Šimáčková pokračuje v devastaci školství. Po naprosto zpackané inkluzi v jejím provedení, která v některých školách vyústila v nástup ozbrojených ochranek, přichází s dalším nápadem.
Já bych prosil tu paní/ slečnu ať si jde sednout do třídy s těma chudinkama rómama. A zkusí si to sama na vlastní kůži. Normální děti se pak bojí do školy, jsou nešťastné. Hlavně že jsou spokojení v Bruselu a sluničkáři. Děkuji ne.
Ja v tom zadny problem nevidim.Staci jedno takove dite,nedej boze ,ze jich je vic a trpi tim cela trida a zbytek deti,ktere maji zajem se ucit.Mluvim o tech problemovych,co nemaji snahu,zajem a jen delaji bordwl.Jde to videt tak,kde je zaclenili mezi ostatni deti.A z 98% to tak bohuzel je.
"Každé dítě má dostat takovou podporu, která je potřebná pro rozvoj jeho vzdělávacího potenciálu." Co tím chce básník říci? Snad jen to, že se v jedné třídě mohou sejít děti, které by skutečně potřebovaly speciální pedagogy ve speciálních školách (které u nás byly na špičkové úrovni), s těmi, kteří veškeré předkládané učivo zvládají levou rukou a mají vzdělávací potenciál budoucího Einsteina. A pokud uskutečníme tu vytouženou desegregaci, budou ti první zoufalí a ti druzí se budou nudit. Za sebe říkám: modlím se, aby nás, naše školství a tím i naši budoucnost Bůh ochránil před pilnými ... ehm diletanty typu Laurenčíkové a Jourové!
Kdo se má komu přizpůsobovat? Je to stále dokola.Pro romské děti,které nestačily tempu v normálních třídách,bylo zajištěno vzdělání ve zvláštních školách. Dětem to tempo vyhovovallo.Rodiče byli spokojení.Proč si nedokážeme obhájit svá rozhodnutí v Bruselu.Od čeho tam poslanci sedí.Mně připadá,že evropští poslanci nemají ani ponětí,jak u nás Romové žijí.Já ještě pamatuji,kdy kočovali v krytých vozech a žebrali.Ale v padesátých letech už kočovat nesměli.Jako levnou pracovní sílu nám poslali ze Slovenska "dělníky",kteří lopatu snad ani neviděli.Teprve od té doby se začalo mluvit o nepřizpůsobivých.Zničený Chánov a v každém městě vyloučená lokalita.Ti slušní žijí na sídlištích,chodí do práce a děti do školy..V osmdesátých letech sem jako pomoc průmyslu přišli Vietnamci. Vynechme ty začátky, kdy šmelili se vším možným.Ale kde je poptávka,tam je obchod. Za 30 let tato menšina má své obchody,děti studují na vysokých školách. A jejich rodiče prodávají i v neděli. Nezaměňujeme segregaci za docela normální obavu před lidmi.kteří ve větší míře porušují zákon ?.A že se nic nezměnilo? Ale změnilo.Nedávno dvě Romky napadly Bulharku/spletly si ji s Ukrajinkou/ a přitom vykřikonaly něco o vyjídání.Možná ,že mi to neotisknete.V tom případě mi prosím ukažte,v čem jsem neměla pravdu.
Další pitomost z dílny sluníčkářů. Proč by se měla skutečně chytrá děcka přpůsobovat lemplům, kteří o vzdělání nemají zájem a do školy se chodí akorát vyspat, případně sníst sousedovu svačinu?
Článek pobavil. Ale na druhou stranu, vzhledem k tomu, jak k tomu někteří šílenci přistupují a k tomu jak rychle může Česko černat, tak budeme mít problém, jako v Americe, a to je spíše k pláči. Myslím, že téměř každý již poznal, že až na vzácné vyjímky, jejich mentalitu nikdo a nic nezmění.
Žádná segregace na našich školách není.
Podobné výstřelky pomatenců typu Laurenčíkové a Jourové špatně skončí.
Klára Šimáčková Laurenčíková je idealistka.
Jinak by v minulosti nemohla prohlásit, že jsou-li děti zařazeny do speciálních tříd, zabíjíme tím talenty. Zřejmě očekává, že přeřazením mentálně retardovaných dětí do běžné základní školy se jejich rozumové schopnosti překlopí do pásma geniality. 😄
Výstižné👍
V naší zemi jsou desítky různých menšin. Proč nejsou problémy s jinými menšinami? Podle mne by to nemuselo být vinou většinové společnosti. Jiné menšiny se dokázaly integrovat během jedné až dvou generací, jen Romům na to nestačilo sedm století. Čí je to chyba?