáři, testeři a nikdo to elektro nechce. Hluboko do kapsy určitě nemají, takže se ptám proč to nechtějí, když většina z nich má domy a panely na střeše? Že by bylo v jedné firmě nakumulováno tolik hlupáků s titulem, co nevědí, že elektro je jediná cesta? No to si nemyslím...
jasně že chtějí, neb jsou to klasický zaměstnanci.... myslí si, že přijedou ráno do práce, připojí auto, a nabijí plnou baterku na nabíječce v práci.... daleko jednodušší jak krást naftu do kanystrů...
Přesně tak pane Maroule, solary na střeše firmy, hromada nabijecek a nabíjení z větší části zdarma. Toto například funguje v Giga Berlín Tesly kde je cca 200 nabijecek zdarma pro všechny… akorát se nejedna o krádež do kanistru ale o výraznou úsporu na provoz flotilových vozidel a benefit pro zaměstnance… 👍😊
Rozhovor veden s někým komu předčasně vyrašily vousy , vsadit vše na jednu kartu to fakt nevymyslíš a tvrdit bezemisnost, no to se vracíme o 300 let zpět. Trochu jiný soudek proč mají některé domy tř. fotovol., a k tomu top. dřevem možná i víc. Dovede si někdo představit auta jen elektro, já tedy ne, on je už asi někde jinde a tam já nechci.
Vždy uroním slzu, když vidím a slyším, jak někdo kdo má z elektromobility business vypráví jak je to skvělé. Možná pro někoho, díky pokřivení trhu zákazy, ekodaněmi a dotacemi.
Hezky to řekl a hlavně že každá velká změna vyžaduje i změnu myšlení a přiznejme si, u nás myšlení mnoha lidem moc nejde.
Změna myšlení který člověka přinutí chtít auto co stojí milion, má životnost 10 let, v zimě nebo v kopcích poloviční dojezd a nedá se smysluplně nabíjet bez obrovské ztráty času se dělá těžko.
Baterka může umřít kdykoliv, nová stoji 500.000 Kč pokud se ještě vůbec vyrábí. 20 let starý spalovák nemá žádný problém, 10 let starý elektromobil může být vhodný do šrotu s dojezdem pod 100km.
Je jasný,že tyhle nadnárodní korporace z elektromobilů profitují.Reální lidé mají ale názor jiný.
Ta lavina v roce 2027 nebo 2028, která podle pána přijde, narazí hned Na začátku na nedostatek El. energie a slabou rozvodnou síť. Vybudovat novou jadernou elektrárnu a rozvodnou síť bude stát stamiliardy a trvat minimálně 20 let. Takže v roce 2027 nebo 28 přijde tak velké prd.
Pan Bezucky je zcela mimo realitu CZ-SK-PL. nebo zije v bubline bohateho korporatu. Vzal bych ho k nam na poradu. Moc rad bych slysel jeho argumenty tech pseudo-eko proklamaci vuci 4 chlapum, co podnikaji 20 let bez dotaci.
Ta lavina v roce 2027 nebo 2028, která podle pána přijde, narazí hned Na začátku na nedostatek El. energie a slabou rozvodnou síť. Vybudovat novou jadernou elektrárnu a rozvodnou síť bude stát stamiliardy a trvat minimálně 20 let. Takže v roce 2027 nebo 28 přijde tak velké prd.
Hmm elektroauta jsou neekologická a ve všem finančně náročná. Vnucováním, se jejich status nezmění. Taky fakt nechápu, že se někdo při banální 800 kilometrové cestě se zdržuje zastávkami, to se pak cesta časově prodlužuje a z cesty Praha Ostrava a zpět se stává dvoudenní výlet.