Celé roky se na tu devastaci ČSA politici dívali a mnozí si z ní udělali penězovod do svých kapes a to vše vedlo k jejímu konci. Největší škodnou u nás jsou politici !!
Existuje nějaký výčet firem a institucí, ve kterých se Tvrdík "angažoval" k jejich škodě?
Já mám z průběžného sledování zpráv za posledních X let takový letmý dojem, že tenhle člověk by dokázal položit i IBM, General Motors a Bank of England... 😎
Kam ten vlez, tam to šlo do kopru.
Jasně, hlavně Tvrdík. Tím nechci hájit komunistické lampasáky, ale:
leden 2004 – leden 2006 Jaroslav Tvrdík
únor 2006 – říjen 2009 Radomír Lašák
října 2009 – říjen 2011 Miroslav Dvořák
listopad 2011 – září 2014 Philippe Moreels
září 2014 – říjen 2018[131] Jozef Sinčák
listopad 2018[132] – současnost Petr Kudela
Luftjarda nám před 18-ti lety za 2 roky svého "řádění" zničil ČSA? Komici!
Ano, zničil. Základ všech problémů položil Tvrdík nákupem letadel. Za jeho éry odteklo z účtu ČSA cca 2 mld. Kč.
Luftjarda? Co se o něj otìráte, nevìte že to je manažér? Nová porevolučnì elita, ze které si tady každý musì sednout na zadek. Je jedno, že za manažérské platy přivedli svoji úspěšnou pracì ve všech odvětvìch stát k velmi krásnému dluhu 3.5 bilionu. Čekám, kdy z nich někdo přìjde s nabìdkou, že nás zachránì a odkoupì zadlužené barabizny: sìdlo vlády, senátu, pražský hrad a udělá z nich muzea čìnské keramiky.
Pokud to manažeři dělali v soukromých firmách, tak nepřiváděli k dluhu stát. A pokud někdo zadlužoval stát, dovoluji si podotknout, že to po něm chtěli voliči. Bohužel, je to tak.
Stačí si vzpomenout, jak se Jarda bil v prsa, že je ČSA ziskova. Pro jejich voliče to stačilo, přestože ekonomové říkali, ze prodejem majetku nemůžete udržet zisk dlouhodobě, protože majetek dojde. A tak se také stalo.
Dnes budou stejní voliči nadávat jak za Fialy padla ČSA... A takhle se u nás dělá politika, tak jako ji dělala ČSSD tak ji dnes dělá ANO.
V systému řízení tehdy státního podniku ČSA musel někdo z vlády schválit tehdejšímu řediteli Tvrdíkovi peníze na nákup nových letounů. Respektive sehnat na ně peníze. Na ministerstvu obrany, kde Tvrdík předtím působil, se žádné nákupy moderních zbraní neuskutečnily, protože resort armády neměl tehdy prioritu. (Obrana se tehdy uspořovala k smrti).
tak tvrdík který dělal reklamu na L159 slovy že jsou nebezpečnější pilotům než nepříteli to byl fakt majstštyk ministra obrany...
Z cizího krev neteče a končí sto krachem, moc děkujeme politikům za
jejich " osvícenost " . . . . . .
Tvrdík není objeď.
V žádném případě neměl na to, aby zastával tuto funkci.
Byl to šejdíř v mnoha ohledech, který nevládnul světovou řečí.
Byla to trafika a velká ostuda.
Stát nese samozřejmě vinu, víme, kdo v té době vládnul.
Instaloval ho ten, kdo chtěl poškodit ČR. A povedlo se Zemane.
Jardu by měli obžalovat a potrestat. Kostlivci lezou ze skříně a stát je neschopný pohybovat se na vlně státní majetek. Určitě by stálo za srovnání, jak se starají státy a představitelé o státní majetek např. letecká doprava pod hlavičkou státu. Tak jako pošty v Německu, ale i letadla stát z principu nenechá krachovat. Kdežto u nás co jde to zmizí
V Severní Koreji by si mohl mnout ruce jak dopadl dobře, kdyby ho jen rozstříleli protiletadlovou rychlopalnou dvacítkou.
No on byl Tvrdík taky poměrně rychle Paroubkem odvolán. Za bezprecedentní rozšíření letového parku byl zodpovědný Jan Váňa. ČSA měli i dozorčí radu, kde seděl například Eduard Janota, nikdy nic neřekli na to, proč tak roste počet letadel. A ano růst mezd nevázaný na provozní výsledek, to je taky chyba! Lašák taky situaci moc nenapravil.
No nic, Sabena už tu taky není, stejně jako Swissair, Panam, Malév ... tak to prostě chodí 😉