Zelená? Tak to už jsem dlouho nepil. A ani tehdy mi moc nejela.
Na vodě nebo kole si můžu dát 1 až 3 pivka za den(ne najednou) a pak něco večer. Ona jedna desítka při mých 120kilech je skoro nic. Neměl bych fouknout ani 0,3 krátce po vypití. Navíc jsem starý hospodář (odvozeno od hospoda) a trénink taky pomáhá.
No a ráno musí být štamprlka domácí na vypálení červa. Lepší z rána hlt, než celý den prd. Při mém vstávání kolem 5 hodiny ranní bych do odjezdu odboural i velkou.
Ona ta zelená nemá s tou, co znáte moc společného (mimo jména)... tohle je takový mátový čaj.
To je řečí, že vodáci jezdí na zelenou - vždyť auta na nic jiného nejezdí!
"Ne, není smyslem tohoto textu moralizovat a je jasné, že k vodáctví nějaké to pivko patří." Jen teda vlastně nic jiného nedělá. Reklama je zjednodušení. Slogan i video. Oboje říká zrychleně: "užijte si vodu(léto)". Nic víc, nic míň. Člověk, kdo v tom vidí/čte "ožer se v lodi", ten musí v reklamě na Pepsi vidět cukrovku. Rozdíl je v tom, že alkohol je pro dospělé lidi a ti by měli mít rozum a dát si panáka až po postavení stanu. A ano, ve videu jsem já. Slogan jsem napsal já. Ne, nejsem výrobce. Stačilo napsat mail, mohl být článek o fous přesnější.
PS: Jak jsem psal výše, jsem ve videu, napsal jsem reklamu, zabalím i lahev, kterou si někdo objedná. Mikroskopický podnikatel, jehož zákaznická báze má průměrně přes 30 let. Je veselé, že vás chytla má reklama na FB s rozpočtem pár tisíc korun a reklamy s rozpočtem desítek milionů korun (Proud, Hanácká, cokoliv s vínem), které zaručeně přinesou zábavu zaměřené primárně na mladé konzumenty vás nechávají klidným. Cool.